quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
Poll: Strandmeet of toch gewoon Utrecht?Strandmeet! Utrecht!
Tussenstand:
Ook een poll maken? klik dan hier
ja hey, je zei tot 2x toe dat je geen zin had om een nieuwe te makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:48 schreef Frumzel het volgende:
En ik had de lapo. Tot 2x toe, maar remlof vond het weer bagger!![]()
En nu maak ik een nieuwe, is iemand anders me weer voor
Idd, dus die andere kan dichtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, je zei tot 2x toe dat je geen zin had om een nieuwe te maken
Zeg, wie zegt dat ik me aan m'n woord houd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, je zei tot 2x toe dat je geen zin had om een nieuwe te maken
is alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Idd, dus die andere kan dicht
strandmeet, was mijn idee!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
is al
wat denk jij van een meet in een strandtent brian?
Coolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
is al
wat denk jij van een meet in een strandtent brianHobje ?
je hebt de rest niet eens gelezen dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef Frumzel het volgende:
[..]
strandmeet, was mijn idee!!
Onz meet 25 Mei - Waar is de volgende meet? nu met Poll
Met Hobje? Cool!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
is al
wat denk jij van een meet in een strandtent brian?
Ja, dus het kwam helemaal spontaan uit me opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je hebt de rest niet eens gelezen dus
Je bent een grote jongen toch ..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Hoi!
(Ze doen niet lief tegen me)
ik ga het toch proberenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Je weets gewoon stairway natuurlijk mafkees
Je gaat toch niet de traditite verbreken!?
ja daaaaaaaag de meeste stemmen waren voor Utrecht, die strandmeet kan altijd toch daarna in augustus ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
een meet in augustus gaat niet lukken, dan zijn er teveel op vakantiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja daaaaaaaag de meeste stemmen waren voor Utrecht, die strandmeet kan altijd toch daarna in augustus ofzo![]()
Ik heb hem in de OP gezet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
JA MAAR DE MEESTE STEMMEN WAREN VOOR UTRECHTquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
een meet in augustus gaat niet lukken, dan zijn er teveel op vakantie
en het zal toch wel utrecht worden hoor paultjuhhhquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb hem in de OP gezet.
Maar wel voor Utrecht gestemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |