Is die gele kikker je MSN-vriendinnetje?quote:
Das push-up manquote:
Jammer dat je er alleen niet aan mag zitten..quote:
Wat wil je dan wel voor d''r hebben?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan ruilen voor zo'n UPC-tutje op MSN? Nèh...
daar zitten we dan mooi mee......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Schopje richting waar dit hoort.
Ik heb Brechtje voor je in de aanbieding ruilen ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je me dat bord ff wil lenen, dan kan ik misschien nog wat voor d'r vangen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje een sloerie? Dan is die van mij veel meer waard
Hoeveel wil je bijleggen?
Wat zie ik nou?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ik heb een grindtegel, ruilen?
Jij weer...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Wat zie ik nou?Je gaat vreemd hè
Ik wist het
![]()
![]()
![]()
Maar als je nog niet eens aan haar tieten mag zitten, moet er een andere rede hebben dat ik haar zou willen hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hallo, 't is een lekker wijf hoor, wat denk je zelf.
Hij mag niet aan haar tieten zitten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:18 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar als je nog niet eens aan haar tieten mag zitten, moet er een andere rede hebben dat ik haar zou willen hebben![]()
Let me guess.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij mag niet aan haar tieten zitten.
Ik wil ook een bod doen..quote:
Ik vind het eigenlijk schandalig dat je haar niet gewoon dumpt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik wacht...
Je gaat toch niet ineens afhaken hè?.
ja hou eens op cerrorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:27 schreef cerror het volgende:
Dit is wel erg kliek slowchat huh?
Maar. Huh. Want. Nou. Puh. Wat?quote:
Ja weet ik veel?quote:
ziet er niet verkeerd uit,maar ja,wat moet je met een preutse bitch he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
this thread is worthless.....
Duh,lijkt me ook niet moeilijk,maar nee is nee,en aangezien ze niet wilt(vrouwen,complexe wezentjes,ze zijn er om ons mannen het leven zuur te maken)quote:
Wat moet ik aanpassen ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
Prutsers, pas je about:config in FF dan aan, dan heb je geen last van kikkers.
DUDE ZE IS NET 12 ofzo.. jij bent fokkin 23 :Squote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan ruilen voor zo'n UPC-tutje op MSN? Nèh...
Was die Fok! knuffel actie al niet genoeg aandacht?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef moelan0e het volgende:
Ik mis knappe mensen ook, en ik mis aandacht.
hoe en wat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
Prutsers, pas je about:config in FF dan aan, dan heb je geen last van kikkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |