zoek maar gauw een ongelakte houten tafelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef Nega het volgende:
Gaat snel, mijn fiets is nog noooooooooooooit gestolen.
"ergens"...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:17 schreef Drasss het volgende:
gewoon kettingslot en ergens aanvast maken. Kan er vaak niet veel gebeuren.
"Quick Robin, to the legmobile!"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
neem de benenwagen. kan niet gestolen worden
Juist dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:51 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die kloothommels (excusez le mot) zouden eens in de schoenen van (bijvoorbeeld) een moeder-met-kinderen-zonder-auto of scholier/student-zonder-auto moeten staan... Wel eens geprobeerd naar je werk, school of andere verplichtingen te komen zonder fiets, of een zak vol geld voor het (overvolle) OV?
Ja, dan jat de politie hem, omdat ie buiten de rekken staatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:51 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
"ergens"...
Nee, dan geen spijlen, fietsenrekken en zo, maar een goeie lantaarnpaal.
Politie? Wat is dat!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan jat de politie hem, omdat ie buiten de rekken staat
Ik had godzijdank nog wat spaargeld, maar dat is nu op. Als het me weer gebeurt, heb ik een groot probleem.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:34 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Juist dat bedoel ik.
Ik ben een student, woon op mezelf en ik heb al moeite om me kop boven water te houden en dan flikken ze me dit.
En waar haal ik in godsnaam binnen een week een goedkope fiets die fietst vandaan![]()
Zonder dat ding ben ik echt nergens... kan nu alles te voet gaan doen![]()
En nee, carnaval hoeft echt niet verboden te worden... het gaat gewoon om de mentaliteit van sommige mensen zelf.
Dat ze gwoon niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven en geen idee hebben hoe belangrijk dat krot voor mij was.![]()
Ja, daarom halen ze alle fietsen buiten de stallingen ook wegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Politie? Wat is dat!![]()
![]()
Die mijden fietsenstallingen als de pest!
Stadstoezicht enzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan jat de politie hem, omdat ie buiten de rekken staat
Fiets kopen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar blijft de lemming?
wat is dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb als prins Maikel een anti-diefstal verzekering
waids
Dan betaal je 110 euro per jaar en als je fiets gestolen is > ff naar politie gaan, formulier invullen, 2 sleutels laten zien, nieuwe fiets van dezelfde prijs uitkiezenquote:
Waar?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan betaal je 110 euro per jaar en als je fiets gestolen is > ff naar politie gaan, formulier invullen, 2 sleutels laten zien, nieuwe fiets van dezelfde prijs uitkiezen
Bij de fietsenzaak waar je de fiets koopt ?quote:
Mmm...ze hebben niet zo veel fatsoendelijke zaken hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij de fietsenzaak waar je de fiets koopt ?
In ieder geval als je bij een fatsoendelijke zaak gaat.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:17 schreef Pakspul het volgende:
En dan laat ik mijn fiets keer met sleutel en al in de stad staan en dan staat die er nog
Ja ze hadden mijn fiets alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:17 schreef Pakspul het volgende:
En dan laat ik mijn fiets keer met sleutel en al in de stad staan en dan staat die er nog
Nogal een geld..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan betaal je 110 euro per jaar en als je fiets gestolen is > ff naar politie gaan, formulier invullen, 2 sleutels laten zien, nieuwe fiets van dezelfde prijs uitkiezen
Nee 400 euro 2x betalenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nogal een geld..
110 euro per jaar..![]()
Mwah..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee 400 euro 2x betalendat is ook leuk
Lantaarnpaal ook gewoon meenemen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:26 schreef IBAZ het volgende:
Laatste fiets (van de inmiddels 5) die gejat werd, stond op slot met een kryponyte motorfiets beugelslot aan een lantaarnpaal. En dat op klaarlichte dag in de stad. Hoe krijgen ze het voor elkaar om die mee te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |