Hmm overgewaardeerde spits, maar het zou wel een mooie stunt zijn! Hij hoeft hier echter geen basis-plaats te verwachten. Bovendien heb ik twijfels bij zijn recente instelling en zelfbeeld. maw, alleen om de stunt zou het leuk zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Robinho, Cassano zullen denk ik wel vertrekken. Raul mag van mij ook weg en Guti kan dan als stand-in functioneren. Higuain en Ruud/Eto'o in de basis.
De hoofdredacteur van AS afdeling Real Madrid die altijd met goeie nieuwtjes komt van insiders informatie melde vandaag dat Eto'o wel weer terug zou willen komen naar Real Madrid. Van mij hoeft het niet zo maar een concurrent voor Ruud lijkt me wel nodig.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:53 schreef jojomen4 het volgende:
De hoofdredacteur van AS afdeling Real Madrid die altijd met goeie nieuwtjes komt van insiders informatie melde vandaag dat Eto'o wel weer terug zou willen komen naar Real Madrid. Van mij hoeft het niet zo maar een concurrent voor Ruud lijkt me wel nodig.
LOLquote:
Ik geloof er idd geen snars van, gewoon een verhaaltje om onrust te stoken zo vlak voor El Classico..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:46 schreef jojomen4 het volgende:
Maar goed, dan zien jullie het als pure BS, dat maakt mij verder weinig uit.
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:06 schreef mcyodogg het volgende:
Seizoen voorbij bij verlies vanavond?
Soldado is inderdaad optie nummer één voor mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef AminBen het volgende:
Maar een centrumspits mag er idd wel bijkomen. Het liefst zie ik Soldado zich goed ontwikkelen ipv weer miljoenen over de bank.
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:07 schreef jojomen4 het volgende:
Scheidsrechter was goed,
Noem eens wat beslissingen op die verkeerd waren dan? Wat ik zag was dat die kleine overtredingen in de 2de helft aan Barca gaf wat helemaal geen overtredingen waren, schouderduwtjes enzo is natuurlijk niks. Waarschijnlijk geef je hier geen goed antwoord op omdat die er toch niet is maar doe aub een poging.quote:
Idd, dat die tegen de net komende Torres een paar keer vrij aangespeeld kan worden is leuk.. maar in de wedstrijd waar die samen met Eto'o en Ronaldinho het verschil had moeten maken was die nergens.quote:Op zondag 11 maart 2007 07:34 schreef Damzkieee het volgende:
Nou wat is die Messi ineens goed. Ik zag hem van de week tegen Liverpool tegen een sterke back, hij kwam er geen seconde aan te pas en is er niet voorbij geweest. Je moet die kerel gewoon strak dekken en geen ruimte buiten/of binnenom geven.
.. en die back kwam toch van Real?quote:Op zondag 11 maart 2007 07:34 schreef Damzkieee het volgende:
Nou wat is die Messi ineens goed. Ik zag hem van de week tegen Liverpool tegen een sterke back, hij kwam er geen seconde aan te pas en is er niet voorbij geweest. Je moet die kerel gewoon strak dekken en geen ruimte buiten/of binnenom geven.
Arbeloa komt van Real ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
.. en die back kwam toch van Real?
Als we zowel Sergio Ramos, Cicinho, Torres, Salgado en wellicht ook nog Diogo op rechts hebben lijkt het me verstandiger om Ramos gewoon in het midden te gebruiken. Daarom hoeven er geen drie verdedigers bij wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:02 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom niet? Woodgate doet het goed bij Middlesbrough en speelt veel. Metzelder is een van de betere duitse verdedigers die we gratis op kunnen halen. Wie wil jij dan? We moeten er zeker 2 of 3 halen. Ramos hoort op rechts thuis en Cannavaro en Helguera zijn niet goed genoeg.
quote:
Juan Mata, een van de grootste Spaanse talenten en uitblinker vorig jaar bij het EK -19 dat Spanje won.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef AminBen het volgende:
[..]
Juan Mata, een van de grootste Spaanse talenten en uitblinker vorig jaar bij het EK -19 dat Spanje won.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef WeebI het volgende:
en natuurlijk maakte hij optimaal gebruik van Ruudjes fantastische voorzet
Makkelijk gezegd, dit soort filmpjes duiken vrij vaak op, maar dan gaat het vaak om Brazilianen en Argentijnen die dan supertalenten zijn. Uiteindelijk zijn ze niet veel beter dan de gemiddelde Freddy Adu.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef AminBen het volgende:
Wordt volgend seizoen 17, overhevelen naar het eerste
Je kan zelfs Rosales een goede speler laten zijn in zo'n flimpje.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef AminBen het volgende:
Wordt volgend seizoen 17, overhevelen naar het eerste
Vooral D Alvesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef AminBen het volgende:
Dat filmpjes was ter introductie![]()
Die David Moreno is niet zomaar een talent. Hij loopt de (nationale) jeugdselecties met gemak door. Ik heb hem zien spelen, en wil de vergelijking wel trekken met MessiEn bij Barca heb je nu ook Dos Santos(die al van Tixki de garantie heeft gekregen dat hij volgens seizoen vast bij het eerste elftal zit).
En Marca met dit vandaag. Dat zullen heel veel duiten zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |