Ik ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Cassano scheld hem uit voor de hele groep, dat kun je toch niet zomaar accepteren. Ik begrijp niet eens dat hij volgende week er weer bij komt. Die jongen heeft z'n excuses aangeboden en weigerd dat te doen. Hoe kun je hem dan in godsnaam "vergeven".
Maar iid, hij heeft wel invloed natuurlijk.. ik vraag me namelijk af of Robinho geen acties durft te maken en veel balletjes terug tikt omdat die bang is voor Capello en balverlies.. Die jongen probeert niks meer.![]()
Als ie mij zou uitschelden zou die zo ontslagen wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:42 schreef jojomen4 het volgende:
Hij heeft z'n excuses niet aangeboden bedoelde ik.
Kloon alertquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:59 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
Als ie mij zou uitschelden zou die zo ontslagen worden
Welk kaliber? Ik had hem hoog staan maar hij is in mijn optiek toch flink gevallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef Flashwin het volgende:
Maar als zelfs een trainer van zijn kaliber de ploeg geen succes kan brengen, wie wel
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:09 schreef AminBen het volgende:
[..]
Welk kaliber? Ik had hem hoog staan maar hij is in mijn optiek toch flink gevallen.
Dan is het moeilijk kiezen zeg..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:38 schreef WeebI het volgende:
Het gerucht over Bernd Schuster staat me dan wel weer aan, maar die gast staat ook in de belangstelling van Bayern München en Barcelona.
Tja, hij speelde natuurlijk langer voor Barcelona dan voor Real Madrid, dus voor hem is die keuze wellicht anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dan is het moeilijk kiezen zeg..![]()
Laten we daar aub niet over discusseren. De titel zegt het dus laten we dat respecteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef Ordinair het volgende:
Denk niet dat Real de grootste is..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Laten we daar aub niet over discusseren. De titel zegt het dus laten we dat respecteren.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Tja, hij speelde natuurlijk langer voor Barcelona dan voor Real Madrid, dus voor hem is die keuze wellicht anders.
quote:Schuster solliciteert bij Bayern
MÜNCHEN (ANP) - Na Lothar Matthäus heeft ook Bernd Schuster openlijk gesolliciteerd naar de functie van hoofdtrainer bij Bayern München. De succesvolle oefenmeester van het Spaanse Getafe gaf op de Duitse televisie blijk van zijn interesse in de baan.
,,Ik kan me niet voorstellen dat een trainer die functie weigert. Ik zou dat in ieder geval niet doen. Ik heb het prima in Spanje maar Duitsland blijft natuurlijk altijd trekken. Zeker als ik trainer van een topclub kan worden'', aldus Schuster.
De clubleiding van Bayern zoekt een trainer voor het volgende seizoen. Het bestuur van de Duitse recordkampioen ontsloeg drie weken geleden Felix Magath. Opvolger Ottmar Hitzfeld maakt alleen dit seizoen af. Matthäus verklaarde vorige week al dat hij een uitstekende trainer voor Bayern zou zijn.
Nee dat is FC Barcelona natuurlijk. Maar in dit topic geloven ze dat Real Madrid dat is, nou ja, laat ze maar gewoon in die waanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef Ordinair het volgende:
Denk niet dat Real de grootste is..
*proest*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:38 schreef WeebI het volgende:
Capello's speelstijl is niet geschikt voor een ploeg als Real. Het is typisch Italiaans wat hij wil laten zien, en dat lukt niet zo makkelijk met Spanjaarden en Brazo's.
Succes is wat anders dan goed voetbal spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
*proest*
Alsof Capello elders nooit met Brazilianen gewerkt heeft of met grote ego's. En Capello had ook buiten Italie succes, misschien herinner je je er iets van.
Wat is dat toch met die gast, vreemd...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef jojomen4 het volgende:
Robinho viel weer erg zwak in. Veel balverlies, geen enkele goeie actie, niet gevaarlijk en niet geknokt zoals de rest van het team.
Het hield al tijden geleden op met die jongen... snap niet dat hij nog zovaak heeft meegebaldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef jojomen4 het volgende:
Robinho viel weer erg zwak in. Veel balverlies, geen enkele goeie actie, niet gevaarlijk en niet geknokt zoals de rest van het team. Het houd een keer op met die jongen.
![]()
![]()
![]()
quote:
Weebl toch.. we zijn Real Madrid, heb vertrouwen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef WeebI het volgende:
Door die goal van Van Bommel voorzie ik eenzelfde drama als in 2004
Als Madrid speelt zoals in de eerste helft gaat het ze wel lukken in Munchen, gaan ze echter door zoals ze in de 2e helft speelden dan is het afgelopen met Madrid.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef WeebI het volgende:
Door die goal van Van Bommel voorzie ik eenzelfde drama als in 2004
Ik heb wel vertrouwen in die zin dat we in staat zijn om te winnen, maar ik sluit ook totaal niet uit dat we weer genaaid worden zoals in 2004.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weebl toch.. we zijn Real Madrid, heb vertrouwen!![]()
In het Calderón is het altijd lastig, maar een gelijkspel moet toch wel het minimale zijn. Ik denk dat we, op basis van het getoonde spel van gisteren, gewoon moeten winnen. En hopen dat Capello nog gewoon op de bank zit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie het niet bepaald rooskleurig in voor zaterdag
Waarom heeft het publiek zich dan tegen Emerson gekeerd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:03 schreef jojomen4 het volgende:
(dit zou zijn om geen onrust te veroorzaken bij het publiek omdat deze zich tegen Emerson heeft gekeerd).
quote:'Real dient klacht in tegen Van Bommel'
Real Madrid gaat bij de Europese voetbalbond UEFA een klacht indienen tegen de obscene gebaren die Bayern-speler Mark van Bommel dinsdag maakte richting de Spaanse fans. Dat meldden Spaanse media woensdag.
De middenvelder maakte de bewuste gebaren tijdens het Champions League-duel Real Madrid-Bayern München, nadat hij in de 88e minuut de eindstand op 3-2 had gebracht. Volgens officials van Real was het een ,,ontoelaatbare provocatie''.
De Limburgse voetballer maakte direct na de wedstrijd reeds zijn excuses: ,,Ik wil me bij de fans van Real Madrid verontschuldigen'', sprak hij. ,,Ik heb niets tegen hen, ik heb alleen iets tegen enkele Real-spelers.'
Vooral dat laatste. Een nieuwe trainerswissel zou alleen maar slechter uitpakken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
In het Calderón is het altijd lastig, maar een gelijkspel moet toch wel het minimale zijn. Ik denk dat we, op basis van het getoonde spel van gisteren, gewoon moeten winnen. En hopen dat Capello nog gewoon op de bank zit.
Omdat die slecht speelt, de voorkeur krijgt van Capello (boven een Gago die er zaterdag in de rust uit gehaald werdt) en iemand de zondebok moet zijn. Aangezien die met Capello meekwam is hij een makkelijk slachtoffer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Waarom heeft het publiek zich dan tegen Emerson gekeerd?
Verder viel me gister op (heb kwartiertje van de eerste helft gezien), dat Gago heel veel ballen kwam ophalen vlak bij de verdedigers, ook zijn passes daarna waren allemaal degelijk..
Maar zouden ze dit soort dingen ook melden als er werkelijk niets aan de hand was?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:15 schreef jojomen4 het volgende:
Jongens, zoals Mijatovic gister al meldde, hij zit gewoon op de bank zaterdag.
Dat lijkt me wel. Het gaat om het feit dat 1 normaal gesproken heel betrouwbare bron met zulk nieuws komt. Al was het voetbalonline.nl geweest hadden ze zich er niet druk om gemaakt, is het een goeie bron dan moet je er voor zorgen dat iedereen de waarheid weet, anders lullen ze elkaar na.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar zouden ze dit soort dingen ook melden als er werkelijk niets aan de hand was?
Sterke bijdrage.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:23 schreef Blupp het volgende:
Volgens mij is Benfica tegenwoordig de grootste club
en Real moet niet janken om die armpjes van Van Bommel, wat een jankerds
Het is niet echt kapitaal vernietiging. De club heeft geen aandeelhouders en hoeven dus geen winst uit te keren, ze kunnen dus zonder problemen hun jaarlijkse budget spenderen. Omdat ze behoorlijk veel inkomsten hebben geven ze ook veel uit, en worden er soms idd spelers gekocht die later voor een lagere prijs verkocht worden, dat gebeurd ook overal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik maak de opmerking omdat ik beroerd wordt van de kapitaalvernietiging en omdat het zonde is van goede eigen spelers die geen kansen krijgen. (nu wel steeds meer trouwens, waarvoor hulde) Als er toch al 3 jaar niks gewonnen is, maakt dat extra jaartje ook niet uit. Ga dr namelijk maar niet vanuit dat er dit jaar nog prijzen gepakt worden. Nu is de kans een team te maken waarmee we er volgend seizoen kunnen staan. Als je half augustus nog een stel nieuwe spelers moet kopen ben je te laat.
Tsja, over wat ze met het geld moeten doen kunnen we uren praten. Maar koop in hemelsnaam doordacht, en niet blind. Anders kun je het geld beter in de jeugdopleiding steken bijvoorbeeld. Ook voor mensen met veel geld is sparen een optie trouwensquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het is niet echt kapitaal vernietiging. De club heeft geen aandeelhouders en hoeven dus geen winst uit te keren, ze kunnen dus zonder problemen hun jaarlijkse budget spenderen. Omdat ze behoorlijk veel inkomsten hebben geven ze ook veel uit, en worden er soms idd spelers gekocht die later voor een lagere prijs verkocht worden, dat gebeurd ook overal.
Maar dat je veel geld uitgeeft aan spelers is geen enkel probleem als je dat geld hebt. Moeten ze het anders op de bank zetten en er niks mee doen?
1. Diarra is basisspeler.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb het over de algemen lijn. Dit jaar is inderdaad (eindelijk) redelijk slim ingekocht. Alhoewel Diarra vrij duur is voor een bankzitter.
Als je zelf zegt dat we er vrij goed voorstaan dan heb je dus ook het verwachtingspatroon bijgesteld. Of begrijp ik dat verkeerd?
Genaderd tot één punt zou ik al tevreden mee zijn. In ieder geval is het duel in het Calderón cruciaal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik denk dat we over 3 weken Barcelona voorbij zijn in de competitie.
Vergeet echter niet dat Barcelona verslaan één ding is, maar daarnaast ook Sevilla nog pakken voor de titel en Valencia afschudden weer een ander verhaal is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
Volgende 3 wedstrijden zijn cruciaalAls we ze alle 3 winnen dan zijn we er langs. Ik denk dat Barcelona tegen Sevilla punten laat liggen, dus dan zouden we al op 2 achter staan. Als we ze dan zelf nog verslaan in Camp Nou dan staan we voor en delen we een mentale klap uit, helemaal als ze 4 dagen eerder uit de CL geknikkerd zijn door Liverpool
![]()
We moeten dus ff enkele weken keihard knokken en veel winnen
Nou Sevillaquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef jojomen4 het volgende:
Voor mij is er maar 1 concurrent. Die andere clubs zijn ook goed maar die haken later af.
Ik dacht echt dat Benfica met een campagne bezig was om de meeste leden ter wereld te krijgen, dacht dat het gelukt was ook.quote:
Dan nog, de grootste ben je pas als je de meeste successen hebt behaald.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef Blupp het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Benfica met een campagne bezig was om de meeste leden ter wereld te krijgen, dacht dat het gelukt was ook.![]()
nee, de grootste waren ze een paar jaartjes dwz als je het over successen hebt, lang geleden alweer, je moet toegeven dat het sinds een jaar of wat allemaal droevig is in Madrid.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan nog, de grootste ben je pas als je de meeste successen hebt behaald.
Laatste 10 jaar dan? 3x CL. En je hebt het net nog over de meeste supporters.. wat een criteria zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef Blupp het volgende:
[..]
nee, de grootste waren ze een paar jaartjes dwz als je het over successen hebt, lang geleden alweer, je moet toegeven dat het sinds een jaar of wat allemaal droevig is in Madrid.
om nou te zeggen dat ze de grootste zijn, nee dus, dat gaat per periode, nu dus niet.![]()
quote:
Heeft dat clubje zelf geen topic waarin je je kunt vermaken dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef Smeich het volgende:
Mijn bijdrage dan maar:
¡AUPA ATLETI!![]()
Ben zeer benieuwd naar deze aankomende winst.. het wordt weer eens jodito tijd!!
sterke bijdrage!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Heeft dat clubje zelf geen topic waarin je je kunt vermaken dan?![]()
Nu volgen ze vast wel meer spelers en zegt het waarschijnlijk niet al te veel, maar toch..quote:Klaas-Jan Huntelaar staat niet alleen in de belangstelling van AZ, maar ook van Real Madrid. De Spaanse topclub volgt met belangstelling de situatie van de aanvaller bij Ajax. (Marca)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:17 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is te goed voor Real Madrid Castilla
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:36 schreef AminBen het volgende:
Hij is gewoon niet goed genoeg.
Ik zeg nergens dat het met systeem te maken heeft, al zou het hele elftal op de man afgestemd zijn, het niveau heeft hij niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je een ander systeemspeler bent wil niet zeggen dat je niet goed genoeg bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |