Goede bekomst is algemeen. Net zoals eet smakelijk voor het eten gezegd wordt, wordt goede bekomst na het eten gezegd. Heeft weinig te maken met danken maar wordt idd wel vaak gebezigd door die groep die ook dankt na het eten.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ja gebeurt vaak genoeg hoor. de ouders van een ex deden dat altijd en dan zeiden ze ook zoiets als 'goede bekomst' als ik het mij correct herinner.
Ik bid meestal tijdens het eten "oh god, moet ik dit echt eten?"quote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Bidden NA het eten..??
Heeft ze ook niet nodig maar misschien vindt "achter" het nodig.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind Sylvia erg zwaar opgemaakt hoor, dat heeft ze helemaal niet nodig
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Amanda praat echt steeds alsof ze net een flinke hijs heeft genomen van een enorme joint.
Klopt , maar dan wel Hollandse. Beetje chauvinistisch ben ik wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Lekker hoor artisjokken!
3X per week (minimaal )voor het lekkere frisse idee. Bij iedere dag zijn we allemaal in de Heer?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als de kapper nog eens langs wilt komen voor Amanda bedanken wij God ook![]()
Amen.Er is genoeg anders te beleven.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef CHAOS_ het volgende:
Na het eten is het: Moge U het wel bekomen.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef demins het volgende:
Bong, wordt het nog spannend vanavond?
Mijn kinderen bidden ook na het eten, danken God dat ze het weer overleefd hebben !quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik bid meestal tijdens het eten "oh god, moet ik dit echt eten?"
Vind ik ook .. roken en praten gaat (ook al) niet samen bij Amanda.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Amanda praat echt steeds alsof ze net een flinke hijs heeft genomen van een enorme joint.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Mijn kinderen bidden ook na het eten, danken God dat ze het weer overleefd hebben !
Heeft Bong inside-information of een vooruitziende blik?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef demins het volgende:
Bong, wordt het nog spannend vanavond?
Geen onverstandig besluit denk ikquote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weet niet ... ik ga slapen, is dit dat een tvp?hmmm, ik onthoud het liever en dan lees ik morgen weer terug. Doe jullie best
heeft het script gelezen denk ik?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Bong inside-information of een vooruitziende blik?
Kook je zoooooooooooo slecht?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Mijn kinderen bidden ook na het eten, danken God dat ze het weer overleefd hebben !
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Bong inside-information of een vooruitziende blik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Er moet toch iemand de streams in de gaten houden, dus een goed idee!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Goed, dan blijven we aan de pc gekluisterd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |