Ik wil net zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Wessiej het volgende:
Niet de eerste natuurlijk, ook al op gespeeld (ja zonder rijen)
Alleen hebbie het wel op de vetste manier gedaan
Ik hield de PS3 na 5 minuten voor gezien en ben ik de rij gaan staan voor de Wiiquote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
Fliep en ik waren een van de 1000 (ruwe schatting) eersten in de wereld. Wij zijn voor het begin van de E3 naar binnen geglipt en we hebben erop gespeeld toen de rest van het journalistenvolk voor de hoofdingang stond te wachten.
ja en dan speelde je dus op een opgefokte pc waar ps3 controllers waren op aangesloten de telkens vastsloegenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Fliep en ik waren een van de 1000 (ruwe schatting) eersten in de wereld. Wij zijn voor het begin van de E3 naar binnen geglipt en we hebben erop gespeeld toen de rest van het journalistenvolk voor de hoofdingang stond te wachten.
wachten vd wiiquote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hield de PS3 na 5 minuten voor gezien en ben ik de rij gaan staan voor de Wii
Ja, wij ook na een halve minuut ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hield de PS3 na 5 minuten voor gezien en ben ik de rij gaan staan voor de Wii
Whehe, heb net de Southpark gekeken waarin Cartman wacht op de Wii.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Genji 2quote:Op maandag 19 februari 2007 22:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ja, wij ook na een halve minuut ofzo
er naast manquote:Op maandag 19 februari 2007 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genji 2
Gran Turismo HD
Warhawk
Ok, waar was die Nintendo-stand?
Sleutel? Ik had een breekijzer bij mequote:Op maandag 19 februari 2007 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Cool, heb je de sleutel nog?
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sleutel? Ik had een breekijzer bij me
HEB JE INGEBROKEN?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Armageddon het volgende:
hoe was het met Storms???quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef RaymanNL het volgende:
Ik dacht dat tie het had over de game ArmageddonIk dacht al
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef TheSorrow het volgende:
Hij piepte toen ie aanging of niet?
En nog meer aandacht voor een hele doorzichtige viral, lijkt me ook gefilmpt met een profesionele camera, anders krijg je niks te zien in het donker.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/10598/
en toen stond je op Volkomenkut.
Wat lul je nou man?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
En nog meer aandacht voor een hele doorzichtige viral, lijkt me ook gefilmpt met een profesionele camera, anders krijg je niks te zien in het donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |