Dan is het diefstal.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom nam je m niet mee dan?
Pand kraken is geen misdrijf natuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan is het diefstal.
Wil ook weer naar mijn werk kunnen morgen en rest van de week.
Ik ruik een beetje jaloezie lutser.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Markster het volgende:
als je zoveel moeite doet om ff op een console te spelen ben je wel errrug zielig overigens.
Nu is het inbraak.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan is het diefstal.
Wil ook weer naar mijn werk kunnen morgen en rest van de week.
Ik heb er allang op gespeeld hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ruik een beetje jaloezie lutser.![]()
En jij hebt er op gespeeld? Mhuhahahahahahahaha!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef Markster het volgende:
ps3 controller had overigens helemaal geen rood lampje
uhhhh Playstation Retail night anyone? Zo bijzonder is die kutplaystation niet hoor, sloeberquote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En jij hebt er op gespeeld? Mhuhahahahahahahaha!
Mag ik hem vasthouden ?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, en in 34.000 voor Christus raakte ik als eerste het plantje aan wat later de olie zou vormen waar een PS3 controller van gemaakt zou gaan worden.
Heb ik nu de grootste digitale piemel?
Waarom ben je zo aggie? Er zit je toch iets dwars zo te zien. Je bent zeker zo'n zielige gamesverkoper?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Markster het volgende:
[..]
uhhhh Playstation Retail night anyone? Zo bijzonder is die kutplaystation niet hoor, sloeber
Jij altijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef Joene het volgende:
Mag ik hem vasthouden ?
Jij hebt tenminste nog de ballen gehad het op film te zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Armageddon het volgende:
Waarom ben je zo aggie? Er zit je toch iets dwars zo te zien. Je bent zeker zo'n zielige gamesverkoper?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog de ballen gehad het op film te zetten.
Chapeau.
Ik hoef er tenminste niet voor in te brekenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom ben je zo aggie? Er zit je toch iets dwars zo te zien. Je bent zeker zo'n zielige gamesverkoper?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik hoef er tenminste niet voor in te breken
idd, vond er eigenlijk maar barweinig aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zou er niet eens voor wíllen inbreken. Zo bijzonder zijn die games nou ook weer niet.
Nee, jij moest ervoor in de rij staan!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik hoef er tenminste niet voor in te breken
Maar ik had gratis bierquote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, jij moest ervoor in de rij staan!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar ik had gratis bier
Nou jij weer
oh was jij die gozer die met een bierzak liep..leuk baantje lutser!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar ik had gratis bier
Nou jij weer
2x keer reagerenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
oh was jij die gozer die met een bierzak liep..leuk baantje lutser!
2x keer zeggen.quote:
met bier op fok!kenquote:
Dat wil ik ook!quote:
Fliep en ik waren een van de 1000 (ruwe schatting) eersten in de wereld. Wij zijn voor het begin van de E3 naar binnen geglipt en we hebben erop gespeeld toen de rest van het journalistenvolk voor de hoofdingang stond te wachtenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Steeven het volgende:
Ik heb in mei 2006 al op de PS3 gespeeld.
Ik wil net zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Wessiej het volgende:
Niet de eerste natuurlijk, ook al op gespeeld (ja zonder rijen)
Alleen hebbie het wel op de vetste manier gedaan
Ik hield de PS3 na 5 minuten voor gezien en ben ik de rij gaan staan voor de Wiiquote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
Fliep en ik waren een van de 1000 (ruwe schatting) eersten in de wereld. Wij zijn voor het begin van de E3 naar binnen geglipt en we hebben erop gespeeld toen de rest van het journalistenvolk voor de hoofdingang stond te wachten.
ja en dan speelde je dus op een opgefokte pc waar ps3 controllers waren op aangesloten de telkens vastsloegenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Fliep en ik waren een van de 1000 (ruwe schatting) eersten in de wereld. Wij zijn voor het begin van de E3 naar binnen geglipt en we hebben erop gespeeld toen de rest van het journalistenvolk voor de hoofdingang stond te wachten.
wachten vd wiiquote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hield de PS3 na 5 minuten voor gezien en ben ik de rij gaan staan voor de Wii
Ja, wij ook na een halve minuut ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hield de PS3 na 5 minuten voor gezien en ben ik de rij gaan staan voor de Wii
Whehe, heb net de Southpark gekeken waarin Cartman wacht op de Wii.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Genji 2quote:Op maandag 19 februari 2007 22:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ja, wij ook na een halve minuut ofzo
er naast manquote:Op maandag 19 februari 2007 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genji 2
Gran Turismo HD
Warhawk
Ok, waar was die Nintendo-stand?
Sleutel? Ik had een breekijzer bij mequote:Op maandag 19 februari 2007 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Cool, heb je de sleutel nog?
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sleutel? Ik had een breekijzer bij me
HEB JE INGEBROKEN?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Armageddon het volgende:
hoe was het met Storms???quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef RaymanNL het volgende:
Ik dacht dat tie het had over de game ArmageddonIk dacht al
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef TheSorrow het volgende:
Hij piepte toen ie aanging of niet?
En nog meer aandacht voor een hele doorzichtige viral, lijkt me ook gefilmpt met een profesionele camera, anders krijg je niks te zien in het donker.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/10598/
en toen stond je op Volkomenkut.
Wat lul je nou man?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
En nog meer aandacht voor een hele doorzichtige viral, lijkt me ook gefilmpt met een profesionele camera, anders krijg je niks te zien in het donker.
Man je moest eens wetenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef StrayDog het volgende:
Erg geloofwaardig filmpje![]()
Ook een beetje sneu van Sony om als de halve wereld al een half jaar met de PS3 speelt, nog met dit soort filmpjes aan te komen.
En wat voor Software?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat lul je nou man?![]()
Film is gewoon opgenomen met een Sony 0 lux camera met nightvision. Met je profi camera. hahaha!
Man gewoon de originele software die bij zo'n kutcam zit. Het is gemonteerd door een vriendin van me.quote:
Hahahaha gewoon op een PC wou je zeggen?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Man gewoon de originele software die bij zo'n kutcam zit. Het is gemonteerd door een vriendin van me.
Weet ik veel waar femke het op heeft gemonteerd. Een mac of een windows pc? Wat maakt het uit ouwe?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hahahaha gewoon op een PC wou je zeggen?
Dank jequote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef BMH het volgende:
Ik wil je even feliciteren. Jij hebt F1 game op de PS3 gespeeld...
Omdat ik weet waarmee het gemonteert is, als bewijs zou je het in ieder geval kunnen noemen, maar je lult er nogal om heen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet ik veel waar femke het op heeft gemonteerd. Een mac of een windows pc? Wat maakt het uit ouwe?
Uhm, vraag eens even aan yvonne wat ik hier in het verleden alllemaal heb gefilkt. Maikuul is een schim bij mij vergeleken ouwe. Met ze loller1000 en zijn shit. Rot toch een eind op. Ik ben een levende legende op FOK! Het is alleem jammer dat je mij niet kent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ik weet waarmee het gemonteert is, als bewijs zou je het in ieder geval kunnen noemen, maar je lult er nogal om heen.
Je hele verhaal is nogal ongeloofwaardig, Sony die PS3's min of meer ergens in een fabriekshal laat slingeren. Iemand gaat inbreken en filmt ze eigen hoofd vol erop, en als klapper post ie het dan op Fok, met een foto in ze profiel. Kijk als het nou Maaaaaikuuuul was geweest, dan denk ik: Ja die is Leip.
Van iemand die ICT manager is, mag verwacht worden dat ie iets slimmer was.
Het is alleen jammer dat niemand ooit van jou iets heeft vernomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:23 schreef raptorix het volgende:
Nou nou, je zit paar maandjes langer als mij op Fok.
[update] FOK!ker loopt kilometers voor goede doelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat niemand ooit van jou iets heeft vernomen.
Moet ik nu gaan applaudiseren ofzo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
[update] FOK!ker loopt kilometers voor goede doel
Inderdaad
Jij bent echt stoer!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:28 schreef dome het volgende:
je loopt achter
ik had in december al op de ps3 gespeeltde demo dan
<3 me stage
Zeg nou maar gewoon dat je jaloers bent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:32 schreef dome het volgende:
[..]
nee jij bent stoer om er een topic over te openen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je jaloers bent.![]()
Ik doe tenminste iets nuttigs, trouwens heel toevallig dat je kennelijk niet wist waar je er in kon (je gaat eerst in ventilatie rooster kijken). Vervolgens forceer je een deurtje en loop je in 1 keer naar de goede plek, wow, goed over nagedacht!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan applaudiseren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |