quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vuist aan loopt?
Kom maar, jacob van lennepstraat, amsterdam.
PM me maar, wanneer je wilt komen.
Zaterdag komt me beter uit, er zijn ook mensen die werken. of je moet vrijdag avond willen, fok is uitgenodigt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Heb je vrijdag tijd? Ben ik toevallig vrij. Hoe is je verzekering? all in?
Ik kan alleen vrijdag. Ik moet zaterdag op schiphol zijn. Er zijn ook mensen die even naar de dominicaanse republiek vliegen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zaterdag komt me beter uit, er zijn ook mensen die werken. of je moet vrijdag avond willen, fok is uitgenodigt.
Vrijdagavond schikt, heb je annulerings verzekering dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan alleen vrijdag. Ik moet zaterdag op schiphol zijn. Er zijn ook mensen die even naar de dominicaanse republiek vliegen.
Dat ik hier nog op in ga.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vrijdagavond schikt, heb je annulerings verzekering dan?
Alsof je maar iets kan naaien met dat voormaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:42 schreef Armageddon het volgende:
Nog even iets he. Stel dat ik homo was. En jij was de laatste heaumeau op aarde. Dan nog zou ik me aftrekken.
Wor jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alsof je maar iets kan naaien met dat voormaat.
Vraagje he, als je nou seks met je vriendin hebt, doe je dan eerst een closet rolletje in haar doos, om haar nog maar enigzins het gevoel te hebben dat er iets in zit?
Af en toe zou ik willen dat ik een vrouw was. Heerlijk lijkt me dat. Zo simpel. Je een beetje druk maken om schoenen enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
mannen, het zijn net kleine kinderen
erg aandoenlijk, dit topic. Oja on topic ofzo
![]()
Stoer hoor armamits waar dan
en over je make-up en handtasjes enzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Af en toe zou ik willen dat ik een vrouw was. Heerlijk lijkt me dat. Zo simpel. Je een beetje druk maken om schoenen enzo.
Ondertitel: It's no secret at allquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:50 schreef roelofjan het volgende:
Stelletje kleuters.![]()
Oh, en virals zuigen.
Welnee vrouw! Neuken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en over je make-up en handtasjes enzoeigenlijk is dat best wel zwaar hoor
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ondertitel: It's no secret at all
En dan niets maar dan ook niets in je profiel zetten.Makkelijk hè? Anoniem reaguuren. stumper.
Omdat jij het een beetje normaal vraagt zal ik antwoord geven op je vragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik verbaas me echt over de infantiliteit van een stel dertigers die zich helemaal het baasje voelen door elkaar af te zeiken op internet.
Arma, draai nou niet om de warme stront heen en geef nu gewoon toe dat het óf hartstikke nep is, óf dat het behoorlijk kansloos van je is geweest om de crimineel uit te hangen terwijl de MediaMarkt demopods in overvloed heeft. Verder kijken dan je neus lang is.
Bovendien, een dertiger behoort überhaupt niet in te breken, en er dan al helemaal niet mee te pochen. Wel vervelend dat de meeste mensen die je dit vertellen vele malen jonger zijn dan jijzelf.
Kom ter zake in plaats van modder te gooien, we willen de waarheid nu wel eens weten. Wie zwijgt stemt immers toe.
Waarom zou je druk maken over een alarm als je open en bloot op internet gaat posten dat je daar ingebroken hebt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Omdat jij het een beetje normaal vraagt zal ik antwoord geven op je vragen.
Ik heb daar echt ingebroken na een tip van een betrouwbare anonieme bron. Het is echt in het SPAC gebouw ook. Er hing daar geen alarm, anders had ik het niet gedaan natuurlijk. Ik moest ook erg lachen om de comments van bepaalde users hier dat het niet daar was terwijl ze daar zelf geweest zijn,
Geloof het of niet maar ik ben daar echt geweest en heb er ook echt ingebroken. Het was een makkie omdat geen junk er ook maar aan denkt om daar in te breken. Ik bedoel, als je het aan de buitenkant bekijkt ga je dat ook niet doen als echte junk. Het is een fokking verlaten en verlopen gebouw. Je hebt daar echt geen security nodig. Niemand maar dan ook niemand wil in dat pand inbreken. Het stond al maanden leeg.
OK...is niet netjes. Ik heb geen reden om aan te nemen dat het een viral zou zijn, zoals anderen al zeiden, die is dan wel heel matig, de PS3 is nauwelijks in beeld geweest, zelfde geldt voor het spel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Omdat jij het een beetje normaal vraagt zal ik antwoord geven op je vragen.
Ik heb daar echt ingebroken na een tip van een betrouwbare anonieme bron. Het is echt in het SPAC gebouw ook. Er hing daar geen alarm, anders had ik het niet gedaan natuurlijk. Ik moest ook erg lachen om de comments van bepaalde users hier dat het niet daar was terwijl ze daar zelf geweest zijn,
Geloof het of niet maar ik ben daar echt geweest en heb er ook echt ingebroken. Het was een makkie omdat geen junk er ook maar aan denkt om daar in te breken. Ik bedoel, als je het aan de buitenkant bekijkt ga je dat ook niet doen als echte junk. Het is een fokking verlaten en verlopen gebouw. Je hebt daar echt geen security nodig. Niemand maar dan ook niemand wil in dat pand inbreken. Het stond al maanden leeg.
Omdat ik Armageddon heet en ik schijt heb aan iedereen en alles. Ik vond het gewoon leuk om te doen. Zeikerds als jij verpesten de boel alleen omdat ze het zelf niet bedacht hebben. Je kent me nu ook. Aangenaam, Armageddon.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou je druk maken over een alarm als je open en bloot op internet gaat posten dat je daar ingebroken hebt?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Omdat ik Armageddon heet en ik schijt heb aan iedereen en alles. Ik vond het gewoon leuk om te doen. Zeikerds als jij verpesten de boel alleen omdat ze het zelf niet bedacht hebben. Je kent me nu ook. Aangenaam, Armageddon.
Het zou een kick zijn, als je idd de eerste in nederlan bent als je op zo een ding speelt, het is alleen vrij lame als die dingen ook in de MM markt staan, dusLquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK...is niet netjes. Ik heb geen reden om aan te nemen dat het een viral zou zijn, zoals anderen al zeiden, die is dan wel heel matig, de PS3 is nauwelijks in beeld geweest, zelfde geldt voor het spel.
Je moet wel weten dat ik het erg triest vindt dat iemand inbreekt, niet per sé omdat er een PS3 in dat pand stond, maar gewoon om het principe. Bovendien zijn er dus als zat te vinden in verschillende winkels. Dat het om de kick gaat, OK. Maar een filmpje is natuurlijk vragen om gezeik zoals in deze thread.
Maar waarom huurt Sony in godsnaam een verlaten pand om dure apparaten in te stallen? Zeker zonder alarm is dat zeer amateuristisch. Als jij ervan wist dan zijn er vast meer die zo zonder problemen een extra zakcentje kunnen gappen.
Je kan het triest vinden dat iemand inbreekt om dit soort zaken. Dat respecteer ik ook. Het ging mij gewoon inderdaad om de kick en om het daarna op internet te posten. Ik vind het wel leuk om een beetje aandacht te krijgen maar ik had het beter neit hier op fok kunnen posten. Ik had het kunnen weten met de tieners en zelfs dertigers die het niet zouden trekken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK...is niet netjes. Ik heb geen reden om aan te nemen dat het een viral zou zijn, zoals anderen al zeiden, die is dan wel heel matig, de PS3 is nauwelijks in beeld geweest, zelfde geldt voor het spel.
Je moet wel weten dat ik het erg triest vindt dat iemand inbreekt, niet per sé omdat er een PS3 in dat pand stond, maar gewoon om het principe. Bovendien zijn er dus als zat te vinden in verschillende winkels. Dat het om de kick gaat, OK. Maar een filmpje is natuurlijk vragen om gezeik zoals in deze thread.
Maar waarom huurt Sony in godsnaam een verlaten pand om dure apparaten in te stallen? Zeker zonder alarm is dat zeer amateuristisch. Als jij ervan wist dan zijn er vast meer die zo zonder problemen een extra zakcentje kunnen gappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |