Ik ben dan nu erg blij dat ik 's ochtends en 's middags zo goed als altijd hetzelfde eet. Het gaat dus met name om de tussendoortjes en het avondeten.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef Anitra het volgende:
Chacma het is ff heftig alles opschrijven en doen, sterkte
ik word er verdrietig van als ik lees over allergie.
Zat inderdaad even in de verkeerde topic Martineke. Maar ik kwam deze topic tegen, begon te lezen en de tranen sprongen weer in mijn ogen. Ik wil de ouders die hun kinderen voor altijd moeten missen een hart onder de riem steken.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef Martineke het volgende:
och Eliminator, ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar ik heb wel met je te doen.
je mist zoveel zo van kleine Dylan en Senna
mag ik vragen of dit iets te maken heeft met haar ouders? ik kan me nog iets herinneren nl dat er toen jullie erachter kwamen dat jullie kindjes kregen ze moeilijkheden met haar ouders had omdat ze iets met jou had, of zoiets?
nou ja, maakt ook niet uit verder. veel sterkte en een dikke knuf en
Ja, eind maart komt de zaak voor de rechter, ben al aan het aftellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef YPPY het volgende:
Wat moet dat verschrikkelijk zijn, als je je kind niet mag zijn. Heb je er uitzicht op dat je ze binnenkort wel weer mag zien?
Shockerend en afgrijslijk....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef Eliminator20 het volgende:
Dit heeft niks te maken met de kinderen zelf, en/of ik een goede vader ben of niet, maar een persoonlijke vete tegen mij. Ze wist hoe ze mij het hardst kon pakken, en dat is de kinderen van me weghouden. Dat heeft ze volledig benut.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef _evenstar_ het volgende:
eliminator ten eerste dat het verschrikkelijk wat er gebeurt is, echter denk ik dat het misschien niet verstandig is open en bloot hier te posten, " anything u say can and will be used against u"
zolang de rechtszaak loopt lijkt het me verstandig om over de ex de situatie etc. geen uitingen te doen.
Zal er inhoudelijk ook verder niet op in gaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef _evenstar_ het volgende:
eliminator ten eerste dat het verschrikkelijk wat er gebeurt is, echter denk ik dat het misschien niet verstandig is open en bloot hier te posten, " anything u say can and will be used against u"
zolang de rechtszaak loopt lijkt het me verstandig om over de ex de situatie etc. geen uitingen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |