Beter dan op straat.quote:
dealquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef martinuhhh het volgende:
Foto heb ik hier nog niet op mijn pc. Doe ik vanavond of morgen wel even vanaf de pc van mijn vriendin.
Jij kent mij echt nog laaaaaang niet, dat blijkt wel.quote:
Hij zit nu wel in zo'n fase dat ie alles wat ie te pakken krijgt sloopt. Dus alles goed opbergen haha. En de katten krijgen geen moment rustquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
deal
zijn je schoenen nog wel heel?
Hoe heet ie? Tommy?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hij zit nu wel in zo'n fase dat ie alles wat ie te pakken krijgt sloopt. Dus alles goed opbergen haha. En de katten krijgen geen moment rust.
Ervaring met? Kut likken? like I give a fuck. Feit is dat je op mn zenuwen werkt. Kap daar eens meequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij kent mij echt nog laaaaaang niet, dat blijkt wel.
minimaal 15 jaar meer ervaring schat![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hij zit nu wel in zo'n fase dat ie alles wat ie te pakken krijgt sloopt. Dus alles goed opbergen haha. En de katten krijgen geen moment rust.
Wehehehehe. Wat voor kleur? Bruin? Zwart met wit? Bruin met zwart en wit? of wit? of een andere kleur ofcoursequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ian! En hij luistert er zelfs naar. En hij kan ook al high-five geven
.
Leuke naam voor een hond, wel, eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ian! En hij luistert er zelfs naar. En hij kan ook al high-five geven
.
Ian doet me denken aan schotlandquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuke naam voor een hond, wel, eigenlijkWaarom Ian?
Ik moet dan meteen denken aan Ian McKellen...quote:
Nee, met mensen op de zenuwen werken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ervaring met? Kut likken? like I give a fuck. Feit is dat je op mn zenuwen werkt. Kap daar eens mee
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan Ian McKellen...
Daar gaat het foutquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, met mensen op de zenuwen werken...
Denk nou eens een keer 10 tellen na over waarom ik je op je zenuwen werk![]()
Sorry *nederig hoofd buig*quote:
Zeg iemand met het IQ van een kipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |