bronquote:Schietpartij aan Brinkgreverweg
DEVENTER - Aan de Brinkgreverweg in Deventer heeft zich aan het begin van de avond een schietpartij voorgedaan. Daarbij is één gewonde gevallen.
Volgens de politie zijn er zeven tot tien schoten op deze persoon afgevuurd. Het slachtoffer is in de 1e Pauwenlandstraat aangetroffen en naar het ziekenhuis gebracht. Naar verluidt zou de schietpartij zich in of in de omgeving van de coffeeshop aan de Brinkgreverweg hebben voorgedaan, maar de politie kan dat niet bevestigen. De wijde omgeving is afgezet voor het politieonderzoek.
Dat zei een Deventernaar die voor de Plus stond...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Dizzee het volgende:
14 jaar??
Shop dus bij dominio's pizzaquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef whoops het volgende:
Als ik het goed gehoord heb is er vanavond rond zeven uur een schietpartij geweest bij de Beestenmarkt... Ik wilde naar de plus en toen stond er allemaal politie ter hoogte van de snackbar en de fietsenwinkel... Er schijnt een jongen van 14 neergeschoten te zijn...
Een vriendin van me is er net gaan wonen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:31 schreef scarefreak het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)_probleemwijken.html
Nou.. wie hier woont daar?
Ja dat moet je natuurlijk ook niet doen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:21 schreef Sylvana het volgende:
ik heb van de week mn hamstring gescheurd, dus dat rondje IJssel wandelen zit er hier voorlopig niet meer in
verkeerde beweging gemaakt met sporten :Squote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja dat moet je natuurlijk ook niet doen!
Wat is er gebeurd?
2 maanden totale rust en op krukken lopen en daarna rustig aan opbouwen met wandelen/fietsen en kan wel 3 maanden duren voor ik alles weer normaal kan en weer met krachttraining mag beginnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef scarefreak het volgende:
En hoelang moet je nu rustig aandoen?
je hebt in elk geval weer internet..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
2 maanden totale rust en op krukken lopen en daarna rustig aan opbouwen met wandelen/fietsen en kan wel 3 maanden duren voor ik alles weer normaal kan en weer met krachttraining mag beginnen
nee, ook nog niet, zit nu bij mn ouders, thuis nog steeds geen internet en tvquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je hebt in elk geval weer internet..
Bij wie heb je het aangevraagd dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ook nog niet, zit nu bij mn ouders, thuis nog steeds geen internet en tv
zeiden eerst dat het uiterlijk afgelopen donderdag het weer zou doen, deed ie het gister nog niet, weer gebeld en nou zeggen ze uiterlijk aankomende dinsdag, dus daar maar op hopen dan...
mn huisbaas had de rekening niet betaald, dus waren we 13 maart afgesloten, 14 maart heeft hij de rekening betaald en dan duurt het 7 werkdagen voordat het opnieuw aangesloten wordt, dus als het goed is maandag dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bij wie heb je het aangevraagd dan?
Ik wacht al twee maanden op m'n aansluiting via TELE2.
Ze kunnen bij TELE2 m'n postcode niet matchen met de straatnaam
Dat is zeker vet jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Canisfire het volgende:
Ey dever vriendjes.
Ik ben gewoon van af mei 5 maanden in italie voor stage.
Hoe pwhat is dat!
Hey ik zit dus in precies dezelfde situatie. Volgens TELE2 woonde ik met mijn postcode en huisnummer in het kantoorgebouw aan de Leeuwenbrugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bij wie heb je het aangevraagd dan?
Ik wacht al twee maanden op m'n aansluiting via TELE2.
Ze kunnen bij TELE2 m'n postcode niet matchen met de straatnaam
Animatie team op een camping.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is zeker vet ja
Wat voor stage ga je daar doen dan?
Oeh dat is zeker leuk om te doen jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Animatie team op een camping.
400 euries per maand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |