een dood lichaam voor een langere tijd in je huiskamer bewaren schijnt in ieder geval niet gezond te zijn..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Zyggie het volgende:
Een lichaam kan geen ziektes creeëren.
klopt, maar het lichaam kan niet echt ziektes genereren, dat is aan minder plezierige 'beestjes', die in een dood lichaam vrij spel hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:35 schreef dolledingo het volgende:
[..]
een dood lichaam voor een langere tijd in je huiskamer bewaren schijnt in ieder geval niet gezond te zijn..
vertel het mij, ow helder licht!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Catch22- het volgende:
hoe naief kan je zijn ?
ja tuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef Catch22- het volgende:
als een ziekte op een dood lichaam kan leven, kan dat ook op een levend lichaam lijkt me. Daarbij zouden zulke verhalen echt wel in de media komen als het echt zo was
En bacteriën dan? Zo'n lichaam ontbind niet van zichzelf lijkt me.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:04 schreef Mrln het volgende:
Buikgriep is zo'n beetje het enige, voor de rest zijn de dode lichamen(ook in de staat van ontbinding) niet gevaarlijk, tenzij ze al ziekte bij zich dragen voor de dood.
het gaat me er niet om hoeveel media-aandacht het wel of niet zou hebben.. het gaat me nu puur om het lichamelijke. Kan een dokter constateren aan de hand van een bepaalde uitslag dat een bepaalde persoon direct/indirect met een dode in aanraking is gekomen..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef Catch22- het volgende:
als een ziekte op een dood lichaam kan leven, kan dat ook op een levend lichaam lijkt me. Daarbij zouden zulke verhalen echt wel in de media komen als het echt zo was
die moeten ook ergens vandaan komen. Bacterieen die een lichaam afbreken komen voor het grootste gedeelte uit het lichaam zelf (die je dus al hebt wanneer je leeft) en de rest die uit de omgeving komt wordt je als levende net zo goed aan blootgesteld. Alleen de concentratie van deze bacterien is wat andersquote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En bacteriën dan? Zo'n lichaam ontbind niet van zichzelf lijkt me.
Nee, er is geen enkele ziekte die je alleen maar van lijken kunt krijgen. Onzinverhaaltje dusquote:Op maandag 19 februari 2007 19:19 schreef dolledingo het volgende:
[..]
het gaat me er niet om hoeveel media-aandacht het wel of niet zou hebben.. het gaat me nu puur om het lichamelijke. Kan een dokter constateren aan de hand van een bepaalde uitslag dat een bepaalde persoon direct/indirect met een dode in aanraking is gekomen..
Het verhaal kwam van mijn preutse nicht, die neemt het woord pijpen niet snel in haar mond tegen haar grote neefquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee het verhaal was dat het meisje hem had gepijpt en een rare mondziekte kreeg, veroorzaakt door lijkengif.
En zij kreeg het dus omdat die jongen dode meisjes neukte.
het antwoord is dus NEEquote:Op maandag 19 februari 2007 19:19 schreef dolledingo het volgende:
[..]
het gaat me er niet om hoeveel media-aandacht het wel of niet zou hebben.. het gaat me nu puur om het lichamelijke. Kan een dokter constateren aan de hand van een bepaalde uitslag dat een bepaalde persoon direct/indirect met een dode in aanraking is gekomen..
Die ziet me aankomen..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef Mrln het volgende:
[..]
tip: verifier t anders met je huisarts![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |