Bestaat er een online catalogus? Ik kon namelijk alleen de reclameposters vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef sjak het volgende:
Die zara kleding is te leuk voor woorden. Ik heb net even de catalogus zitten doorbladeren.
O, ja. Daar had ik het plaatje van, maar je ziet nergens prijzen of zo en in de Zara zelf zag ik het ook nog niet hangen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef sjak het volgende:
http://www.zara.nl/i06/index.html
En dan links bij catalogo en nino
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef sjak het volgende:
Kun je in Amsterdam kinderkleding van Zara kopen?
Kalverstraatquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef sjak het volgende:
Die zara kleding is te leuk voor woorden. Ik heb net even de catalogus zitten doorbladeren. Kun je in Amsterdam kinderkleding van Zara kopen?
Niet goed voor rammelaars he.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ ziet niets en niets hoor handen voor ogen houd
Het zijn echt te schattige te stoere te leuke kleertjes
Nee niet echt.... psst wanneer gaan wij weer eens meeten heb nog Fonzie foto's voor julliequote:
Hahaaaa!!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:03 schreef snoopy het volgende:
[afbeelding]
en dan mag deze niet ontbreken![]()
[afbeelding]
Beetje druk hier momenteel, maar als je in de buurt bent mag je altijd binnenspringen hoor!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nee niet echt.... psst wanneer gaan wij weer eens meeten heb nog Fonzie foto's voor jullie
Wow Jottum, ben ook helemaal weg van Jottum voor meisjesquote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef sjak het volgende:
[afbeelding]
Hier zie ik Jetske in de zomer ook wel in lopen
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:02 schreef Bass-Miss het volgende:
Post hier leuke kleertjes, combinaties wat je je kindje zou aandoen moest je niet moeten kijken naar prijs/geslacht/smaak van manlief,enz...
Moest Fons een zusje hebben deed ik ze dit aan:
[afbeelding]![]()
![]()
Van Zara.
nou ik zie dat je rammelt, misschien komt er nog wel een meisje.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Wow Jottum, ben ook helemaal weg van Jottum voor meisjes![]()
Mijn petekindje is van het type "rouwdouwer, voor je kijken en doorlopen" en die staat dat écht niet anders had ik daar mijn koopdrang op kunnen botvieren, en ikzelf heb alleen jongetjes. En hoezeer ik kwijl van Jottum...ze hoeven geen jurkje aan van me![]()
Leuke foto van een toekomstige yupquote:Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Bass-Miss het volgende:
Van Imps&Elfs, de prijs kan ik niet vinden maar zal vast belachelijk veel zijn hun kennende.
[afbeelding]
![]()
Lief hequote:
Dat vond ik dus van al die rompertjes! Qua lengte waren ze goed, maar qua breedte kwam ik aardig wat stof tekort! Ook de armsgaten waren veel te strak en afklemmend! Zo zonde, want ze waren zo leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef owlet het volgende:
jammergenoeg heeft Ronja er niets van kunnen dragen aangezien het niet lukte mijn hollands welvaren in de franse maatjes te proppen![]()
Wij ook. David is ook heel slank. Rompers van bijv het kruidvat of vooral HEMA slobberen juist heel erg, terwijl je de lengte wel moet hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:49 schreef texelonia het volgende:
Wij gebruiken de rompertjes van petit bateau heel veel. Maar Noah heeft ook een slank figuur, dus bij hem past het perfect
Ow..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:02 schreef Bass-Miss het volgende:
Moest Fons een zusje hebben deed ik ze dit aan:
![]()
![]()
![]()
Van Zara.
O, moest je zo een dingen kunnen maken, dan kocht ik kleertjes bij jou!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ow..
Als ik toch eens leuke kinder-paronen uit de jaren 40 tot en met 70 zou vinden dan droeg Hanne volgens mij niks anders meer..
Denk alleen niet dat husb het altijd even mooi vind.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |