abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46485377
Vampier
pi_46485559
TS is een ongelovelijke pannekoek die in de VS woont.

Nu maar hopen dat z'n Engels beter is dan z'n Nederlands, want dat is echt van VMBO niveau. Dan heb ik het nog niet eens over de zinsopbouw, die bijna net zo soepeltjes loopt als Koos Alberts met een fles jenever achter z'n kiezen, en z'n gebruik van alinea's.

Kortom, een ogenschijnlijk ongeschoolde jongen die zich ongetwijfeld kan meten met de tienduizenden Mexicaanse tuinmannen in de VS.

You go girl!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46486110
ochgut, nog zoeentje die elke dag weer moet verzinnen waarom hij het in Amerika toch zo tof zou hebben.
Z'n twijfel probeert hij weg te nemen door al het andere dan maar voor kansloos uit te maken.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:30:18 #79
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_46486230
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef Vampier het volgende:
ps mijn vriendin past hier beter omdat ze Amerikaans is
Ze is tiener en heeft al tien zwangerschappen achter de rug?
Hatsjoe!
pi_46489793
GOD BLESS THE USA
AFC AJAX
pi_46489823
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:32 schreef BonJovi het volgende:
GOD BLESS THE USA
Zelfs god heeft een schijthekel aan de VS
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:39:16 #82
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46489989
Vampier snijd je polsen door dan kom je misschien wel werkelijk in het beloofde land.
Zyggie.
pi_46500385
Sorry ik ben geintegreerd in Amerika, Nederlands/Duits/Frans zijn slechts overbodige ballast.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_46500576
Ach ja, Amerika is helemaal te kut voor woorden, TS probeert zijn eigen keuze een beetje te rechtvaardigen

Zo geweldig is het hier in Nederland allemaal niet hoor, maar nog altijd beter dan in dat fantastische amerika. Vind ik dan he, daarom blijf ik ook hier

Andere mensen mogen wat anders denken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_46500715
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:33 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Zelfs god heeft een schijthekel aan de VS
Wat lul je nou USA is in veel fronten veel beter dan Nederland. En waarom zo negatief over the USA, de meeste zijn er amper geweest dus ze lullen onzin. Ik ken mensen die ook dachten Amerika whatever maar toen ze er geweest waren wouden ze niks lievers dan daar weer naar toe gaan.

OH SAY CAN YOU SEE, By the dawns early light
AFC AJAX
pi_46500739
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Wat lul je nou USA is in veel fronten veel beter dan Nederland. En waarom zo negatief over the USA, de meeste zijn er amper geweest dus ze lullen onzin. Ik ken mensen die ook dachten Amerika whatever maar toen ze er geweest waren wouden ze niks lievers dan daar weer naar toe gaan.

Neejdurlans bleivd un moelikkuh taal
pi_46500791
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef Vampier het volgende:
Sorry ik ben geintegreerd in Amerika, Nederlands/Duits/Frans zijn slechts overbodige ballast.
Ja, de wereld houdt gewoon op bij de grens en de kust
pi_46500918
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Neejdurlans bleivd un moelikkuh taal
Hou je bek, en trouwens als Nederland ooit word aangevallen of bedreigd. Dan zijn er de Amerikanen die voor ons klaar staan, omdat Nederland geen poot heeft om te staan. Ze gaan dan smeken om hulp van de USA
AFC AJAX
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 20:00:00 #89
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46501312
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:49 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hou je bek, en trouwens als Nederland ooit word aangevallen of bedreigd. Dan zijn er de Amerikanen die voor ons klaar staan, omdat Nederland geen poot heeft om te staan. Ze gaan dan smeken om hulp van de USA
Amerika zou wel MOETEN helpen, ze smeken ons immers ook om manschappen naar het o zo gevaarlijke land Irak te sturen.

Denk eens na wanneer je wat zegt. O wacht!!!!! Jij bent typisch een Amerikaan! Heeft nooit zijn feiten bij elkaar maar schreeuwt voor 20 !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46501550
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef Renesite het volgende:

[..]

Amerika zou wel MOETEN helpen, ze smeken ons immers ook om manschappen naar het o zo gevaarlijke land Irak te sturen.

Denk eens na wanneer je wat zegt. O wacht!!!!! Jij bent typisch een Amerikaan! Heeft nooit zijn feiten bij elkaar maar schreeuwt voor 20 !
Er zijn altijd mensen die slecht over Amerikanen praten, maar Amerikanen zijn heel gezellige en leuke mensen. Ik werkte hier voor Amerikanen en had echt veel lol met hun. Toen ik op vakantie was waren hun ook altijd heel open, terwijl op vakantie Nederlanders meeste rotzooi schoppen in Spanje ofzo.

Jij bent een typische Nederlander. zeikt om alles en wijst vinger naar anderen.egoistisch en achterbaks
AFC AJAX
pi_46501807
Zover ik weer leven we maar op 1 wereld.
Mrrrr.
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 20:14:05 #92
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46501877
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die slecht over Amerikanen praten, maar Amerikanen zijn heel gezellige en leuke mensen. Ik werkte hier voor Amerikanen en had echt veel lol met hun. Toen ik op vakantie was waren hun ook altijd heel open, terwijl op vakantie Nederlanders meeste rotzooi schoppen in Spanje ofzo.

Jij bent een typische Nederlander. zeikt om alles en wijst vinger naar anderen.egoistisch en achterbaks
Heb ik het daar over?
Ik zeg alleen dat ze gewoon ook zouden moeten helpen omdat wij hun ook helpen.

Verder zeg ik dat de Amerikanen niet veel op hun rijtje hebben staan en zonder enorme goede argumenten een land bombarderen omdat in hun ogen er massavernietigingswapens liggen. Nu er niets gevonden is gaan ze daar nogsteeds naar uit. Dat vind ik behoorlijk typisch. Hierdoor zijn er ook asociaal veel controles voor alles. Ze slaan door.
pi_46501968
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Het gemiddelde IQ is gedropt omdat het onderwijs bagger was.
Daar ben ik het mee eens.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 20:20:00 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46502101
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.

Ik ook wel. Maar het is niet erg wanneer je ook wat lager geschoolden hebt. Wat heb je aan enorm hoog geschoolden? Afgezien van de artsen en hoge professoren heb je voor het huis tuin en keuken gebruik toch de middelmatig geschoolden nodig.
pi_46502345
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:14 schreef Renesite het volgende:

[..]

Heb ik het daar over?
Ik zeg alleen dat ze gewoon ook zouden moeten helpen omdat wij hun ook helpen.

Verder zeg ik dat de Amerikanen niet veel op hun rijtje hebben staan en zonder enorme goede argumenten een land bombarderen omdat in hun ogen er massavernietigingswapens liggen. Nu er niets gevonden is gaan ze daar nogsteeds naar uit. Dat vind ik behoorlijk typisch. Hierdoor zijn er ook asociaal veel controles voor alles. Ze slaan door.
Niet veel op een rijtje? Dus je kent het grotendeel van Amerika, je bent er vast vaak geweest. En je kent uiteraard veel Amerikanen, yeah right. Je geeft zelf geeneens goede argumenten, je bent zelf een kip zonder kop als de meeste hier die zomaar slecht over Amerikanen praten.
AFC AJAX
pi_46502486
Jammer dat jullie dit topic massaal verbaggeren tot een NL <> VS wedstrijdje, want er zit wel degelijk wat in. 3e wereld is overdreven, maar 2e wereld.. die kant gaat het hard op.

De welvaartsstijging blijft al jaren achter bij landen als Ierland en Spanje, en nu de voormalige oostbloklanden, die druk bezig zijn om hun achterstanden om te zetten in een voorsprong.

Het onderwijs is volkomen verkloot. Zelfs HBO en WO studenten hebben moeite met spellen, formuleren en rekenen.

De zorg loopt kwalitatief en kwantitatief jaren achter op die in andere landen. Steeds meer Nederlanders wijken voor goede en betaalbare diagnoses, ingrepen en therapiën uit naar België, Duitsland, de VS en zelfs naar Turkije.

Dienstverlening door overheid en bedrijven wordt steeds anoniemer en belabberder, je stuit overal op mensen die je niet kunnen helpen -als je ze al kunt bereiken- terwijl dat wel hun taak is.

Het openbaar bestuur is verworden tot een geldverslindend circus van papierschuivers en tandeloze vergadertijgers waarin niemand bevoegd, verantwoordelijk of voldoende capabel is om ook daadwerkelijk te besturen.

De rechtstaat is op sterven na dood. Advocaten en rechters zitten op elkaars stoel, corruptie tiert welig, ambitieuze officieren van justitie laten belangrijke maar saaie of ingewikkelde dossiers liggen, het volk voelt zich niet beschermd of vertegenwoordigd door de politie, en de oplossingscijfers zijn bedroevend.

De Nederlandse cultuur (TV, straatbeeld, taalgebruik, etc) is de laatste twee decennia verpauperd en gedebiliseerd.

..En het lijkt niemand een reet te interesseren. Mensen die zich wel willen inzetten, naar kwaliteit willen streven en zich verantwoordelijk opstellen worden zeldzaam.

Er is vast wel meer te bedenken.. ik houd me aanbevolen voor aanvullingen
pi_46503090
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef dvr het volgende:
Jammer dat jullie dit topic massaal verbaggeren tot een NL <> VS wedstrijdje, want er zit wel degelijk wat in. 3e wereld is overdreven, maar 2e wereld.. die kant gaat het hard op.

De welvaartsstijging blijft al jaren achter bij landen als Ierland en Spanje, en nu de voormalige oostbloklanden, die druk bezig zijn om hun achterstanden om te zetten in een voorsprong.

Het onderwijs is volkomen verkloot. Zelfs HBO en WO studenten hebben moeite met spellen, formuleren en rekenen.

De zorg loopt kwalitatief en kwantitatief jaren achter op die in andere landen. Steeds meer Nederlanders wijken voor goede en betaalbare diagnoses, ingrepen en therapiën uit naar België, Duitsland, de VS en zelfs naar Turkije.

Dienstverlening door overheid en bedrijven wordt steeds anoniemer en belabberder, je stuit overal op mensen die je niet kunnen helpen -als je ze al kunt bereiken- terwijl dat wel hun taak is.

Het openbaar bestuur is verworden tot een geldverslindend circus van papierschuivers en tandeloze vergadertijgers waarin niemand bevoegd, verantwoordelijk of voldoende capabel is om ook daadwerkelijk te besturen.

De rechtstaat is op sterven na dood. Advocaten en rechters zitten op elkaars stoel, corruptie tiert welig, ambitieuze officieren van justitie laten belangrijke maar saaie of ingewikkelde dossiers liggen, het volk voelt zich niet beschermd of vertegenwoordigd door de politie, en de oplossingscijfers zijn bedroevend.

De Nederlandse cultuur (TV, straatbeeld, taalgebruik, etc) is de laatste twee decennia verpauperd en gedebiliseerd.

..En het lijkt niemand een reet te interesseren. Mensen die zich wel willen inzetten, naar kwaliteit willen streven en zich verantwoordelijk opstellen worden zeldzaam.

Er is vast wel meer te bedenken.. ik houd me aanbevolen voor aanvullingen
daarom is USA ideaal
AFC AJAX
pi_46503742
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik heb een schijthekel aan de VS omdat mensen zoals jij en vampier bestaan. Tyf toch op.
pi_46503963
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Ik heb een schijthekel aan de VS omdat mensen zoals jij en vampier bestaan. Tyf toch op.
Hoezo dat dan? Omdat we Amerika verdedigen?

SUPPORT OUR TROOPS
AFC AJAX
pi_46504391
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Omdat we Amerika verdedigen?

SUPPORT OUR TROOPS
Je bent gewoon een kut pauper die hier zit te kankeren in de hoop reacties uit te lokken

Tenminste, dat mag ik hopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')