ja dat is goed, zeker voor jou skinny assquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef PeuRac het volgende:
Is 1x ontbijten en 4x per dag warm eten goed voor je?![]()
Ik ben hier al wel aangekomen jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat is goed, zeker voor jou skinny ass
wow. spraakzaam.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:06 schreef M5 het volgende:
idd.
quote:
Nou, dat dus..quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:56 schreef M5 het volgende:
[..]Ik heb nog geen idee waar ik precies naar toe ga. Alleen dat het omgeving hoofddorp wordt. Dus wat valt er verder te vertellen?
wees blijquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef PeuRac het volgende:
godver, k krijg koppijn van die klote schermen hier op school
Kansloos.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wees blij
stel dat je zere klote kreeg van die kop schermen op je school.
matig he
ik moest lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wees blij
stel dat je zere klote kreeg van die kop schermen op je school.
matig he
k werk trouwens op mn laptop en gebruik 2 school pc's voor research, werkt snellerquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
maar k heb t grootste gedeelte af, nu nog ff quantitatieve rekenkunde maken en dan naar huis.
Jouw penis is wel heel klein he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
k werk trouwens op mn laptop en gebruik 2 school pc's voor research, werkt sneller![]()
Hallo Hugster, volgens mij ken ik jou!quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:55 schreef Hugster het volgende:
Nog nooit klachten over gehad, maar t gaat er dan ook om wat je ermee doet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jouw penis is wel heel klein he?
Gezien je compensatiegedrag en grote verhalen vraag ik me af of je 'm uberhaupt ooit getest hebt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit klachten over gehad, maar t gaat er dan ook om wat je ermee doet.
Meisjes van 14 hebben niet veel vergelijkings matriaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat zo? Zo jong heb IK ze niet gehad namelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meisjes van 14 hebben niet veel vergelijkings matriaal
Ja, dat zeggen ze. Maar dat is niet zo hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |