Je doelt op kixass456 en pizza's?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat was er nou met Qwea?
Vroeg het ene demente wijf aan de andere..
en zand,spareribs,loodgieters,hoeren,taarten ect?quote:
Oooooooooooooh ja, en euh... schuttingen of stenen ofzo?quote:
schuttingen óók nog jaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oooooooooooooh ja, en euh... schuttingen of stenen ofzo?
HA! Niet dement én ik zeik niet in mijn bed.
Vult Qwea zelf al inquote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat was er nou met Qwea?
Vroeg het ene demente wijf aan de andere..
Omdat je te druk was met kixass456 gallen?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Qwea het volgende:
Waarom heb ik die rel tussen Patries86,Mikeymo en neusaap nooit meegemaakt?![]()
De Chinees, sexlingerie vergeet je nogquote:
neh kixass kwam waaaaaay na die rel pas.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat je te druk was met kixass456 gallen?
Sexlingerie? SM spullen wel geloof ik. Sexlingerie niet heurquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
De Chinees, sexlingerie vergeet je nog
Een of andere loodgieter.
Patries86 zit te mekkeren tegen kixass men. Die komt echt niet meer online hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef DOGMAN het volgende:
jammer, kinderpret
hoopvol maar zonder subtiele opbouw laat staan genoeg om TS net genoeg te tergen om cotinue te posten
veel oefen!
ja pindanootbrein, dat heb je dus snel verklootquote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Patries86 zit te mekkeren tegen kixass men. Die komt echt niet meer online hoor
Doeiquote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
ja pindanootbrein, dat heb je dus snel verkloot
ik ga wel kijken wat er op tv is
nee, het stond in F&F, ik bedoel dat een debiele mod dit in PUB gezet heeftquote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Lol, ja indd. Dan vraag je om dit soort reacties.![]()
Ik las kankerkachel.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:54 schreef liiszle het volgende:
Kankerwilde nacht hier @ huize wodka-red bull
wat ben jij voor sneu wijf?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:54 schreef liiszle het volgende:
Kankerwilde nacht hier @ huize wodka-red bull
Aldus de kansloze maagdquote:
Ga Oversight neuken, viswijfquote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Mirage het volgende:
ieh !
Sorry... het zal ongetwijfeld al tig keer gezegd zijn (of niet ??).. heb nog niet de pagina;s doorgelezen...,
maar... nog een keer... IEH !!!
Wij hebben ook honden, en serieus.. ik heb alles voor ze over.. recent was 1 van beide nog erg ziek en het eerste wat ik riep was " laat die dierenarts ALLES doen wat moet gebeuren al krijg ik een rekening van 2000 euro voorgeschoteld bij het ophalen van het diertje !" en dat meen ik.
Maar op bed ?
Zeker komen onze honden ook wel eens de slaapkamer binnen gewandeld... s ochtends zodra het huis begint te leven en ik nog even blijf liggen dan stuiteren de honden wel eens achter de kinderne de slaapkamer mee in en jumpt het hele zooitje bovenop mij.
Dat is heerlijk, dat vind ik prima....
maar er hoeft er maar 1 keer iemand op mijn bed te piesen en ik donder alles en iedereen er uit en barricadeer de boel zo dat er nooit meer iemand mijn slaapkamer in komt.
(echte ongelukjes buiten beshcouwing gelaten he.. bv een hond dat zich om wat voor reden dan ook de touwtandjes schrikt en uit angst van zich afpiest, of die echt een dagje ziek blijkt te zijn bij nader inzien..dat soort dingen).
Jakkie... een hond die al meermaals midden in de nacht.. op je bed piest... wat zal het dekbed en de matras doorweekt zijn (of is het een hondje op ratformaat ?). Dat krijg je toch nooit meer schoon ?
En hoe doet ze dat s nachts ?
2 keer in een nacht het hele bed verschonen ?
(ik zou er in ieder geval niet in blijven liggen.....)
heeft ze plastic op de matras ?
en waarom ?
geeeeeen ideeeeeee.....
meestal piesen ze niet in hun "nest"...
sorry.
Hey sletje !quote:
Kap joh, straks komt er een slotje op dit lollertopic.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hey sletje !
Pilletje vergeten ?
lekkkere teringslet
SHE gaf het een trap naar PUB en toen was het dood.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef Mirage het volgende:
potvolblomme !
en heuse puberrel ?
wrom is die alweer afgelopen ?
echt ?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
SHE gaf het een trap naar PUB en toen was het dood..
Hihiquote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hey sletje !
Pilletje vergeten ?
lekkkere teringslet
quote:
Alsof ik over dit soort bloedserieuze dingen grapjes zou maken, Mirage!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |