de vorige keer koos hij voor Frankrijk , alleen had hij niet gerekend op St. Maarten.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Status is één. De rest van je leven in de bak zitten is twee.
De grote vraag is waar Holleeder voor kiest.
En die talkpoederbips van hem dan? Het is gewoon onmogelijk dat iemand die hardwerkt zoveel talkpoeder op zijn bips heeft.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Holleeder maakt nergens misbruik van, Holleeder gedraagt zich zoals de politiek wilt dat de Burger zich gedraagt.
Eerlijk - en hardwerken wordt niet beloond in Nederland.
Al komt Wim er af met een mildestraf, dan nog heeft Jort geen relaxt leven meer......quote:Op maandag 19 februari 2007 22:04 schreef milagro het volgende:
[..]
de vorige keer koos hij voor Frankrijk , alleen had hij niet gerekend op St. Maarten.
als Holleeder veroordeeld wordt voor alles waar hij nu voor vastzit in voorarrest maakt het allemaal geen flikker meer uit, keldertje meer of minder, brammetje meer of minder, of met wie hij dan ook eventueel nog wat te vereffenen heeft.
Ga jij maar lekker het Joodse/Amerikaanse Microsoft gebruiken. Klikken en slepen oudje, hou je daar maar mee bezig.....quote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En die talkpoederbips van hem dan? Het is gewoon onmogelijk dat iemand die hardwerkt zoveel talkpoeder op zijn bips heeft.²
Je zou beter moeten weten, er staat een grote kruis door je icoon. Ik gebruik Linux. Het is een waar statement van me. En dan nog, dat van die talkpoeder valt niet te ontkennen waarde sokkensnuivert.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker het Joodse/Amerikaanse Microsoft gebruiken. Klikken en slepen oudje, hou je daar maar mee bezig oudje.....
Linux is Gay (Pseudo UNIX).quote:Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten, er staat een grote kruis door je icoon. Ik gebruik Linux. Het is een waar statement van me. En dan nog, dat van die talkpoeder valt niet te ontkennen waarde sokkensnuivert.
Ach, mijn beste, ook jij komt nog wel eens uit de kastquote:
Die stijlvolle kerel die je zo geweldig vind liet vaders in restaurants die vroegen of het kabaal wat minder kon door z'n bodyguards op het toilet in elkaar slaan....als je dat klasse vind....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef JohnDope het volgende:
die Holleeder heeft namelijk klasse.
Ik blijf me afvragen waarom je die man op blijft hemelen. Ik snap het niet. Welke idioot gaat een crimineel op zitten hemelenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Al komt Wim er af met een mildestraf, dan nog heeft Jort geen relaxt leven meer......
Dat geloof ik niet, er moet meer gespeeld hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Die stijlvolle kerel die je zo geweldig vind liet vaders in restaurants die vroegen of het kabaal wat minder kon door z'n bodyguards op het toilet in elkaar slaan....als je dat klasse vind....
![]()
Ik hemel Holleeder niet op, ik zeg alleen hoe het in de toekomst gaat lopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen waarom je die man op blijft hemelen. Ik snap het niet. Welke idioot gaat een crimineel op zitten hemelen. Uit wat voor milieu kom je dan in godsnaam? Zijn je ouders vermoord toen je 8 was en heeft Holleeder je opgevangen als een Mowgli ofzo
. Ieder weldenkend mens heeft toch een afkeer jegens personen die op oneerlijke wijze hun geld bij elkaar verdienen? Ik nie snep! Ben je one of his guys ofzo
.
Hier heb ik ook over zitten denken..... Maar toch als dit zo zou zijn, dan zou de 'paranoïde' bij Wim toeslaan en dan maakt Bram ook een grote kans op het lijstje......quote:Op maandag 19 februari 2007 22:38 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij heeft Kelder een ongelooflijke dienst bewezen aan Moskovitz. Moskovitz was anders nooit onder de druk van Holleeder uit gekomen..
Welke andere ontsnappingsmogelijkheid zou er anders bestaan? Moskovitz kan nu met geheven hoofd zeggen dat hij alles heeft gedaan wat in zijn macht ligt om zijn cliënt zo goed mogelijk te verdedigen. Hij hoeft zelfs geen honorarium terug te betalenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hier heb ik ook over zitten denken..... Maar toch als dit zo zou zijn, dan zou de paranoïde bij Wim toeslaan en dan maakt bram ook een grote kans op het lijstje......
Als je echt wilt ontsnappen aan een psychopaat als Holleeder en je hebt mensen waar je om geeft, dan moet je Holleeder naar een andere wereld helpen (en dan ga je daar maar desnoods een paar jaar voor zitten, je krijgt geheid verzachtende omstandigheden).....quote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Welke andere ontsnappingsmogelijkheid zou er anders bestaan? Moskovitz kan nu met geheven hoofd zeggen dat hij alles heeft gedaan wat in zijn macht ligt om zijn cliënt zo goed mogelijk te verdedigen. Hij hoeft zelfs geen honorarium terug te betalen
Bram kan het zich nu veroorloven om adviseur te blijven van Holleeder. Dat kan heel vrijblijvend, hij kan het verhaal vanaf nu zelfs sturen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je echt wilt ontsnappen aan een psychopaat als Holleeder en je hebt mensen waar je om geeft, dan moet je Holleeder naar een andere wereld helpen.....
Maar als Mosco echt in het complot zou zitten dan weet Holleeder dat ook (Holleeder is niet achterlijk)....
Dat klopt, maar als Bram een pact met de duivel heeft gesloten, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter, misschien heeft hij zelfs wel de competentie het aan te voelen wanneer hij geflest wordt, want Wim is immers al bestwel oud en nogsteeds in leven, dat verdient in principe al een Nobelprijs......quote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Bram kan het zich nu veroorloven om adviseur te blijven van Holleeder. Dat kan heel vrijblijvend, hij kan het verhaal vanaf nu zelfs sturen.
Je denkt dat hij met opgefokte coke hersenen denkt dat de hele wereld een plan samen smeedt om hem te gronde te richten?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als Bram een pact met de duivel heeft gesloten, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter, misschien heeft hij zelfs wel de competentie het aan te voelen wanneer hij geflest wordt, want Wim is immers al bestwel oud en nogsteeds in leven, dat verdient in principe al een Nobelprijs......
Het is natuurlijk een beetje arrogant om te denken dat Holleeder achterlijk is. Wanneer Mosco Wim gaat lopen framen, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter en zal ontsnappen onmogelijk zijn voor een persoon als Mosco.......quote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Het zou me niets verbazen, maar op basis van officiële stukken is het wel het meest aannemelijk dat dit misschien wel de veiligste of de enige weg is om te ontsnappen aan verder afdalen.
En ten tweede?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ten eerste gebruik ik geen coke en heeft mijn naam niks met drugs te maken, jij gaat ook een beetje op de Kelder-tour!
[..]
Het is natuurlijk een beetje arrogant om te denken dat Holleeder achterlijk is. Wanneer Mosco Wim gaat lopen framen, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter en zal ontsnappen onmogelijk zijn voor een persoon als Mosco.......
Bij Pauw en Witteman werd net verteld dat Moscovitz vertelt dat hij vindt dat hij eigenlijk de beste advocaat voor Holleeder is..quote:Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef JohnDope het volgende:
-
[quote]
Het is natuurlijk een beetje arrogant om te denken dat Holleeder achterlijk is. Wanneer Mosco Wim gaat lopen framen, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter en zal ontsnappen onmogelijk zijn voor een persoon als Mosco.......
jup, ik was even met teveel dingen te gelijk bezig, ik zal het ff fixxen....quote:Op maandag 19 februari 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je las wel dat er hij stond en niet jij hè ?![]()
[..]
Bij Pauw en Witteman werd net verteld dat Moscovitz vertelt dat hij vindt dat hij eigenlijk de beste advocaat voor Holleeder is..
We weten natuurlijk veel te weinig, het zal wel altijd speculeren blijven. Misschien gaat Moscovitz nu wel meer investeren in zijn publieke rol![]()
en in de VS wel zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 22:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Holleeder maakt nergens misbruik van, Holleeder gedraagt zich zoals de politiek wilt dat de Burger zich gedraagt.
Eerlijk - en hardwerken wordt niet beloond in Nederland.
In de VS betaalt men minder belasting en wordt er minder van je af gepakt door de overheid wanneer je harder en langer werkt......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en in de VS wel zekerdaar is het echt een tikkie triester gesteld dan hier. Hier kan je met een minima baantje leven (sober maar het kan) in de VS is het vrijwel onmogelijk moet je wel een 2e of 3e baan nemen.
Wat is dat nu weer voor kul-argument? Bedoel je te zeggen dat als je in de VS hard werkt je verder komt dan hier? Daar zou ik maar niet op rekenen. Want dan betaal je minder belasting (al is dat nog maar de vraag aangezien een minimuminkomen hier ook haast geen belasting betaalt) maar dan mag je bijvoorbeeld nog wel even een dure ziektekostenverzekering afsluiten. En je wil natuurlijk ook niet werken tot je 80e, dus wil je een pensioenplan.. oh wacht.. dat hoeft natuurlijk allemaal niet. Breek je een keer je been, weet je waar je zo hard voor loopt(no pun intended) te werken iedere dag, om het ziekenhuis te betalen ja. Maarrrr, je betaalt lekker weinig belasting... jippie!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In de VS betaalt men minder belasting en wordt er minder van je af gepakt door de overheid wanneer je harder en langer werkt......
Ik ga er vanuit dat Holleeder zijn handen hier niet vuil aan zal maken. Ik denk dat hij middels Interpol contact zal opnemen met zijn Italiaanse maffiavrienden en hen zal verwittigen Jort tijdens een vakantietrip op Sicilië te voorzien van een good-old-fashion strop.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:30 schreef dVTB het volgende:
Ik denk trouwens dat die Holleeder echt niet kijkt op een Keldertje meer of minder. Per slot van rekening is het pand waar de redactie van Quote zit ook al eens beschoten. Ik zeg niet dat Holleeder daar achter zit, maar ik denk wel dat hij gewiekst genoeg is om *wie dan ook* uit de weg te laten ruimen wanneer hij daar zin in heeft.
Typisch trouwens dat die BaajGuardian weg is en jij weer opduikt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Holleeder zijn handen hier niet vuil aan zal maken. Ik denk dat hij middels Interpol contact zal opnemen met zijn Italiaanse maffiavrienden en hen zal verwittigen Jort tijdens een vakantietrip op Sicilië te voorzien van een good-old-fashion strop.
Vergeet niet Holleeder al jaren zwart geld verdient.²
Ja, typisch dat precies toen jij hier postte ik last kreeg van welse winderigheid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Typisch trouwens dat die BaajGuardian weg is en jij weer opduikt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, typisch dat precies toen jij hier postte ik last kreeg van welse winderigheid.²
Echter berust het wel op waarheid. Ik voel me ook zo romig vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
JohnDope wat ben je toch een heerlijk ventje. Eerst denken dat Jort Kelder omgelegd wordt, zou niet weten waarom?
Ja dat weet ik zeker. Verder moet Holleeder ook aan zijn geloofwaardigheid denken. De tijd zal het lerenquote:Denk je dat een Holleeder zich druk maakt om een Jort Kelder, lol.
als je even goed had gelezen, dan kon je duidelijke zien dat ik Holleeder niet aanbid.quote:Maar aanbid hem niet zo, op bepaalde mensen (je werk) kan het heel raar overkomen dat je een zware crimineel aanbid.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef R34L-SIcK het volgende:
Hoi, voor de leken die meelezen, Sjonniedoop, wat heeft Kelder over Holleeder gezegd dat die het loodje zou moeten leggen?
Het ging om zinnen waarin de woorden 'maffiamaatjes' en 'koffers met zwart geld' in voorkwamen. Het is natuurlijk maar de vraag of Holleeder een beetje tussen de regels kan lezen, maar mócht dat zo zijn, en mócht zijn gevoel voor humor slechts beperkt ontwikkeld zijn, dan zóu het kunnen dat hij niet geamuseerd is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef R34L-SIcK het volgende:
Hoi, voor de leken die meelezen, Sjonniedoop, wat heeft Kelder over Holleeder gezegd dat die het loodje zou moeten leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |