abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46474000
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Status is één. De rest van je leven in de bak zitten is twee.
De grote vraag is waar Holleeder voor kiest.
de vorige keer koos hij voor Frankrijk , alleen had hij niet gerekend op St. Maarten.

als Holleeder veroordeeld wordt voor alles waar hij nu voor vastzit in voorarrest maakt het allemaal geen flikker meer uit, keldertje meer of minder, brammetje meer of minder, of met wie hij dan ook eventueel nog wat te vereffenen heeft.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 19 februari 2007 @ 22:12:34 #252
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46474301
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Holleeder maakt nergens misbruik van, Holleeder gedraagt zich zoals de politiek wilt dat de Burger zich gedraagt.

Eerlijk - en hardwerken wordt niet beloond in Nederland.
En die talkpoederbips van hem dan? Het is gewoon onmogelijk dat iemand die hardwerkt zoveel talkpoeder op zijn bips heeft.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_46474339
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:04 schreef milagro het volgende:

[..]

de vorige keer koos hij voor Frankrijk , alleen had hij niet gerekend op St. Maarten.

als Holleeder veroordeeld wordt voor alles waar hij nu voor vastzit in voorarrest maakt het allemaal geen flikker meer uit, keldertje meer of minder, brammetje meer of minder, of met wie hij dan ook eventueel nog wat te vereffenen heeft.
Al komt Wim er af met een mildestraf, dan nog heeft Jort geen relaxt leven meer......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46474392
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En die talkpoederbips van hem dan? Het is gewoon onmogelijk dat iemand die hardwerkt zoveel talkpoeder op zijn bips heeft.

²
Ga jij maar lekker het Joodse/Amerikaanse Microsoft gebruiken. Klikken en slepen oudje, hou je daar maar mee bezig.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 19 februari 2007 @ 22:17:11 #255
13462 BansheeBoy
pi_46474501
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker het Joodse/Amerikaanse Microsoft gebruiken. Klikken en slepen oudje, hou je daar maar mee bezig oudje.....
Je zou beter moeten weten, er staat een grote kruis door je icoon. Ik gebruik Linux. Het is een waar statement van me. En dan nog, dat van die talkpoeder valt niet te ontkennen waarde sokkensnuivert.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_46474551
Eigenlijk is die Kelder, Pseudo-Elite.
Hoor die naam "Kelder", dat is alles behalve van stand, tja dan moet je wel wat doen om in de picture te komen
pi_46474597
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je zou beter moeten weten, er staat een grote kruis door je icoon. Ik gebruik Linux. Het is een waar statement van me. En dan nog, dat van die talkpoeder valt niet te ontkennen waarde sokkensnuivert.

Linux is Gay (Pseudo UNIX).
  maandag 19 februari 2007 @ 22:21:39 #258
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46474677
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef JohnDope het volgende:

Linux is Gay
Ach, mijn beste, ook jij komt nog wel eens uit de kast
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 19 februari 2007 @ 22:32:19 #259
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_46475076
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef JohnDope het volgende:
die Holleeder heeft namelijk klasse.
Die stijlvolle kerel die je zo geweldig vind liet vaders in restaurants die vroegen of het kabaal wat minder kon door z'n bodyguards op het toilet in elkaar slaan....als je dat klasse vind....

Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 19 februari 2007 @ 22:33:04 #260
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_46475101
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Al komt Wim er af met een mildestraf, dan nog heeft Jort geen relaxt leven meer......
Ik blijf me afvragen waarom je die man op blijft hemelen. Ik snap het niet. Welke idioot gaat een crimineel op zitten hemelen . Uit wat voor milieu kom je dan in godsnaam? Zijn je ouders vermoord toen je 8 was en heeft Holleeder je opgevangen als een Mowgli ofzo . Ieder weldenkend mens heeft toch een afkeer jegens personen die op oneerlijke wijze hun geld bij elkaar verdienen? Ik nie snep! Ben je one of his guys ofzo .
pi_46475217
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Die stijlvolle kerel die je zo geweldig vind liet vaders in restaurants die vroegen of het kabaal wat minder kon door z'n bodyguards op het toilet in elkaar slaan....als je dat klasse vind....

Dat geloof ik niet, er moet meer gespeeld hebben
  maandag 19 februari 2007 @ 22:38:44 #262
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46475367
Volgens mij heeft Kelder een ongelooflijke dienst bewezen aan Moskovitz. Moskovitz was anders nooit onder de druk van Holleeder uit gekomen..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_46475373
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik blijf me afvragen waarom je die man op blijft hemelen. Ik snap het niet. Welke idioot gaat een crimineel op zitten hemelen . Uit wat voor milieu kom je dan in godsnaam? Zijn je ouders vermoord toen je 8 was en heeft Holleeder je opgevangen als een Mowgli ofzo . Ieder weldenkend mens heeft toch een afkeer jegens personen die op oneerlijke wijze hun geld bij elkaar verdienen? Ik nie snep! Ben je one of his guys ofzo .
Ik hemel Holleeder niet op, ik zeg alleen hoe het in de toekomst gaat lopen.
pi_46475436
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:38 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij heeft Kelder een ongelooflijke dienst bewezen aan Moskovitz. Moskovitz was anders nooit onder de druk van Holleeder uit gekomen..
Hier heb ik ook over zitten denken..... Maar toch als dit zo zou zijn, dan zou de 'paranoïde' bij Wim toeslaan en dan maakt Bram ook een grote kans op het lijstje......
  maandag 19 februari 2007 @ 22:42:22 #265
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46475540
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hier heb ik ook over zitten denken..... Maar toch als dit zo zou zijn, dan zou de paranoïde bij Wim toeslaan en dan maakt bram ook een grote kans op het lijstje......
Welke andere ontsnappingsmogelijkheid zou er anders bestaan? Moskovitz kan nu met geheven hoofd zeggen dat hij alles heeft gedaan wat in zijn macht ligt om zijn cliënt zo goed mogelijk te verdedigen. Hij hoeft zelfs geen honorarium terug te betalen
pi_46475610
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Welke andere ontsnappingsmogelijkheid zou er anders bestaan? Moskovitz kan nu met geheven hoofd zeggen dat hij alles heeft gedaan wat in zijn macht ligt om zijn cliënt zo goed mogelijk te verdedigen. Hij hoeft zelfs geen honorarium terug te betalen
Als je echt wilt ontsnappen aan een psychopaat als Holleeder en je hebt mensen waar je om geeft, dan moet je Holleeder naar een andere wereld helpen (en dan ga je daar maar desnoods een paar jaar voor zitten, je krijgt geheid verzachtende omstandigheden).....

Maar als Mosco echt in het complot zou zitten dan weet Holleeder dat ook (Holleeder is niet achterlijk)....
  maandag 19 februari 2007 @ 22:46:04 #267
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46475679
Nova is nou al bezig met een obituary...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 19 februari 2007 @ 22:48:25 #268
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46475795
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je echt wilt ontsnappen aan een psychopaat als Holleeder en je hebt mensen waar je om geeft, dan moet je Holleeder naar een andere wereld helpen.....

Maar als Mosco echt in het complot zou zitten dan weet Holleeder dat ook (Holleeder is niet achterlijk)....
Bram kan het zich nu veroorloven om adviseur te blijven van Holleeder. Dat kan heel vrijblijvend, hij kan het verhaal vanaf nu zelfs sturen.
pi_46475947
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Bram kan het zich nu veroorloven om adviseur te blijven van Holleeder. Dat kan heel vrijblijvend, hij kan het verhaal vanaf nu zelfs sturen.
Dat klopt, maar als Bram een pact met de duivel heeft gesloten, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter, misschien heeft hij zelfs wel de competentie het aan te voelen wanneer hij geflest wordt, want Wim is immers al bestwel oud en nogsteeds in leven, dat verdient in principe al een Nobelprijs......
pi_46476750
Mijn god, die John Dope is toch echt niet serieus in dit topic he?? Nouja, met die avatar van Bush weet je het natuurlijk nooit...
  maandag 19 februari 2007 @ 23:18:52 #271
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46476923
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als Bram een pact met de duivel heeft gesloten, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter, misschien heeft hij zelfs wel de competentie het aan te voelen wanneer hij geflest wordt, want Wim is immers al bestwel oud en nogsteeds in leven, dat verdient in principe al een Nobelprijs......
Je denkt dat hij met opgefokte coke hersenen denkt dat de hele wereld een plan samen smeedt om hem te gronde te richten? Het zou me niets verbazen, maar op basis van officiële stukken is het wel het meest aannemelijk dat dit misschien wel de veiligste of de enige weg is om te ontsnappen aan verder afdalen. Kelder zal ook vast wel contacten hebben in die hoek en het is nog niet eens zo lang geleden dat er een schot door het ruit van zijn kantoor is gelost
  maandag 19 februari 2007 @ 23:19:22 #272
13462 BansheeBoy
pi_46476939
Het is jammer dat JohnDope zoveel borsthaar heeft, anders was hij best wel een geschikte kerel geweest.

²
pi_46477385
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:

Het zou me niets verbazen, maar op basis van officiële stukken is het wel het meest aannemelijk dat dit misschien wel de veiligste of de enige weg is om te ontsnappen aan verder afdalen.
Het is natuurlijk een beetje arrogant om te denken dat Holleeder achterlijk is. Wanneer Mosco Wim gaat lopen framen, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter en zal ontsnappen onmogelijk zijn voor een persoon als Mosco.......

[ Bericht 14% gewijzigd door JohnDope op 19-02-2007 23:45:22 ]
pi_46477649
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ten eerste gebruik ik geen coke en heeft mijn naam niks met drugs te maken, jij gaat ook een beetje op de Kelder-tour!
[..]

Het is natuurlijk een beetje arrogant om te denken dat Holleeder achterlijk is. Wanneer Mosco Wim gaat lopen framen, dan komt Holleeder daar vroeg of laat achter en zal ontsnappen onmogelijk zijn voor een persoon als Mosco.......
En ten tweede?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 19 februari 2007 @ 23:43:00 #275
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46477718
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef JohnDope het volgende:

-

[quote]

Bij Pauw en Witteman werd net verteld dat Moscovitz vertelt dat hij vindt dat hij eigenlijk de beste advocaat voor Holleeder is..

We weten natuurlijk veel te weinig, het zal wel altijd speculeren blijven. Misschien gaat Moscovitz nu wel meer investeren in zijn publieke rol

[ Bericht 17% gewijzigd door Aoristus op 19-02-2007 23:49:42 ]
pi_46477765
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je las wel dat er hij stond en niet jij hè ?
[..]

Bij Pauw en Witteman werd net verteld dat Moscovitz vertelt dat hij vindt dat hij eigenlijk de beste advocaat voor Holleeder is..

We weten natuurlijk veel te weinig, het zal wel altijd speculeren blijven. Misschien gaat Moscovitz nu wel meer investeren in zijn publieke rol
jup, ik was even met teveel dingen te gelijk bezig, ik zal het ff fixxen....
pi_46478103
Ik dacht dat ik niet tegen mijn verlies kon, maar Brammetje is nog erger.
Toch apart dat ie een 1 uur durend pleidooi voor zichzelf mocht houden op de nationale buis (dus geen boulevard).
Hij is voor mij door de mand gevallen... een kat in 't nauw...
pi_46478307
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Holleeder maakt nergens misbruik van, Holleeder gedraagt zich zoals de politiek wilt dat de Burger zich gedraagt.

Eerlijk - en hardwerken wordt niet beloond in Nederland.
en in de VS wel zeker daar is het echt een tikkie triester gesteld dan hier. Hier kan je met een minima baantje leven (sober maar het kan) in de VS is het vrijwel onmogelijk moet je wel een 2e of 3e baan nemen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_46478426
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:04 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en in de VS wel zeker daar is het echt een tikkie triester gesteld dan hier. Hier kan je met een minima baantje leven (sober maar het kan) in de VS is het vrijwel onmogelijk moet je wel een 2e of 3e baan nemen.
In de VS betaalt men minder belasting en wordt er minder van je af gepakt door de overheid wanneer je harder en langer werkt......
  dinsdag 20 februari 2007 @ 00:13:29 #280
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46478539
Yes! We zijn weer op het favoriete populistische rechtse-huilie-dieptepunt beland: 'belasting is diefstal'.
pi_46478980
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In de VS betaalt men minder belasting en wordt er minder van je af gepakt door de overheid wanneer je harder en langer werkt......
Wat is dat nu weer voor kul-argument? Bedoel je te zeggen dat als je in de VS hard werkt je verder komt dan hier? Daar zou ik maar niet op rekenen. Want dan betaal je minder belasting (al is dat nog maar de vraag aangezien een minimuminkomen hier ook haast geen belasting betaalt) maar dan mag je bijvoorbeeld nog wel even een dure ziektekostenverzekering afsluiten. En je wil natuurlijk ook niet werken tot je 80e, dus wil je een pensioenplan.. oh wacht.. dat hoeft natuurlijk allemaal niet. Breek je een keer je been, weet je waar je zo hard voor loopt(no pun intended) te werken iedere dag, om het ziekenhuis te betalen ja. Maarrrr, je betaalt lekker weinig belasting... jippie!
Wel naar het hele plaatje kijken he, dat geeft een beter beeld.

Als je een goede opleiding hebt , dan is de VS een fijn land om in te werken en te wonen ja en ik kan het weten. Maar kom je toevallig uit een familie die die opleiding niet voor je kan betalen (want een beetje opleiding kost toch al gauw zoveel als een leuke BMW) dan heb je vette pech. En waarom is die opleiding zo duur? De goede opleidingen zijn private opleidingen. Waarom regelt de overheid dat niet vraag je je af? Omdat dat geld kost, en dan moeten de belastingen omhoog...... juist..dan zijn we er.

Om met Cruijff te spreken..alles heb zuh voor- en zuh nadelen. Nederland is niet zaligmakend, maar de VS ook zeker niet met hun lage belastingen.

Zooo nu weer ontopic..
pi_46481816
Behoor ik tot een minderheid als ik vind dat er een HYPE wordt gecreëerd? Het is best nieuwswaardig, maar je kunt het ook overdrijven. Gisteren de persconferentie LIVE op tv en fragmenten tot in den treure herhaald. Bij Eén Vandaag een andere advocaat die er met een gezicht bijzit als zojuist de enige advocaat van Nederland op gruwelijke wijze vermoord is. En natuurlijk - hoe kon het ook anders - de Telegraaf die weer eens uitpakt met een 8-koloms kop.

Ik vind het bovendien een hoog piep- en huilgehalte hebben. Als ik mijn werk op een zodanige wijze uitvoer dat er grote twijfels ontstaan over mijn integriteit, moet ik me ook verantwoorden. Kennelijk vindt Moszkowicz dat hij alleen met fluwelen handschoentjes mag worden aangepakt. Een topadvocaat zoals hij zou eigenlijk in staat moeten zijn om dergelijke zaken verre van zich te werpen en gewoon inhoudelijk goed zijn werk te blijven doen. Nu is het meer een soort 'kijk mij eens zielig zijn' show geworden.
pi_46482003
Idd het is meer een item voor RTL4 Boulevard, daar kan ie dan naar hartelust nog meer persconferenties geven
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_46482027
JohnDope wat ben je toch een heerlijk ventje. Eerst denken dat Jort Kelder omgelegd wordt, zou niet weten waarom? Denk je dat een Holleeder zich druk maakt om een Jort Kelder, lol. En daarna denken dat Moszkowicz omgelegd gaat worden, ga ook daar maar niet vanuit. Dan speelt jou GOD (Holleeder) justitie in de kaart, dan hebben ze hem precies waar ze hem moeten hebben.

Maar aanbid hem niet zo, op bepaalde mensen (je werk) kan het heel raar overkomen dat je een zware crimineel aanbid.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46482191
Ik denk trouwens dat die Holleeder echt niet kijkt op een Keldertje meer of minder. Per slot van rekening is het pand waar de redactie van Quote zit ook al eens beschoten. Ik zeg niet dat Holleeder daar achter zit, maar ik denk wel dat hij gewiekst genoeg is om *wie dan ook* uit de weg te laten ruimen wanneer hij daar zin in heeft.
pi_46482266
Ik zet 10 euro in op diegene die als eerst Holleeder een stomp geeft als hij vrij komt
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:36:41 #287
13462 BansheeBoy
pi_46482279
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:30 schreef dVTB het volgende:
Ik denk trouwens dat die Holleeder echt niet kijkt op een Keldertje meer of minder. Per slot van rekening is het pand waar de redactie van Quote zit ook al eens beschoten. Ik zeg niet dat Holleeder daar achter zit, maar ik denk wel dat hij gewiekst genoeg is om *wie dan ook* uit de weg te laten ruimen wanneer hij daar zin in heeft.
Ik ga er vanuit dat Holleeder zijn handen hier niet vuil aan zal maken. Ik denk dat hij middels Interpol contact zal opnemen met zijn Italiaanse maffiavrienden en hen zal verwittigen Jort tijdens een vakantietrip op Sicilië te voorzien van een good-old-fashion strop.

Vergeet niet Holleeder al jaren zwart geld verdient.

²
pi_46482483
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat Holleeder zijn handen hier niet vuil aan zal maken. Ik denk dat hij middels Interpol contact zal opnemen met zijn Italiaanse maffiavrienden en hen zal verwittigen Jort tijdens een vakantietrip op Sicilië te voorzien van een good-old-fashion strop.

Vergeet niet Holleeder al jaren zwart geld verdient.

²
Typisch trouwens dat die BaajGuardian weg is en jij weer opduikt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:53:51 #289
13462 BansheeBoy
pi_46482538
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Typisch trouwens dat die BaajGuardian weg is en jij weer opduikt.
Ja, typisch dat precies toen jij hier postte ik last kreeg van welse winderigheid.

²
pi_46482581
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, typisch dat precies toen jij hier postte ik last kreeg van welse winderigheid.

²
mmm die is minder.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:02:13 #291
13462 BansheeBoy
pi_46482687
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

mmm die is minder.
Echter berust het wel op waarheid. Ik voel me ook zo romig vandaag.

²
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:07:34 #292
167723 sanni
Acima de seu
pi_46482797
Weet je ik mocht die Bram altijd wel. Nu vind ik hem een huilie! Goooo Jort
pi_46482900
Ik vind wel bok voor die advocaatjes dat het vuur hun billen brandt.
Ik vind advocaten maar smerige mensen.. vooral die jood van een bram.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 10:54:32 #294
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46483755
Mosco:

"Het ging Kelder, zo beweerde hij, om de zuiverheid van de reputatie van de advocatuur. Dat is opmerkelijk voor een man die zich nooit heeft laten betrappen op enige zorg voor de zuivere reputatie van de journalistiek"...

Leuk gevonden, maar wel enigszins jankzakkerig om als een dreinend kind met dezelfde modder terug te gooien. Of dít hem nou punten oplevert betwijfel ik.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46483918
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
JohnDope wat ben je toch een heerlijk ventje. Eerst denken dat Jort Kelder omgelegd wordt, zou niet weten waarom?
quote:
Denk je dat een Holleeder zich druk maakt om een Jort Kelder, lol.
Ja dat weet ik zeker. Verder moet Holleeder ook aan zijn geloofwaardigheid denken. De tijd zal het leren
quote:
Maar aanbid hem niet zo, op bepaalde mensen (je werk) kan het heel raar overkomen dat je een zware crimineel aanbid.
als je even goed had gelezen, dan kon je duidelijke zien dat ik Holleeder niet aanbid.

Maargoed het was de afgelopen dagen wel weer genoeg reclame voor Mosco...... ff een paar dagen niks nu aub

op bepaalde mensen kan het ook raar overkomen dat ik Bush in mijn avatar heb staan, lekker boeie....
pi_46484661
Hoi, voor de leken die meelezen, Sjonniedoop, wat heeft Kelder over Holleeder gezegd dat die het loodje zou moeten leggen?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:31:04 #297
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46484681
Iemand wees me net op het feit dat er hier op fok een boekreview staat over een boek van de nieuwe advocaat van Holleeder. -> Preview: Misdaad 2004 - Geruchtmakende zaken...
[KNE]-Mod
pi_46484832
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef R34L-SIcK het volgende:
Hoi, voor de leken die meelezen, Sjonniedoop, wat heeft Kelder over Holleeder gezegd dat die het loodje zou moeten leggen?

Niets, hij blijft maar geloven dat Kelder een vuiltje is voor Holleeder. Holleeder heeft op dit moment belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan een Keldertje.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 11:37:17 #299
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46484849
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef R34L-SIcK het volgende:
Het ging om zinnen waarin de woorden 'maffiamaatjes' en 'koffers met zwart geld' in voorkwamen. Het is natuurlijk maar de vraag of Holleeder een beetje tussen de regels kan lezen, maar mócht dat zo zijn, en mócht zijn gevoel voor humor slechts beperkt ontwikkeld zijn, dan zóu het kunnen dat hij niet geamuseerd is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:37:38 #300
13462 BansheeBoy
pi_46484860
Kelder was in het begin van zijn carriere toch een loopjongen van Holleeder?

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')