Die Holleeder is zo woedend nu, die knikkert er zo een miljoen (of meer) euro tegen aan (maar misschien lukt het ook wel voor een tonnetje)..... Daar kan Jort echt niet tegen opboksen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als hij iet stoms kan doen is het Jort Kelder omleggen natuurlijk. Ach, dan speelt ie justitie juist in de kaart.
En ik zou er ook maar vanuit gaan dat meneer Kelder ook wat contacten heeft in dat wereldje.
Precies....mannetjes als Jort Kelder en de media in het algemeen mogen roepen wat ze willen, en wanneer degene die wordt aangevallen zich wil verdedigen kan het allemaal niet meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
"brammetje", aha, het is me al duidelijk waar je staat.
Ik zie niet in waarom je je niet met argumenten uit mag laten over de juistheid en eerlijkheid van de rechtspraak.
Oh, het mag wel, zo'n persconferentie is niet verboden. Ik hoop alleen dat ik het dan ook een zielige natrapperij mag vinden. Nou ja, als hij denkt dat dit verstandig is, moet hij dit vooral doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie niet in waarom je je niet met argumenten uit mag laten over de juistheid en eerlijkheid van de rechtspraak.
Omdat mensen dit willen zien. Er zijn nog zo'n 50 andere zenders, dus er is vast wel iets anders op tv voor de mensen met een klein snapperdje.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:38 schreef TeChNo2 het volgende:
Waarom krijgt hij zoveel zendtijd eigenlijk?
Kan best zijn dat hij schuldig is (wat ik overigens betwijfel), maar iedereen heeft het recht om zich te verdedigen tegen dit soort pulp.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, maar ook Bram is niet onschendbaar of onkwetsbaar. Hij is en blijft voor mij een maffiamaatje en ja, die mogen van mij van hun voetstuk vallen.
als je iemand al 20 jaar als client hebt, dan ontstaat er hoe dan ook een band, en dat moet ook, als je de zaak wil winnen van je client, moet er een vertrouwensband zijn, zodanig dat je alle ins en outs kent, opdat je op je hoede bent voor de aanklager.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, maar ook Bram is niet onschendbaar of onkwetsbaar. Hij is en blijft voor mij een maffiamaatje en ja, die mogen van mij van hun voetstuk vallen.
Eeeh, we hebben rechters om een uitspraak te doen bij geschillen. En volgens mij was de laatste uitspraak heel duidelijk. Ik wist niet dat het dan gebruikelijk is bij de pers alsnog je gelijkje te halen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Precies....mannetjes als Jort Kelder en de media in het algemeen mogen roepen wat ze willen, en wanneer degene die wordt aangevallen zich wil verdedigen kan het allemaal niet meer.
Nee, en al helemaal niet als je een gerenomeerd advocaat bent of denkt te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, we hebben rechters om een uitspraak te doen bij geschillen. En volgens mij was de laatste uitspraak heel duidelijk. Ik wist niet dat het dan gebruikelijk is bij de pers alsnog je gelijkje te halen.
Letterlijk? Dat heb ik dan gemist. Zijn daar foto's van?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Vind je het raar, hij is de afgelopen weken van allerlei kanten (letterlijk) met modder besmeurd,
waarom niet, ook rechters zijn niet onfeilbaar, hoor, net zo min als advocaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, we hebben rechters om een uitspraak te doen bij geschillen. En volgens mij was de laatste uitspraak heel duidelijk. Ik wist niet dat het dan gebruikelijk is bij de pers alsnog je gelijkje te halen.
Ik twijfel er ook niet aan dat Moszkowicz nog gerechterlijke stappen gaat ondernemen hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is heel fijn om te weten dat een rechter vermoedelijk fouten maakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |