Haaksbergenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:53 schreef RoofingBurner het volgende:
De gemeente waar ze zo'n 9 maanden geleden stroomstoring hadden?
Neleos +1quote:Op maandag 19 februari 2007 17:50 schreef Neleos het volgende:
Urk?
Precies en dan ontbreekt er nog 1 naam, tussen Andropov en Gorbatsjov.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
lenin
Stalin
Chroetsjov
Breznjev
Andropov
Gorbatsjov
Jij had lenin niet en saskia had Andropov dus ik dacht dat ik hem schandalig weg kaaptequote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef ScottTracy het volgende:
Er moet toch nog een naam bij, Yuri? Ik weet er geen meer.
Zoiets ja, heel kort, toen was ie dood en volgde Gorbatsjov hem op.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Die zat er toch maar 88 dagen of zo?
Ik doe het ervoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:27 schreef SaskiaR het volgende:
Tserenko ofzo?
*hele vage bel rinkelt *
quote:werd beroemd met zijn roman Germinal (1885) en zijn open brief J'Accuse...! (1898) omtrent de affaire Dreyfus. In die brief kiest hij partij voor de Joodse kapitein Alfred Dreyfus, die ten onrechte van spionnage was beschuldigd.
quote:Les Rougon-Macquart is the collective title given to French novelistgreatest literary achievement, a monumental twenty-novel cycle about the exploits of various members of an extended family during the French Second Empire, from the coup d'état of December 1851 which established Napoleon III as Emperor through to the aftermath of the Franco-Prussian War of 1871 which brought the Empire down.
Nog NOOIT van gehoordquote:Op maandag 19 februari 2007 19:10 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, een andere vraag dan maar.
Het was Emile Zola.
Wie schreef de Lof der Zotheid?
Dachten dat het hun voorouders warenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef DiviFilius het volgende:
Waarom vereerden de Egyptenaren de Scarabee / mestkever ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |