kloteschooierts.. ga werken!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef zwartedoos het volgende:
Het arme kind kan haar kaartje niet betalen :'( Dus stort allemaal effe een euro op haar rekeningnummer(die geeft ze je wel effe via PM)
En dan kunnen wij tenminste samen neuken swingen op de muziek van overheerlijke Eddie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hotelkamer is al geregeld...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef fraubitch het volgende:
lol!!
je wilt me echt graag meehebben helief
![]()
*beide mist....quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Nosh het volgende:
Ze heeft geen bierbuik en midlifecrisis-paardenstaart, dus ik heb geen idee wat ze bij die band te zoeken heeft.
Groetjes,
Nosh
Sukkel..ga iets nuttigs doen met je leven..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Spike1506 het volgende:
PM me maar je rekening nummer fraubitch
Ik bied daar een kaartje voor aan....baas boven baasquote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
ik geef haar 1 euro als ze me gaat pijpen
Heb nog een lege krat bier staanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
heb je 4 lege cola flessen ingeleverd
![]()
zeker daar heb ik niks van terug, mede ajacied gun ik dat welquote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik bied daar een kaartje voor aan....baas boven baas![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
Ok, 2euro is al binnen, nog maar 51,15
Valt wel mee toch voor 4 bands?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]is zo'n kaartje serieus zó duur ?
![]()
Welke 4 dna ?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch voor 4 bands?
Incubus en nog 2 andere waar de namen nog niet van bekend zijn, maar alleen PJ is dat geld wel al waard hoorquote:
Mja okee incubus is wel vet jaquote:Op maandag 19 februari 2007 14:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Incubus en nog 2 andere waar de namen nog niet van bekend zijn, maar alleen PJ is dat geld wel al waard hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |