hotel met internetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef ook_gek het volgende:
ja ik ben aangekomen op ons tussen station. Hele goeie rit gehad niet te druk heerlijk door kunnen
rijden. Tussenstand is dat het hier ontiegelijk groen is
zal kijken of ik nog wat foto's kan regelen vanavond ik ga nu eerst effe wat eten![]()
ik heb het niet geschreven, hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:17 schreef Public_NME het volgende:
Laten we hopen dat je gelijk hebt! Zou echt super zijn!!!!!! ZINNNNNNNN, morgen misschien al een middagje skiën. (hangt af van de reis)
dit is een pension voor 1 nacht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
hotel met internet?
Hoe hoog zit je? en waarschijnlijk zit je op de zuid kant.
Westerdorf (Skiwel) slechte vooruitzichten volgens wetter.at .. waar ligt dat ergens?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit is een pension voor 1 nacht.
geen idee waar we zitten we zitten wel 1 uur rijden van westendorf af.
om je een idee te geven....
[afbeelding]
ingesneeuwd dus![]()
Sneeuw condities zijn prachtig hoor. Juist 1 van de beste jaren. Maandag & Dinsdag sneeuw in winterbergquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:37 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik baal nog steeds dat er geen wintersport in zit voor ons dit jaar (reden: dochter)
Aan de ene kant is het dan wel prettig dat de sneeuwcondities nergens echt geweldig zijn (want dan zou ik nog veel meer zin hebben!) maar aan de andere kant gun ik de mensen die wél gaan natuurlijk een fantastische wintersport.
Hopelijk gaat het binnenkort nog een keer flink sneeuwen in Winterberg, kunnen we in ieder geval nog een beetje "proeven"...
quote:
Veel plezier! Ben benieuwd wat voor een soort mensen er nu zijn!quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:45 schreef Coconut het volgende:
Wat is het hier rustigIs iedereen alweer met zijn zomervakantie bezig ofzo
![]()
Wij gaan vannacht om 05.00 uur weg. Er ligt meer dan genoeg sneeuw en er staat voor volgende week best vaak een zonnetje op het programmaIk heb er zin in!
En, een mooi gebied? Wil er volgend jaar heen gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef Remzz het volgende:
Net terug uit St Anton, 3 hele mooie dagen gehad. Maandag en dinsdag erg veel nieuwe sneeuw en woensdag helaas regen maar toen we naar Lech toe reden begon de zon te schijnen en hebben we daar nog erg mooi kunnen skieen.
Ik ben al stuk of 16 keer in Westendorf geweest, idd al die Nederlanders, maar kben nu 1 keer in Kirchberg (2 dorpen verder) kweet nu wel waar ik voortaan heen gaquote:Op zondag 4 maart 2007 15:12 schreef ook_gek het volgende:
gister avond rond 21uur thuis gekomen. Ben er na lekker op stap geweest.
Maar ik ben dus weer thuis. We hebben vol op sneeuw gehad. Ik heb een aantal keren kunnen skiën in diepe sneeuw. Stond tot aan mijn knieën. Beneden was het vrij slecht maar boven was alles perfect. Zal later deze week wel effe wat foto's dumpen hier.
We zaten echt direct aan de piste dus dat was lekker makkelijk. Echter de mensen in Westendorf was een drama. Alleen maar nederlanders en dan ook echt het foutste soort van alles. Kampers en foute amsterdamers. Wat een walgelijke mensen zeg
Voor de rest ben ik ook elke dag wolter kroes tegen gekomen. Die was daar ook "gezellig" met zijn familie aan het skiën. Hij kan overgens wel goed skiën![]()
En tja zo sta je in een kroeg en komt hij daar opeens zingen......
Ook wij hebben heel erg veel file"s gehad helaas onderweg. We zijn om 08:00 vertrokken op ons gemakje. Mocht je een mogol met een blauwe kip op zijn hoofd gezien hebben ben ik dat geweest![]()
wij zaten echt midden in het centrum van westendorf bij de stoeltjes lift. Kon hem zo zien van uit mijn kamer. Kwestie van straat oversteken en ik was er.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef Remzz het volgende:
Je bent naar Brixental geweest?
Dat is idd echt alleen maar Nederlanders daar, wij hebben twee keer in Brixen gezeten en een keer in Westendorf en idd wat een volk daar... Toen wij er waren werd er ook nog z'n Tros feest opgenomen
De Hahnenkahm slecht?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
en daar zijn dan de donkere wolken![]()
[afbeelding]
Hoezo geen genoeg sneeuw?
[afbeelding]
Tja van uit mijn slaapkamer genomen.
Links zie je een sleeplift die gewoon zoals begrijpelijk is gesloten
Rechts zie je de stoeltjes ligt en dat witte is dan een ski piste![]()
Je ziet boven aan wel leuk de sneeuw grens. Daar boven was de sneeuw gewoon meer dan perfect!
Ook de hanen kam was beneden aan zeer slecht![]()
ik zal zo effe een foto uploaden er van je zal schrikkenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef roflcopter het volgende:
[..]
De Hahnenkahm slecht?Met kerst was'ie nog erg mooi
.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zal zo effe een foto uploaden er van je zal schrikken![]()
edit
En hier is hij dan
[afbeelding]
![]()
De zwarte 44 (naam even vergeten) vind ik ook erg mooi, maar de Hahnenkamm is gewoon een lekkere klapperafdalingquote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef ericajax het volgende:
Afdaling is echt erg ja, alleen echt mooi vind ik hem ook niet, zeker niet mooiste in het gebied, doordat het één van de bekendste ter wereld is hij wel speciaal, maar dat terzijde.
Doe mij maar de Harakiriquote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef roflcopter het volgende:
[..]
De zwarte 44 (naam even vergeten) vind ik ook erg mooi, maar de Hahnenkamm is gewoon een lekkere klapperafdaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |