of sporturaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:21 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
husk.nl
ik zou de goedkoopste gebiedjes van Husk dan aanraden aangezien jullie allemaal beginners zijn (Le Corbier, Pra Loup, La Joue du Loup, etc.). bij Husk zijn de reizen normaal incl pas en busvervoer.

dat heeft husk ook, maar Sportura is idd ook prima (bijna hetzelfde)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:27 schreef Blik het volgende:
[..]
of sportura
is ook redelijk goedkoop, veel keus, kunt ook kiezen voor een avondmaaltijdenpakket. Dan krijg je een pakket met standaard (studenten)maaltijden voor de hele week. Spaar je meteen aardig wat geld uit

ow ok, dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:44 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
dat heeft husk ook, maar Sportura is idd ook prima (bijna hetzelfde)

Ik ga er voor de derde keer heen. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef linebear het volgende:
mogelijk dit jaar naar Zell am See
Iemand ervaring met die spot !?

Ja idd, ik zag dit ook in een aanbieding van vertrekdirect. Nu nog ff plannen wanneer ik heen ga. Ik hoor wel goed verhalen en bij de prijs in zit onbeperkt eten en drinken en het skimateriaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef erkel het volgende:
Komende maandag alvast mijn snowboardskilss ff testen in Bottrop voor komende wintersport. Schijnt de langste skihal van Europa te zijn, dus ben benieuwd.

Ik ga er woensdag heen!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef erkel het volgende:
Komende maandag alvast mijn snowboardskilss ff testen in Bottrop voor komende wintersport. Schijnt de langste skihal van Europa te zijn, dus ben benieuwd.
 .
. 

Ja, ideaal. We hebben een hotelletje geboekt voor de volgende nacht, dus kunnen we nog ff optimaal profiteren van dat onbeperkt (eten en) drinkenquote:Op donderdag 1 november 2007 16:55 schreef Annemarie.R het volgende:
[..]
Ja idd, ik zag dit ook in een aanbieding van vertrekdirect. Nu nog ff plannen wanneer ik heen ga. Ik hoor wel goed verhalen en bij de prijs in zit onbeperkt eten en drinken en het skimateriaal.

Op zich wel leuk ja, maar een weekend vind ik te lang. Ook omdat het in 't weekend daar stervensdruk is. 1 dag is genoeg!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef ericajax het volgende:
Ik ga er een weekend heen, begin december
Is het wat?
 . ff wat rondjes naar beneden en een middagje springen dan heb ik het meestal wel gezien daar.
. ff wat rondjes naar beneden en een middagje springen dan heb ik het meestal wel gezien daar.

Je kan natuurlijk ook doordeweeks gaan, is het wat minder druk. Moet je alleen wel vrij zijn. en dan overnachten is best ideaal, want dan hoef je niet meer terug 's avond he? Tis niet heel ver van NL, maar toch. En een overnachting is niet duur, iig vanaf ¤89,- met alles erinquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Op zich wel leuk ja, maar een weekend vind ik te lang. Ook omdat het in 't weekend daar stervensdruk is. 1 dag is genoeg!. ff wat rondjes naar beneden en een middagje springen dan heb ik het meestal wel gezien daar.

Ik ben maandag geweest en het was best ok. We waren er om 11 en we konden skiën/snowboarden tot 12 's avonds. Hele dag onbeperkt eten en drinken, maar het is vrij standaard voedsel. Friet, snacks, rijst, opgebakken aardappels wat daar de hele dag in zo'n bak ligt. Maar het is wel te etenquote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef ook_gek het volgende:
meer info over die skihal?

.
. en heb nooit hoeven wachten bij de lift!
 en heb nooit hoeven wachten bij de lift!  .
.  

.
. 

flachau!quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:42 schreef Berto het volgende:
Ook geboekt.
12 januari gaat deze jongen lekker de pistes onveilig maken in Flachau.
Heb er zin an.

Toch vroeg ik me af waar die beginnerspiste voor was, het enige dat je moet kunnen bij skien is remmen (toch?) en laat dat nou net het enige zijn dat niet hoeft in Bottrop. Gewoon rehct naar beneden gaan, dan stop je vanzelf bij de lift! Mits het rustig is.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Remzz het volgende:
Als je naar Bottrop gaat moet je vooral iets gaan doen wat je niet gewend bent, dus als je skied gaan snowboarden en andersom. Anders is het erg snel saai vind ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |