quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:43 schreef ..zapper het volgende:
Dit doet me denken aan de geluidjes die de VPRO vroeger uitzond die je op een casette bandje kon opnemen en vervolgens als spelletje op je computer kon afspelen.
Ik wou dat iemand hier de boel kon fixen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:30 schreef Yoni het volgende:
Mogguh
Ik heb net een modem bij iemand gefixt. Een heus ouderwets inbelmodem. Dat geluid! Jeugdsentiment!![]()
microsoft de deur uit gooienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand hier de boel kon fixen.
We zitten met een megaprobleem. We kunnen we surfen en mail binnen halen, maar helaas niet versturen.
Daar proberen we al bijna 2 weken verbetering in te krijgen maar tot op heden 0 resultaat.
Start ik outlook express op kan ik daar wel 2 mailtjes mee versturen en daarna werkt dat ook niet meer.
Mijn ideeën waar ik moet gaan zoeken beginnen op te raken. En het komt de stemming hier ook niet helemaal tengoede.
Probleem al in DIG neer gegooit maar daar komen ook geen tips uit.![]()
Tot hoe laat ben jij altijd op kantoor? Anders even iets regelen met dat ik mee kan kijken etc. Dan doe ik dat vanmiddag even, tegen 1700 of zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:32 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ja dan kunnen we helemaal niets meer
Dus morgen beginnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:heb net gebeld... wanneer ik wilde beginnen
er was niet eens een datum dat zij t in wilde laten gaan
Hebben jullie een verbinding via Planet of KPN? Dan moet je tegenwoordig voor uitgaangd poort 25 verkeer persé via hun mailservers routen (mail.planet.nl als smtp server instellen).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand hier de boel kon fixen.
We zitten met een megaprobleem. We kunnen we surfen en mail binnen halen, maar helaas niet versturen.
Daar proberen we al bijna 2 weken verbetering in te krijgen maar tot op heden 0 resultaat.
Start ik outlook express op kan ik daar wel 2 mailtjes mee versturen en daarna werkt dat ook niet meer.
Mijn ideeën waar ik moet gaan zoeken beginnen op te raken. En het komt de stemming hier ook niet helemaal tengoede.
Probleem al in DIG neer gegooit maar daar komen ook geen tips uit.![]()
heb aangegeven dat ik week 11 wel netjes vindquote:
Het is op tweakers.net voorbij gekomenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hebben jullie een verbinding via Planet of KPN? Dan moet je tegenwoordig voor uitgaangd poort 25 verkeer persé via hun mailservers routen (mail.planet.nl als smtp server instellen).
Die ACHTERLIJKE KOEIEN van KPN en Planet hebben dat even tussen neus en lippen doorgevoerd zonder er uberhaupt ook maar ergens melding van te doen.
Daar kom ik gelukkig niet zo veelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:36 schreef pirke het volgende:
[..]
Het is op tweakers.net voorbij gekomen
Ze hebben geen eigen mailserver voor zover ik begreep, dus is het hele port 25 block verhaal niet in fragequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hebben jullie een verbinding via Planet of KPN? Dan moet je tegenwoordig voor uitgaangd poort 25 verkeer persé via hun mailservers routen (mail.planet.nl als smtp server instellen).
Die ACHTERLIJKE KOEIEN van KPN en Planet hebben dat even tussen neus en lippen doorgevoerd zonder er uberhaupt ook maar ergens melding van te doen.
check...werkt nogquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het best aardig dat je je opgeworpen had om even te checken of de zwaartekracht nog goed werkte. Je weet maar nooit!
quote:
quote:
Ik mag morgen weer werken en ik heb nu al geen zinquote:
Braaf bezig geweest met puters en overzichten genereren in mijn kop..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer werken en ik heb nu al geen zin![]()
Vandaag geen ruk uitgevoerd...
Jullie mieps is liefquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Braaf bezig geweest met puters en overzichten genereren in mijn kop..
meer niet..
Ga zo effe de kat weer betrappen, want ze zal wel weer op tafel liggen...![]()
Mieps lag dus braaf op de stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |