klopt... Mieps miept.. zelfs in mega schone huizen komen spinnen op bezoekquote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Volgens mij zegt An het juist precies andersom. Toch?
Begrijpend lezen mafkeesquote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weer iemand die denkt dat in schone huizen geen spinnen aanwezig zijn..![]()
ze komen vanzelf...![]()
Ga eens schoonmaken danquote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
![]()
hallo luitjes, weer een dagje voorbij...helaas is mijn huisje blijkbaar niet schoon genoeg voor spinnetjes![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga eens schoonmaken danrest van shoot al klaar met bewerken
![]()
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We steken geen tong uit naar me ja
![]()
Zit dat tegendraadse gedrag nou niet aan te moedigenquote:
Zeg kleintje.....doe eens liefquote:
maandagavond + HM2 = geen begrijpend lezenquote:
Moet het daar perse maandagavond voor zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
maandagavond + HM2 = geen begrijpend lezen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet het daar perse maandagavond voor zijn![]()
Ik zeg net tegen die blonde dat ze haar tong niet uit moet stekenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]als ik dat nu in één keer ga melden, heb ik de rest van de week niets te melden
![]()
Ik zie geen water hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Mauro het volgende:
ik denk dat ik met deze foto iets ga doen voor de februari wedstrijd
[afbeelding]
weet het nog niet helemaal zeker.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen die blonde dat ze haar hij zijn tong niet uit moet stekenDat betekent dat jij het ook niet mag ja
denk eens een beetje uit de doosquote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie geen water hoorEn volgens mij zit je in het verkeerde topic
Ben ik niet goed inquote:
Reflectiequote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
denk eens een beetje uit de doos
ori:
[afbeelding]
Welterusten...?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef An24 het volgende:
[..]
ReflectieTis niet obvious genoeg voor de wedstrijd denk ik...wel leuk!
Goed, An gaat naar bed. Slaap lekker iedereen![]()
Moet het dan 'obvious' zijn?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Op zich helpt t wel als je een foto instuurt die redelijk 'ontopic' is of iig lijktquote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet het dan 'obvious' zijn?
waar staan de statuten dat dat moet
Doeiquote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Van mij niet....vind et allemaal prima. Ligt er meer aan of je hem instuurt om mee te doen of om te winnenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk in de linkerrechterbovenhoek, ondersteboven, de titel "Reflection" kunnen zettenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Op zich helpt t wel als je een foto instuurt die redelijk 'ontopic' is of iig lijkt
Ik kan nu ook wel een foto gaan insturen van een lieveheerstbeestje, maar ik denk niet dat ik dan veel stemmen krijg
Ik denk ook dat niet veel mensen zien dat dit in het echt een reflectie is en dat je met deze foto dus wss ook niet veel stemmen zult krijgen
duh!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Tss, zeg dan gewoon dat je niet in mn fobo/sig wilt
Hier wil ik toch ff serieus op reagerenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Op zich helpt t wel als je een foto instuurt die redelijk 'ontopic' is of iig lijkt
Ik kan nu ook wel een foto gaan insturen van een lieveheerstbeestje, maar ik denk niet dat ik dan veel stemmen krijg
Ik denk ook dat niet veel mensen zien dat dit in het echt een reflectie is en dat je met deze foto dus wss ook niet veel stemmen zult krijgen
Ben ik met je eens, maar toch verwacht ik niet dat veel mensen dat gaan doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Hier wil ik toch ff serieus op reageren
De foto is ontopic.. het gaat om het water waar het gebouw in reflecteerd.... dus water.
En voor de mensen die het niet "zien" dat het om een reflectie gaat.. die moeten misschien eens anders naar een foto kijken
Ik verwacht misschien wat meer danquote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar toch verwacht ik niet dat veel mensen dat gaan doen.
Nou, in dat geval zou Mauro hem in kunnen sturen en kijken wat er gebeurtquote:Op maandag 19 februari 2007 22:54 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik verwacht misschien wat meer dan
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:23 schreef ..zapper het volgende:
Wat het concept betreft vind ik de concurrentie van MissBliss dan erg hoog richting Mauro. Want op haar reflectiefoto is door de wind wel duidelijk zichtbaar dat het een reflectie in water is..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:34 schreef freud het volgende:
GAAP
Helaas geen hoog octaan koffie hier, beetje bruin slootwater uit een automaat die door pickwick is ontworpen of zo...
Niet erg wakker volgens mijquote:
HAAIquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet erg wakker volgens mij![]()
Maar Ynske HOI![]()
Werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:36 schreef Ynske het volgende:
HAAI
hebben we nog leuke dingen op de planning staan?
Werken, type werk, puter-installen, koffie tanken..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
HAAI
hebben we nog leuke dingen op de planning staan?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:47 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morguuh allen
![]()
![]()
yep werken hier ook..gelukkig pas om 11 beginnen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
-Bijtje-Bezig-
![]()
![]()
hoe ist meisie![]()
@Ynske... ang neit gezien hier eigenlijk.. Of ligt dat aan mijn gekrompen korte termijn geheugen??![]()
![]()
klopt, ben idd lang niet meer hier geweest... te druk met herstellen om met fotografie bezig te zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
-Bijtje-Bezig-
![]()
![]()
hoe ist meisie![]()
@Ynske... ang neit gezien hier eigenlijk.. Of ligt dat aan mijn gekrompen korte termijn geheugen??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |