dan moet ik 2e zijn geweest, want ik was echt geen 4e of 5e.quote:
3e was jequote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dan moet ik 2e zijn geweest, want ik was echt geen 4e of 5e.
Nog 7 maanden, dat zijn er meer als 5000.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:55 schreef Sporti het volgende:
alweer les hoeveel uren heeft zij nodig ??![]()
Als jullie nog even zo doorgaan dan zit deze wel vol en dan kunnen we weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
Ik zie die van jou inderdaad als derdequote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zie je nou wel. probeert me daar iemand onterecht m'n podiumplaats af te nemenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zie je nou wel. probeert me daar iemand onterecht m'n podiumplaats af te nemen
WTF?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
Aha, er zijn dus foto's van Zdngmw met Wilgo op een parkeerterrein.Dat vertelde de rij-instructeur.
Shit, en ik was zo blij met mijn bronzen plakquote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zie je nou wel. probeert me daar iemand onterecht m'n podiumplaats af te nemen
ik gok op... Palma?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef Charmian het volgende:
Wie denkt die Palma eigenlijk wel dat ze is?
Huh.. ik dacht dat dat al van de baan was? Ze moeten haar dan wel gelegenheden aandragen waarop ze kan laten zien wat ze kan. Volgens mij is ze wel al bezig, maar nog steeds erg subtiel.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef FSR het volgende:
Sil zegt net dat ze maar 3 dagen de tijd hebt om te veranderen... Toneelhaak erg dicht bij ?
Had ze beter kunnen zeggen toen die drab daadwerkelijk uit z'n slabek kwam. Ze zat er toen vlak naast.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:58 schreef noekje het volgende:
Natasia: we hebben haar vet geprotect.
Ze gaf anders wel even toe dat het héél lelijk is wat Brian over Huub z'n zus en Hedda heeft gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |