quote:Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef Christiano25 het volgende:
ik had van een gozer gehoort dat hij 3 maanden werd opgeleid ofzo en dat je dan meteen politieagent wordt?
ga nou maar eerst googlen en naar www.politie.nl .quote:Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef Christiano25 het volgende:
ik had van een gozer gehoort dat hij 3 maanden werd opgeleid ofzo en dat je dan meteen politieagent wordt?
Misschien stadswachtquote:Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef Christiano25 het volgende:
welke gozer dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef Christiano25 het volgende:
Ja geef die naam ff, als ik voortaan wordt aangehouden weet ik welke agent ik niet serieus moet nemenquote:
lolquote:Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef Christiano25 het volgende:
krijgen ze gedurende deze hele periode een salaris..?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef crossover het volgende:
Volgens mij wissel je studie en werk af met periodes van drie maanden. Dus 3 maanden school, en dan 3 maanden de straat op met een collega enz.
Och verrek, dat staat hier boven ook al![]()
![]()
Ja vanaf het begin dat je in dienst treed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:58 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
krijgen ze gedurende deze hele periode een salaris..?
Ja. bronquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:58 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
krijgen ze gedurende deze hele periode een salaris..?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Wanneer je totaal geen ambitie hebt en tevens aan kan tonen dat je in het verleden je vrienden al eens hebt verraden kom je in aanmerking voor het verkorte traject.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |