Jep, had ik al aan gedacht dus daar ga ik ook mee aan de slag net als IQ-testen, wat hoofdrekenen en dat soort leukighedenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef xprotagonistx het volgende:
En werk aan je grammatica; als je een proces-verbaal op moet maken is dat wel netjes.
Doe eens nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef beelz het volgende:
Als je bij de peaulitie wil moet je wel eerst bewijzen dat je een ras NSB'er bent.
probeer de spelletje, brain trainer....quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jep, had ik al aan gedacht dus daar ga ik ook mee aan de slag net als IQ-testen, wat hoofdrekenen en dat soort leukigheden![]()
Ik heb in ieder geval nog even te gaan, eerst mijn huidige opleiding afronden .. maar wil nu alvast zoveel mogelijk informatie inwinnen.
@sjimz thanks, zal je PM'en met wat vragen als ik weer online ben.
de spelletje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef mariskasl het volgende:
[..]
probeer de spelletje, brain trainer....![]()
de spelletje...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef mariskasl het volgende:
[..]
probeer de spelletje, brain trainer....![]()
Dat is nog best heavy .. niet dat ik op dat gebied iets te vrezen heb. Helemaal clean, zelfs geen boete te vinden. Conditie moet ik ook doorkomen, sportschool zit in op de een naar hoogste schaal en train 3x in de week. Het duurt nog een tijd voordat ik de opleiding kan gaan doen (min 1.5 jaar) Ben geen drastische veranderingen van plan qua levensstijlquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:01 schreef rahk-00 het volgende:
Naast allerei testen die je moet doorstaan (conditie, reactie vermogen, fysieke gesteldheid, sociale vaardigheden, waarnemingsvermogen en nog meer van die shit), wordt je ook nog (meerdere malen) geinterviewd en je leven wordt nagetrokken of je "clean" bent. Je familieleden, vrienden, instanties waar je mee betrokken ben geweest (school, werk e.d.) kunnen hiervoor gebeld worden ter onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |