abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46466936
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:36 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Nee de kaartjes kon je dus Alleen online bestellen, anders had ik dat andere wel gedaan idd
Ow oke, en dus ga jij er maar vanuit dat het handelaren waren ? En niet meneer de Marokkaan zelf, die misschien ook kaarten aan sponsoren heeft uigedeeld.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46467057
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ow oke, en dus ga jij er maar vanuit dat het handelaren waren ? En niet meneer de Marokkaan zelf, die misschien ook kaarten aan sponsoren heeft uigedeeld.
Ik denk eerder aan de eigenaar van de post-theater, er gingen iig geruchten maar of ze waar zijn weet je nooit natuurlijk.
pi_46467136
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Ik denk eerder aan de eigenaar van de post-theater, er gingen iig geruchten maar of ze waar zijn weet je nooit natuurlijk.
Ik zou dit niet vergelijken met de hierboven genoemde voorbeelden.

En die handelaren waar het hier over gaat zetten hun kaarten niet op marktplaats, maar op hun eigen site's. Marktplaats zijn voornamelijk particulieren die een graantje mee willen pikken.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_46467196
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Uhm dit is dus wel zo, maar dat weiger jij te geloven.
Eerst zeg je dat je NIET op de handelswijze wilt ingaan. Daarna beweer je het dat het dus WEL zo is dat al die kaartjes worden opgekocht door mensen die urenlang in de rij staan.

Ik vertrouw je voor geen meter. Ik zou bij jou nog geen concertkaartje voor 1 eurocent kopen; ZO onbetrouwbaar kom je over. Je bent vooral aanwezig in dit topic om triomfantelijk kenbaar te maken hoe je andere mensen geld uit de zak klopt. En het ergste is nog wel dat je er kennelijk nog TROTS op bent ook.

Maar dat ik jou WEIGER te geloven, is in elk geval wel een feit. En zeg nou zelf: vind je het gek dat mensen jou niet geloven? Je bent onbetrouwbaar vanwege de manier waarop je anderen uitbuit.
pi_46467265
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef dVTB het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat je NIET op de handelswijze wilt ingaan. Daarna beweer je het dat het dus WEL zo is dat al die kaartjes worden opgekocht door mensen die urenlang in de rij staan.

Ik vertrouw je voor geen meter. Ik zou bij jou nog geen concertkaartje voor 1 eurocent kopen; ZO onbetrouwbaar kom je over. Je bent vooral aanwezig in dit topic om triomfantelijk kenbaar te maken hoe je andere mensen geld uit de zak klopt. En het ergste is nog wel dat je er kennelijk nog TROTS op bent ook.

Maar dat ik jou WEIGER te geloven, is in elk geval wel een feit. En zeg nou zelf: vind je het gek dat mensen jou niet geloven? Je bent onbetrouwbaar vanwege de manier waarop je anderen uitbuit.
is goed schat ik ben onbetrouwbaar
pi_46467556
Denk je je zielige gedrag goed te praten en je opmerkingen kracht bij te zetten door mij 'schat' te noemen? Je bent onbetrouwbaar omdat je ZELFS in dit topic niet consistent bent in je beantwoording. En dan heb ik het nog niet over je handelswijze bij het kaartjes kopen.

En doe mij en anderen in dit topic een plezier: hou op om het te verzieken door de hele tijd met een beschuldigende vinger naar de officiële verkooppunten te wijzen. JIJ en je soortgenoten zijn de grootste veroorzakers van prijsopdrijving, niet zij. Bovendien zorgen zij, hoe krom ook, voor jouw boterham of zakcentje.
pi_46467627
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef dVTB het volgende:
Denk je je zielige gedrag goed te praten en je opmerkingen kracht bij te zetten door mij 'schat' te noemen? Je bent onbetrouwbaar omdat je ZELFS in dit topic niet consistent bent in je beantwoording. En dan heb ik het nog niet over je handelswijze bij het kaartjes kopen.

En doe mij en anderen in dit topic een plezier: hou op om het te verzieken door de hele tijd met een beschuldigende vinger naar de officiële verkooppunten te wijzen. JIJ en je soortgenoten zijn de grootste veroorzakers van prijsopdrijving, niet zij. Bovendien zorgen zij, hoe krom ook, voor jouw boterham of zakcentje.
Schatje je hebt helemaal gelijk Rustig nou maar Iedereen is het me je eens
pi_46467719
Mooi, dan zijn we uitgepraat en kun je dus dit topic nu verlaten.
pi_46467833
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef dVTB het volgende:
Schatje ik blijf nog lekker hangen

ps. Kaartje kopen lieverd?
pi_46468330
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef dVTB het volgende:
euhm, ik heb in een ander topic begrepen dat likkende tong bij de marchaussee op Schiphol werkt, dus ik denk dat je tegen de verkeerde boom blaft
pleased to meet you
pi_46468437
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

euhm, ik heb in een ander topic begrepen dat likkende tong bij de marchaussee op Schiphol werkt, dus ik denk dat je tegen de verkeerde boom blaft

daar gaat me cover nu gelooft hij me helemaal niet meer.
pi_46468797
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef moussie het volgende:
Euhm, ik heb in een ander topic begrepen dat likkende tong bij de marchaussee op Schiphol werkt, dus ik denk dat je tegen de verkeerde boom blaft
Tongytongylickylicky doet zich voor als een deskundige op dit gebied; iemand die (kennelijk) dit soort praktijken (opkopen van tickets) uitvoert en daar ook geld aan verdient. Dat blijkt ook uit het andere topic waar naar verwezen is. Als hij daarnaast ook nog een fulltime (mag ik aannemen) baan bij de marechaussee heeft, voedt dat juist de speculaties dat hij die tickets weet te krijgen ZONDER er al te veel moeite voor te doen. Kortom: zonder er uren voor in de rij te staan.

Maar het is een non-discussie moussie, want hij gaat verder toch niks zeggen of toegeven. Hij heeft duidelijk aangegeven NIET over de handelswijze te willen vertellen. En als je dan even later schrijft dat je gewoon braaf in de rij staat, dan geloof ik daar dus geen ene hol van.
pi_46469234
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

tja, en zo heb ik dus ook opgemerkt dat je geen antwoord hebt gegeven op mijn vraag .. en dat zegt dus mi een hoop ..

Ik bedoel maar, zelfs ik als relatieve leek kan wel een truukje of wat bedenken om te zorgen dat het merendeel van alle kaarten die online worden gezet bij mij terecht komen, en met een beetje zoekwerk over hoe dat precies moet blijf ik zelf volledig buiten schot, dus dan zal een prof het toch zeker wel weten
pleased to meet you
pi_46469372
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:23 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, en zo heb ik dus ook opgemerkt dat je geen antwoord hebt gegeven op mijn vraag .. en dat zegt dus mi een hoop ..

Ik bedoel maar, zelfs ik als relatieve leek kan wel een truukje of wat bedenken om te zorgen dat het merendeel van alle kaarten die online worden gezet bij mij terecht komen, en met een beetje zoekwerk over hoe dat precies moet blijf ik zelf volledig buiten schot, dus dan zal een prof het toch zeker wel weten

Mij lijkt het nog steeds logisch dat die handelaren gewoon met een groot aantal naar zo'n shop toegaan, of inderdaad misschien iemand inside hebben werken. Maar je kan volgens mij geen tickets voor 10:00 laten uitprinten, zover ik weet.
pi_46469663
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:15 schreef dVTB het volgende:

[..]

Tongytongylickylicky doet zich voor als een deskundige op dit gebied; iemand die (kennelijk) dit soort praktijken (opkopen van tickets) uitvoert en daar ook geld aan verdient. Dat blijkt ook uit het andere topic waar naar verwezen is. Als hij daarnaast ook nog een fulltime (mag ik aannemen) baan bij de marechaussee heeft, voedt dat juist de speculaties dat hij die tickets weet te krijgen ZONDER er al te veel moeite voor te doen. Kortom: zonder er uren voor in de rij te staan.

Maar het is een non-discussie moussie, want hij gaat verder toch niks zeggen of toegeven. Hij heeft duidelijk aangegeven NIET over de handelswijze te willen vertellen. En als je dan even later schrijft dat je gewoon braaf in de rij staat, dan geloof ik daar dus geen ene hol van.
zoals ik net al zei, het is eigenlijk redelijk simpel, iedereen zou het kunnen doen, ik weet ook hoe het moet maar zal het ook niet vertellen .. * mompelt iets over katten en spek

en nee, ik doe het ook niet, ik sta idd voor die 2 kaartjes extra wel in de rij en 9 van de 10 keer verkoop ik die door aan vrienden (je kent dat wel, hebben ze zich bedacht, of een mazzeltje met poen of zo) zonder er ook maar 1 cent aan te verdienen
pleased to meet you
  maandag 19 februari 2007 @ 20:32:56 #66
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46469733
Het werkt simpel, ze sturen een groep studenten/soortgelijken erop af, die kopen het maximaal aantal kaarten en de krijgen daar een geldbedrag voor.
Zyggie.
pi_46469776
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef Zyggie het volgende:
Het werkt simpel, ze sturen een groep studenten/soortgelijken erop af, die kopen het maximaal aantal kaarten en de krijgen daar een geldbedrag voor.
En waar halen ze hun winst dan vandaan? Die studenten doen het ook niet voor niets lijkt mij. En aangezien die ook al gauw een bann kunnen vinden voor 10 euro per uur.
pi_46469945
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben trouwens echt niet te beroerd om fouten toe te geven.

Mijn indruk dat jij kaarten verkoopt en dus meedoet aan deze louche handel, heb ik mede uit dit bericht:
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik werk voor loon Ik werk voor degene die de kaartenhandel hier in de EU in ieder geval in handen heeft.
En ik sta inderdaad bij concerten/festivals/feesten de kaarten voor de deur te verkopen voor een bepaalde prijs. En dat hoeft niet altijd duurder te zijn, kan ook ogedkoper zijn dan de inkoopsprijs van jullie.
Natuurlijk kan ik dit compleet verkeerd begrijpen. In dat geval bied in mijn excuses aan dat ik jou voor louche kaartenverkoper heb aangezien en als onbetrouwbaar heb betiteld.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:38:11 #69
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46469983
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

En waar halen ze hun winst dan vandaan? Die studenten doen het ook niet voor niets lijkt mij. En aangezien die ook al gauw een bann kunnen vinden voor 10 euro per uur.
30 euro om even in de rij te staan, simpel. Zo moet je dat bedenken.
Zyggie.
pi_46470107
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ik ben trouwens echt niet te beroerd om fouten toe te geven.

Mijn indruk dat jij kaarten verkoopt en dus meedoet aan deze louche handel, heb ik mede uit dit bericht:
[..]

Natuurlijk kan ik dit compleet verkeerd begrijpen. In dat geval bied in mijn excuses aan dat ik jou voor louche kaartenverkoper heb aangezien en als onbetrouwbaar heb betiteld.
Laat ik het zo zeggen. Ik doe niet actief mee met deze handel, maar een aantal mensen om mij heen zitten in deze handel. Ik weet de ins en outs.

Ik keur het zelf ook af, maar kan beide kanten begrijpen.

Zullen we nu lief zijn en verder discuseren Ook van mijn kant excuses
pi_46470133
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef Zyggie het volgende:

[..]

30 euro om even in de rij te staan, simpel. Zo moet je dat bedenken.
Die worden genaait
pi_46470181
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

Laat ik het zo zeggen. Ik doe niet actief mee met deze handel, maar een aantal mensen om mij heen zitten in deze handel. Ik weet de ins en outs.

Ik keur het zelf ook af, maar kan beide kanten begrijpen.
Zullen we nu lief zijn en verder discuseren Ook van mijn kant excuses
Opgelost Al blijf ik het afkeurenswaardig vinden, omdat muziekliefhebbers worden gedupeerd.
pi_46470220
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:42 schreef dVTB het volgende:

[..]

Opgelost Al blijf ik het afkeurenswaardig vinden, omdat muziekliefhebbers worden gedupeerd.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:56:37 #74
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_46470851
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je kunt geen kaartjes klaarleggen. Ticketbox opent precies om 10:00 en ticketservice om half 10 volgens mij.

En ik ga verder niet in op de handelswijze. Jou redenatie klopt in ieder geval niet.
Onzin. Er kan pas worden geprint als de kaartverkoop gestart is, maar daarna kan een medewerker er altijd een groot aantal uitprinten volgens mij.

Tijdje terug om half tien naar het postkantoor gegaan, vervolgens moest ik mijn naam op een lijst schrijven en het aantal kaartjes dat ik wilde aanschaffen. Om tien uur werd vervolgens achter elkaar die hele lijst in een keer uitgedraaid (of ja, volgens mij konden er max 7 kaartjes per keer uitgedraaid worden maar dat werd dus 3x gedaan... ) en vervolgens werd per persoon afgerekend. Maar op die manier moet het dus ook mogelijk zijn om er nog twintig extra uit te printen door een medewerker en even apart te leggen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 19 februari 2007 @ 21:03:45 #75
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_46471227
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:11 schreef Djarum het volgende:
mooi, dan kunnen ze hier een stuk rustiger slapen
Ja inderdaad, zaterdag een topic, maandag in de kamer.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 19 februari 2007 @ 21:45:10 #76
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_46473221
Bij Kassa maakte de "malafide" handelaar nog een goede opmerking. Wij belastingbetalers betalen voor de blunders rondom HSL, betuwelijn en JSF, maar de politiek maakt zich druk op concert- en voetbalkaartjes. Ik had niet verwacht dat de SP zich ook in deze zaak zou mengen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 19 februari 2007 @ 21:47:55 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46473337
ik begrijp niet dat er mensen 15 uur voor de aanvang voor de Melkweg hebben staan wachten voor kaartjes van Arctic Monkey, maar het idee is natuurlijk wel grappig en verbroederlijk. Ik denk dat de SP zich alleen beter kan richten op de grote organisators, dat zijn degenen die prijsafspraken maken, die moeten aangepakt worden.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_46483527
Precies! Wat te denken van die zogenaamde bonafide handel?
Waarvoor betaal ik in vredesnaam 4.60 aan adminstratiekosten per kaartje? Voor het uitdraaien uit een computer?
Laat ze dat liever eens aanpakken!
Trotse pappa van Djen en Djulian
pi_46483803
En daarbij, wat is er tegen kaarten op naam verkopen? In Belgie werkte het voor Springsteen prima, in Amerika hebben ze zoiets als will call, de beste plaatsen krijg je pas daadwerkelijk in handen als je naar binnen gaat, je reserveert dus alleen maar!

[ Bericht 100% gewijzigd door buddyjoe op 20-02-2007 11:01:44 ]
Trotse pappa van Djen en Djulian
pi_46492838
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef LENUS het volgende:

[..]

bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=980946&c=52&rssl

De wet van vraag en aanbod hebben ze blijkbaar nog niet helemaal begrepen daar in het rode nest. Als er veel vraag is naar een schaars product of dienst dan gaan de prijzen omhoog en daar kan die worstendraaier uit Oss weinig aan veranderen.

Met het verbieden van de online handel in concertkaarten zal de problematiek rond de woekerprijzen zeker niet verdwijnen, want met het verbieden zal de vraag niet verdwijnen. Het gevolg is dat de handel wordt verplaats naar het criminele circuit die daar zijn garen bij zal gaan spinnen.

Wederom een idealistisch maar in de praktijk onhaalbaar plan van de SP. Maar goed die Jan komt zo sympathiek over op de TV
Behoorlijke analyse.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:45:51 #81
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_46496412
Slaap zacht, de overheid waakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: