*schop*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef loveli het volgende:
Tvp, heb schop onder m'n kont nodig.
3x scheepsrecht??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De weegschaal doet een beetje raar hier. Eerst meldde hij dat ik 64,2 kilo was en even later dat ik 63,5 kilo was. Wat is het nou?
We zijn al oud (relatief dan he). Over de dertig.quote:acht maar tot ze wat ouder worden, dan is dat opeens over. Bovendien blijft het zo dat ongezond eten is en blijft, hoe dun ze ook mogen zijn...
moet je Troel even pmen dat je bij Slank de lente in wilt, iedeeren komt nl automatisch bij de Dieetclubtopic en Troel moet je dan even naar dit lijstje verplaatsenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieetclub, kom ik nu vanzelf in het lijstje terecht?
Tnx...doe het wel ff in haar FoBo aangezien ik geen pm hebquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moet je Troel even pmen dat je bij Slank de lente in wilt, iedeeren komt nl automatisch bij de Dieetclubtopic en Troel moet je dan even naar dit lijstje verplaatsen
Haha, ik krijg flashbacks...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...![]()
Ik doe bodystep en vind het best lastig (nog maar 1x gedaan maar alsnogquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...![]()
Het voordeel van bodystep is dat het 3 maanden hetzelfde blijft, 1e keer is het allemaal best ingewikkeld, maar na een keer of 2/3 weet je het allemaal welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:42 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik doe bodystep en vind het best lastig (nog maar 1x gedaan maar alsnog)
Ben ik net geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moet je ongesteld worden misschien? Dat kan ook invloed hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |