Volle mag, dikkerds nietquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef avotar het volgende:
Ik had gereageerd dat ik wel van volle vrouwen hield,
maar dat mag blijkbaar niet in dit topic..
kut mods hier..
Zul jij het later zwaar krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:24 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik ben daar echt heel erg in.. als ze geen heel goed figuur heeft, hoeft het van mij al niet meer![]()
Geef toe dat dat slecht is maar ik kan een dame niet mooi vinden wanneer ze geen mooi strak figuurtje heeft.
Ach ja, je groeit met je leeftijd mee, maar tot je 50ste hoeft dat echt niet te betekenenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef Camplo het volgende:
Zul jij het later zwaar krijgen.
Ik weet niet of het zo is.. Maar men zegt vaak wel dat vollere vrouwen veel spontaner en gezelliger zijn dan slanke vrouwenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Al die onzekere mollige vrouwen...
Ik zou heel duidelijk willen weten van de TS, als "self-proclamed" mollige vrouw.
Zou jij eerder voor de mollige man of voor de gespierde man gaan?
Persoonlijk heb ik liever een vrouw die niet mollig is.
Al vind ik het bij sommige, exotische, vrouwen wel staan.
En die opmerkingen dat mollige vrouwen meer persoonlijkheid hebben is natuurlijk onzin.
Persoonlijkheid heeft niks met uiterlijk te maken.
De vrouwen met de grootste persoonlijkheid die ik ken zijn gewoon vrouwen met een fit lichaam.
Dat zeggen ze zowieso van dikkere mensen... Ze zijn ook meestal meer goedlachs, maarquote:Op maandag 19 februari 2007 14:38 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Ik weet niet of het zo is.. Maar men zegt vaak wel dat vollere vrouwen veel spontaner en gezelliger zijn dan slanke vrouwen
Ik ken genoeg volwassen vrouwen met kids etc. die nog een heel goed figuur hebben.quote:
Zolang de ass geen dienblad is (zo'n uitstekend dik geval) maakt me het figuur niet zo heel veel uit. Maar onbeheerd dik dus 5 vetlagen dat vind ik wel goor.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:48 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik ken genoeg volwassen vrouwen met kids etc. die nog een heel goed figuur hebben.
Het lichaamquote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Wat is er nu minder mooi aan een stevige vrouw?!
Dik = lelijkquote:
Dat is natuurlijk helemaal niet uiterlijk gebonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:38 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is.. Maar men zegt vaak wel dat vollere vrouwen veel spontaner en gezelliger zijn dan slanke vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |