abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 12:51:41 #51
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_46454546
Volle vrouwen hebben meestal ook meer uitstraling, als ik kijk hier in de buurt (school) dan kijken de meeste echt alsof hun vogeltje dood is gegaan.
Because they will last that long.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:05:32 #52
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_46454862
Ik had gereageerd dat ik wel van volle vrouwen hield,

maar dat mag blijkbaar niet in dit topic..

kut mods hier..

[ Bericht 3% gewijzigd door avotar op 19-02-2007 13:17:16 (mag niet anders krijg ik nog een ban ook) ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_46455039
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef avotar het volgende:
Ik had gereageerd dat ik wel van volle vrouwen hield,

maar dat mag blijkbaar niet in dit topic..

kut mods hier..
Volle mag, dikkerds niet
JOHNNY HEITINGA
  maandag 19 februari 2007 @ 13:18:08 #54
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_46455167
Vol / slank.
Het doet er eigenlijk niet toe.
Het gaat volgens mij meer om hoe het geheel zich tot elkaar verhoudt.

Verder stel ik dat ronduit dik minimaal even onaantrekkelijk is als een strak met vel overspannen geraamte.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_46455382
Lang leve volle vrouwen.

Er zijn lelijke dikke vrouwen en lelijke dunne vrouwen, maar gemiddeld vind ik een mooie volle vrouw toch echt het mooist wat er te vinden is. Ik heb helemaal niks met magere scharminkels.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_46455851
Tja, wat is vol?

Ik hou niet van heel erg mager, maar ik hou ook niet van echt dik, alles daartussenin kan mooi zijn.

Een vrouw met maatje 40/42 is niet dik, dik is echt overdreven veel blubber hebben, als in ongezond, dat kan ik echt niet mooi vinden, alhoewel zelfs zo'n vrouw er in de juiste kleding en met de juiste uitstraling wel mooi uit kan zien zie ik mezelf daar niet mee in bed liggen, die kleren moeten toch ook uit een keer dan en dan al dat vet, bah...

Maar hetzelfde heb ik met broodmager, xylofoon spelen op iemands ribben is ook mijn hobby niet, dat vind ik ook echt niet prettig, dan heb ik liever een vetrolletje hier en daar, daar heb ik geen problemen mee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:51:18 #57
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46456063
Al die onzekere mollige vrouwen...

Ik zou heel duidelijk willen weten van de TS, als "self-proclamed" mollige vrouw.
Zou jij eerder voor de mollige man of voor de gespierde man gaan?
Persoonlijk heb ik liever een vrouw die niet mollig is.
Al vind ik het bij sommige, exotische, vrouwen wel staan.

En die opmerkingen dat mollige vrouwen meer persoonlijkheid hebben is natuurlijk onzin.
Persoonlijkheid heeft niks met uiterlijk te maken.
De vrouwen met de grootste persoonlijkheid die ik ken zijn gewoon vrouwen met een fit lichaam.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_46456236
ik heb niet direct een voorkeur, ik heb vriendinnen gehad die varieerden van graatmager tot best aan de maat, al vind ik slanker over het algemeen wel mooier. Gaat mij vooral wel om het totaalplaatje.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_46456978
Ik ben daar echt heel erg in.. als ze geen heel goed figuur heeft, hoeft het van mij al niet meer
Geef toe dat dat slecht is maar ik kan een dame niet mooi vinden wanneer ze geen mooi strak figuurtje heeft.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 19 februari 2007 @ 14:27:41 #60
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_46457081
Doe mij maar wat voller

Heb je idd wat om beet te pakken

Ow, dat zei ik vanochtend ook al
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_46457250
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:24 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik ben daar echt heel erg in.. als ze geen heel goed figuur heeft, hoeft het van mij al niet meer
Geef toe dat dat slecht is maar ik kan een dame niet mooi vinden wanneer ze geen mooi strak figuurtje heeft.
Zul jij het later zwaar krijgen.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 19 februari 2007 @ 14:38:18 #62
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46457415
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef Camplo het volgende:
Ach ja, je groeit met je leeftijd mee, maar tot je 50ste hoeft dat echt niet te betekenen
dat dat in de breedte is...

Ik ken moeders die zo nog model zouden kunnen zijn, gewoon mooi strak buikje en
een tight ass... Zonder er iets voor te doen (sporten niet ofzo)...

t Heeft denk ik wel heel erg met eet en snoepgewoontes te maken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_46457437
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Al die onzekere mollige vrouwen...

Ik zou heel duidelijk willen weten van de TS, als "self-proclamed" mollige vrouw.
Zou jij eerder voor de mollige man of voor de gespierde man gaan?
Persoonlijk heb ik liever een vrouw die niet mollig is.
Al vind ik het bij sommige, exotische, vrouwen wel staan.

En die opmerkingen dat mollige vrouwen meer persoonlijkheid hebben is natuurlijk onzin.
Persoonlijkheid heeft niks met uiterlijk te maken.
De vrouwen met de grootste persoonlijkheid die ik ken zijn gewoon vrouwen met een fit lichaam.
Ik weet niet of het zo is.. Maar men zegt vaak wel dat vollere vrouwen veel spontaner en gezelliger zijn dan slanke vrouwen
  maandag 19 februari 2007 @ 14:44:01 #64
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46457580
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:38 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Ik weet niet of het zo is.. Maar men zegt vaak wel dat vollere vrouwen veel spontaner en gezelliger zijn dan slanke vrouwen
Dat zeggen ze zowieso van dikkere mensen... Ze zijn ook meestal meer goedlachs, maar
dat is ook een btje compenseren toch?

Ik vind goedlachs en gezellig wel leuk, maar sexueel aantrekkelijk is een heel ander verhaal...

Mooie slanke vrouwen krijgen continu aandacht en dan bouwen ze een muur om die aandacht
selectief toe te laten... Een soort van bewuste arrogantie onder de noemer: zelfbescherming...
Sommige van die vrouwen slaan dan weer te ver door en dat worden echte rasbitches...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 19 februari 2007 @ 15:02:34 #65
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46458103
Dat gelul over dat dikke mensen gezelliger zouden slaan slaat écht als kut op Dirk. Dat is hetzelfde verhaal als negers stelen, Surinamers zijn lui, Marokkanen trekken allemaal een uitkering, Belgen zijn dom, Duitsers zijn humorloos, Engelsen hebben een slecht gebit, enz. enz.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_46458444
Een vrouw moet bij mij sexy zijn. Dat kan slank zijn, maar ook iets meer. Te is nooit goed en dat geldt ook voor te dik.

Maar TS, op wat voor man val jij? Slank, of mag het wat meer zijn?
pi_46459406
topic 1000000ste hierover

Over smaak valt niet te twisten En hier op FOK! zijn altijd mannetjes die mee gaan met wat de meerderheid hier op fok zegt. Als hier in dit topic mollig is bah bah bah wordt gezegt word het erg beaamd. Zo is het en zo zal het altijd zijn.

En de meningen over wat is mollig en wat is dik lopen ook nogal uiteen.
pi_46459575
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik ken genoeg volwassen vrouwen met kids etc. die nog een heel goed figuur hebben.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_46459640
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:48 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Ik ken genoeg volwassen vrouwen met kids etc. die nog een heel goed figuur hebben.
Zolang de ass geen dienblad is (zo'n uitstekend dik geval) maakt me het figuur niet zo heel veel uit. Maar onbeheerd dik dus 5 vetlagen dat vind ik wel goor.

Voor de rest is stevig niks mis mee.
JOHNNY HEITINGA
pi_46459745
volle vrouwen zijn oke... zolang ze maar niet DIK zijn.
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46459864
uiteindelijk gaat het toch om het innerlijk.

Ik werk in de zorg bij de ouderen zorg. Daar doet een jongen ook vrijwillegers werk (of hoe je het schrijft) Die mist 2 benen en die is 30 jaar. Ik had het er zo met hem over of hij een vriendin had en dat had hij niet maar hij wou dat wel. Ik had het er met hem over van dat het zo wel moeilijk is om aan een vriendin te komen. Hij zei toen mensen moeten gewoon allemaal is naar het innerlijk kijken. Maar ik zei toen ook tegen hem dat het een beetje kwats was. Dat iedereen wel naar het uiterlijk kijkt in de 1ste instantie en dat op langere termijn het innerlijk pas erg gaat tellen. Zo is dat vaak ook met dikkere mensen. Ik ben zelf erg dik geweest. Ik kon toen ook wel aan vriendjes komen Maar geen superknappe. Nu ben ik zelf niet dik meer te noemen. En ik kan vele jongens krijgen. Ik heb nu ook een super knappe vriend waar vele jaloers op kunnen zijn.

En over onzekerheid. Iedere vrouw is denk ik wel onzeker. Toen super dik was was ik onzekerder dan nu dat wel. Maar ik ben en blijf een beetje onzeker. Onzekerheid is ook niet erg als het maar niet belemmerd om dingen te doen. In bijv de sex om niet boven op te gaan etc etc etc zo kan ik nog uren door typpen.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:04:38 #72
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46460084
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:

Wat is er nu minder mooi aan een stevige vrouw?!
Het lichaam
veni vidi gebanned
pi_46460174
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

Het lichaam
over smaak valt niet te twisten
  maandag 19 februari 2007 @ 16:13:03 #74
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46460305
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:08 schreef Riann het volgende:

[..]

over smaak valt niet te twisten
Dik = lelijk
en de mensen die dit ontkennen zijn
1. zelf dik
2. in de ontkenningsfase
veni vidi gebanned
  maandag 19 februari 2007 @ 16:15:48 #75
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46460388
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:38 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk helemaal niet uiterlijk gebonden.
Ik heb een mollige vriendin en een slanke (niet vriendin-vriendin) en qua persoonlijkheid zijn ze beide geweldig. En ik vind vrouwen over het algemeen juist is minder spontaan. Een beetje verlegen zelfs.
Maar ik vind dat een schattig eigenschap aan een vrouw.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')