tuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef RacerDKB het volgende:
als het GTA IV:Europe word, dan koop ik een xbox 360 of PS3
Wat is er nou beter dan met een lada in rusland rijden en nog ff wat lui doodschieten, met het vliegtuig naar parijs te gaan en daar de eiffeltoren op te blazen, en dan naar amsterdam een hoer halen ?
maar wel allemaal GTA 3 (of waren GTA 1 en 2 ook in die steden??). Dus hoort een beetje bij elkaar. Dit is GTA 4 en dus geheel nieuw, dus ook andere stedenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Liberty City, Vice City en San Andreas (toen enkel San Fierro) waren er ook al eerder.
Niks zo fijn als GTA hoor. Tenzij er nou eens een concurrerend bedrijf komt, dat gaat proberen het op zijn eigen manier goed te kopiėren...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Er komen nog genoeg fijne games tussendoor
Ja, moet MTA DM wel uitkomen, Mta Sa race begint nu wel te vervelenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef sander89 het volgende:
Kan niet wachten tot dat filmpje en meer info is, ondertussen maar MTA SA spelen om tijd te doden.
Je bedoelt de trailer...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
GTA 4 komt eraan.
Altans de trainer.Ik zie hem al in de verte komen.
-_-'
Altijd rot dat wachten.
Dan is San andreas nog overratedquote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vice City is zwaar overrated. San Andreas is veel leuker.
sa-mp is er al een tijdje hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, moet MTA DM wel uitkomen, Mta Sa race begint nu wel te vervelen
No shit, GtaT ook, maar die zijn echt zwaar bagger.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit iig al multiplayer in Gta San Andreas ( console versies ).
Damn, dat was ik echt helemaal vergeten, maar idd.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit iig al multiplayer in Gta San Andreas ( console versies ).
Wrong!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop nu niet dat het een 1 april grap is, volgens mij begon de promotie van de vorige delen ook niet met een trailer.
Van de Rockstar Mailing List.quote:The official Grand Theft Auto: San Andreas website is now live.
Featuring the debut of the very first San Andreas trailer.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef jp84 het volgende:
uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat de game zich gaat afspelen in Rome, en een chapter in Barcelona en Marokko.
ssst aub binnen fok houden :p
Verwar je jezelf niet met LA Noire?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef jp84 het volgende:
update!!!!!!!
quote mij maar na de trailer dan zal je zien dat ik gelijk heb!!!
het spel gaat zich afspelen rond de el-capone tijd in chicago
dat is alles wat ik erover zeg
en ja ik weet dit voor 99,9% cker
en hoe ik dit weet zeg ik niet, ik zeg aleleen quote mij gerust na de realese van de trailer.
NOES! I have been wronged!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wrong!
Uit mijn mailbox, van 21-08-04:
[..]
Van de Rockstar Mailing List.
Indeed indeed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Verwar je jezelf niet met LA Noire?
Dat zou wel geweldig zijn. Londen, links rijden. Maar dan waarschijnlijk geen helikopters en dat zou ik wel erg jammer vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef Evil_Jur het volgende:
London / UK, jaren '70 blijft mijn schatting.
Toen bestonden ook al helicopters, dus misschien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijn. Londen, links rijden. Maar dan waarschijnlijk geen helikopters en dat zou ik wel erg jammer vinden.
dat zou wel vet zijn jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:44 schreef Retuobak het volgende:
Ik hoop op 1969, maar dat gebeurt vast niet.
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:29 schreef Djensen het volgende:
Gewoon 2007! En dan speelt het zich af in 3 continenten: Amerika, Europa en Azie. Met alle karakteristieken die erbij horen! Radiozenders met de muziek van nu
Ik kan niet wachten, ben maar weer SA gaan spelen
Ik wil gewoon de multiplayer-map vol met npc's zoals de single player ook gewoon heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:05 schreef JediMindTricks het volgende:
Ze moeten er gewoon een Massive Multiplayer van maken.
Dat je online tegen een paar honderd andere gasten in een stad speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |