Ik zeg dan ook niet dat ze XP gelijk laten vallenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat er meer inkomsten zijn als men ook nog XP meerekent. Want het lijkt me niet slim om meteen alles Vista only te maken.
De laatste GTA was pas over gestapt op de XP only.
Er komt geen E3 meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Uhhu.
Toen was het volgens mij rond mei de eerste screens/info.
En op de E3 de volledige hatsefrats.
E3 business summit and media?quote:
Mail, is er een nieuwsbrief van? En waar kan jij die krijgen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:30 schreef r8ality het volgende:
Ik zag het net in mijn mail. Hoe vet wordt dat.
29 maart amerikaanse tijdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Het is 30 maart!
zet je datum maar op de 29ste, dan zie je dat je nog zoveel uur moet wachten.
Leeg mailtje sturen naar: all-games-subscribe-request@listserv.rockstargames.comquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Mail, is er een nieuwsbrief van? En waar kan jij die krijgen?
Bedankt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Leeg mailtje sturen naar: all-games-subscribe-request@listserv.rockstargames.com
Mijn hart maakte een sprongetje.quote:
Ze hebben ook nog vette andere spellen heur. Tsjek LA Noire maar eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bedankt.
Zolang het over GTAIV gaat mogen ze me 5x per week wat sturen
Jammer dat ik hem eigenlijk nergens kan vinden, alleen maar een dvd bestellen uit amerika met 15 euro verzendkosten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef r8ality het volgende:
En de documentaire van Sunday Driver.
En nee, ik heb geen aandelen.
Ik weet net zoveel als de website. Nakkesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem eigenlijk nergens kan vinden, alleen maar een dvd bestellen uit amerika met 15 euro verzendkosten.
Dat L.A Noire, welk platform is dat en wanneer komt dat?
Ik had me eerst opgegeven voor de nieuwsbrief voor Bully (kheb geen PS2, maar ik vind het wel een geinige game) maar ik heb gewoon de mail gehad, dus als je je ergens op kan geven voor de nieuwsbrief is er een grote kans dat je de alles krijgt van Rockstarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bedankt.
Zolang het over GTAIV gaat mogen ze me 5x per week wat sturen
Er zijn geen look-a-likesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand misschien wat GTA look-a-likes voor de PC opnoemen? Ik heb weinig geduld, dus tot oktober zal ik toch maar wat anders moeten gaan spelen. Binnenkort ga ik Scar Face maar eens proberen, het schijnt dat dat er een beetje op lijkt...
scarface is ECHT een kutgamequote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand misschien wat GTA look-a-likes voor de PC opnoemen? Ik heb weinig geduld, dus tot oktober zal ik toch maar wat anders moeten gaan spelen. Binnenkort ga ik Scar Face maar eens proberen, het schijnt dat dat er een beetje op lijkt...
Ik vond zelf de Godfather niet leuk. Op een of andere manier een hele irritante manier van bewegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
scarface is ECHT een kutgame
in The Godfather kun je wel leuke missietjes doen en rondrijden, dat is wel chill.
Scarface is ECHT echt ECHT af te raden, een goedkope kutport van de PS2 versie is het geloof ik.
Verders is Mafia ook een leuke game waar je ook vrij rond kan lopen, en dan Saints Row natuurlijk, maar dat is Xbox 360 werk
Als je bedoelt de soort Free Roam games ala GTA dan noem ik de namen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Mja, GTA vind ik persoonlijk toch echt fijner spelen met toetsenbord en muis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef computermistake het volgende:
Console versies![]()
![]()
Xbox 360 heeft.....![]()
Ja inderdaad, aimen met een stickquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, GTA vind ik persoonlijk toch echt fijner spelen met toetsenbord en muis.
zei ik ook altijd. maar met de 360 stick is het best te doen... trouwens, is het gewoon goed te doenquote:
Ik vond vliegen in de GTA's eigenlijk 10x zo makkelijk met het tobo dan met de pad, weet eigenlijk niet eens goed waaromquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
vliegen met de heli met een toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |