Dan is San andreas nog overratedquote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vice City is zwaar overrated. San Andreas is veel leuker.
sa-mp is er al een tijdje hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, moet MTA DM wel uitkomen, Mta Sa race begint nu wel te vervelen
No shit, GtaT ook, maar die zijn echt zwaar bagger.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit iig al multiplayer in Gta San Andreas ( console versies ).
Damn, dat was ik echt helemaal vergeten, maar idd.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit iig al multiplayer in Gta San Andreas ( console versies ).
Wrong!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop nu niet dat het een 1 april grap is, volgens mij begon de promotie van de vorige delen ook niet met een trailer.
Van de Rockstar Mailing List.quote:The official Grand Theft Auto: San Andreas website is now live.
Featuring the debut of the very first San Andreas trailer.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef jp84 het volgende:
uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat de game zich gaat afspelen in Rome, en een chapter in Barcelona en Marokko.
ssst aub binnen fok houden :p
Verwar je jezelf niet met LA Noire?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef jp84 het volgende:
update!!!!!!!
quote mij maar na de trailer dan zal je zien dat ik gelijk heb!!!
het spel gaat zich afspelen rond de el-capone tijd in chicago
dat is alles wat ik erover zeg
en ja ik weet dit voor 99,9% cker
en hoe ik dit weet zeg ik niet, ik zeg aleleen quote mij gerust na de realese van de trailer.
NOES! I have been wronged!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wrong!
Uit mijn mailbox, van 21-08-04:
[..]
Van de Rockstar Mailing List.
Indeed indeed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Verwar je jezelf niet met LA Noire?
Dat zou wel geweldig zijn. Londen, links rijden. Maar dan waarschijnlijk geen helikopters en dat zou ik wel erg jammer vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef Evil_Jur het volgende:
London / UK, jaren '70 blijft mijn schatting.
Toen bestonden ook al helicopters, dus misschien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijn. Londen, links rijden. Maar dan waarschijnlijk geen helikopters en dat zou ik wel erg jammer vinden.
dat zou wel vet zijn jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:44 schreef Retuobak het volgende:
Ik hoop op 1969, maar dat gebeurt vast niet.
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:29 schreef Djensen het volgende:
Gewoon 2007! En dan speelt het zich af in 3 continenten: Amerika, Europa en Azie. Met alle karakteristieken die erbij horen! Radiozenders met de muziek van nu
Ik kan niet wachten, ben maar weer SA gaan spelen
Ik wil gewoon de multiplayer-map vol met npc's zoals de single player ook gewoon heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:05 schreef JediMindTricks het volgende:
Ze moeten er gewoon een Massive Multiplayer van maken.
Dat je online tegen een paar honderd andere gasten in een stad speelt.
2007 < > gangsta gedoe?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.
Ik ben nu trouwens maar eens begonnen met GTA SA:Multiplayer. Dat is toch ook wel erg vet.
Can you blame him? Zet MTV of TMF eens op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
2007 < > gangsta gedoe?
Dus jij associeert 2007 met urban.Hmm ok.
Mwoh, limiteert je ook weer op andere gebieden. Het personage in Saints Row is nagenoeg stom (in de zin van, hij spreekt vier zinnetjes in de hele game). Personages als Tommy Vercetti en CJ voegden wat mij betreft toch veel toe aan resp. GTA:VC en GTA:SA.quote:En het mooiste zou zijn als je de speler zelf kan maken zoals bij Saints Row.
ik vind het juist stoer dat hij niks zegt op die paar momenten na! ik schrok er bijna van toen ze in de lift stonden en hij ze bek opentrokquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Can you blame him? Zet MTV of TMF eens op zou ik zeggen.
[..]
Mwoh, limiteert je ook weer op andere gebieden. Het personage in Saints Row is nagenoeg stom (in de zin van, hij spreekt vier zinnetjes in de hele game). Personages als Tommy Vercetti en CJ voegden wat mij betreft toch veel toe aan resp. GTA:VC en GTA:SA.
Nou, ik associeer 2007 in de VS met gangsta gedoe.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
2007 < > gangsta gedoe?
Dus jij associeert 2007 met urban.Hmm ok.
En het mooiste zou zijn als je de speler zelf kan maken zoals bij Saints Row.
Valt mee joh.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Can you blame him? Zet MTV of TMF eens op zou ik zeggen.
The Godfather kon het ook.En daarbij hoeft het creëren van je eigen personage geen limiet te zijn kwa dialoog.quote:[..]
Mwoh, limiteert je ook weer op andere gebieden. Het personage in Saints Row is nagenoeg stom (in de zin van, hij spreekt vier zinnetjes in de hele game). Personages als Tommy Vercetti en CJ voegden wat mij betreft toch veel toe aan resp. GTA:VC en GTA:SA.
Ben ik de enige die het het 'gangstahgedoe' wel leuk vond en gewoon vond dat GTA SA een geweldige sfeer had (beter dan VC)??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.
Ik ben nu trouwens maar eens begonnen met GTA SA:Multiplayer. Dat is toch ook wel erg vet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat 'gangstah gebeuren' ook wel leuk vond.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het het 'gangstahgedoe' wel leuk vond en gewoon vond dat GTA SA een geweldige sfeer had (beter dan VC)??
nee hoor. ik vind SA de beste GTA tot nu toe. en het verhaal vond ik zeker wel oke. ik werd echt boos op me matties toen ze verraders blekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het het 'gangstahgedoe' wel leuk vond en gewoon vond dat GTA SA een geweldige sfeer had (beter dan VC)??
Ja, ik vond de sfeer in VC juist lekker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
moet je naar de klok kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef EricG het volgende:
Wanneer komt die trailer?
Nee hoor, ik vond het ook een betere sfeer dan VCquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
nee joh, met een wu zi mi (ook al is die blindquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook een betere sfeer dan VC
LA jaren 90, gewoon een mooie sfeerIk hoop eigenlijk ook dat de nieuwe GTA in Los Santos is, maar dan supergroot en alleen LS
Maar dan met zo'n latino ese mannetje ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
nee joh, met een wu zi mi (ook al is die blind) chinees mannetje in tokio
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef DeRCT14 het volgende:
1992 of 1993 maar dan met een spoof van Seattle, speelt het in de hoogtijdagen van de grunge
Maar die laatste opdracht voor die rijschool (is dat niet door San Fierro rijden zonder schade?) hoef je alleen maar brons te halen. Maar volgens mij gelden die scholen niet eens voor 100% toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:15 schreef santax het volgende:
Hehe, ik heb hem eergisteren weer geinstalleerd, heb hem al 2 keer uitgespeeld, 1 keer met cheats, de 2de keer zonder. (ok, ik geef toe, geen 100% want de pizzakoeriermissies heb ik niet gedaan en de BMX challenge ook niet)
Maar nu zit ik weer op hetzelfde punt waar ik me de vorige 2 keer ook zo mateloos over iirriteerde... Laatste opdracht rijschool![]()
Mocht iemand zin/tijd hebben, of er gewoon heel goed in zijn, ik ben je dankbaar als je (alleen) die missie voor me wilt doen...
Vrijwilligers?
Ik heb zelf 100% gehaald, maar ik weet wel heel zeker dat het me bij die vlieglessen niet gelukt was om overal goud te halen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:07 schreef santax het volgende:
Eh ja, alleen maar brons te halen. Wil je misschien even voor mij alleen brons halen? Ik zou je erg dankbaar zijn![]()
Voor 100% moet je volgens mij ook de scholen op goud halen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:58 schreef santax het volgende:
aahhh nevermind! Heb net geluk gehad, wel brons, maar ik kan tenminste weer verder met 'The Garage' missies! Thanks anyway!
Dat kan echt niet hoor. Onder de 2 minuten zak je. Ik had nu, net zoals de laatste keer gewoon geluk met het verkeer.Het komt niet aan op skill maar op geluk. Dat is ook het kutte van die missie, ik vind dat echt de moeilijkste missie en de eerste keer raakte ik na 200+ pogingen zo over de zeik dat ik de cheat heb gedaan om het verkeer weg te halen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:33 schreef J.Herrer het volgende:
Die laatste rijschool opdracht kun je het beste 's nachts doen, minder verkeer enzo
Over de trambaan rijden, en niet druk maken om die 1:20 (?) want ik had hem in 1:40 ofzo en ik haalde hem nog
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:42 schreef santax het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor. Onder de 2 minuten zak je. Ik had nu, net zoals de laatste keer gewoon geluk met het verkeer.Het komt niet aan op skill maar op geluk. Dat is ook het kutte van die missie, ik vind dat echt de moeilijkste missie en de eerste keer raakte ik na 200+ pogingen zo over de zeik dat ik de cheat heb gedaan om het verkeer weg te halen.
De 2de keer dat ik GTA uitspeelde had ik ook geluk, 15-20 keer voor ik hem had. Vandaag heb ik echt geluk gehad. Maargoed, brons, dus wederom geen 100% game deze keer. Ik heb ook niet de behoefte om die missie op goud te doen.
Maar het is wel een belangrijke missie in het verhaal. Als je die niet doet kun je niet verder met o.a. de garage krijgen om later auto's aan te verpatsen.
Ahhhh *frusti*
Maar blijft een stoer spel! Zelfs na 3 keer![]()
kan niet wachten op de nieuwe trailer, laat staan het nieuwe nieuwe spel![]()
![]()
Nee, ik vind dan die missie waar je in dat scheepsdok door die ringen moet springen met de motor echt veel moeilijker. Of die laatste Chilliad-missie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gewoon karren, zo moeilijk is die missie echt niet
![]()
OMGquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, ik vind dan die missie waar je in dat scheepsdok door die ringen moet springen met de motor echt veel moeilijker. Of die laatste Chilliad-missie.
Ik sprong wel drie gaten in de lucht toen ik die missie had gehaald.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
OMG"
Die missie heb ik tot nu toe nog NOOIT gehaald.Schijtmissie.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik sprong wel drie gaten in de lucht toen ik die missie had gehaald.
Bederf het nou nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En wat wil je dan gaan doen? Beetje kansloos vind je niet?
![]()
't Is dat jij het zegt, anders zou ik het niet gelovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:46 schreef kevin33 het volgende:
Die game is volgens mij in Chicago
dat zei ik in het begin ook. heb hem nu al 3 keer gehaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]ook al spring je één gat in de lucht, zou ik je nog niet geloven!
Alsof de OST van SA om te huilen was, nigga pleasequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef AbeSapien het volgende:
Het zal toch wel weer een oimp negerachtig iets worden. Met een soundtrack om te huilen.
Vind jij, dus het IS nog niet zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei ik in het begin ook. heb hem nu al 3 keer gehaald
verder is de laatste rit van je rijbewijs ook een eitje (sorry hoor maar dat vind ik dus echt)
level 14 firefighter vond ik een stuk lastiger moet ik zeggen!
en de vigilante missies waren weer te simpel voor woorden!
Die vigilante-missie moet je gewoon in een tank doen, ben je zo klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef santax het volgende:
[..]
Vind jij, dus het IS nog niet zo
Tja de firefight missie, zoals al eerder gezegt, die truck kan niet stuk. Ik had ook heel veel tijd over op het laatste. Vigilant vind ik veel lastiger. Heb binnen no-time 4-5 sterren. En om te wachten tot je die copter hebt, tja, dan heb ik alle stukken waarbij ik de armor echt kan gebruiken al gehad lol.
Ik deed die vigilante missies altijd met mijn Apachequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Die vigilante-missie moet je gewoon in een tank doen, ben je zo klaar.
Het irriterende aan die ambulance-missie vind ik dat het bijna een uur kan duren en als je dan na een half uur per ongeluk zo'n *$%*#-patiënt doodrijdt, kan je weer opnieuw beginnen
Het duurt nog 8 maanden ofzo voordat ie uitkomt. We moeten toch wat doen tijdens het wachten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen, dit topic gaat over GTA IV...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |