Dat kan echt niet hoor. Onder de 2 minuten zak je. Ik had nu, net zoals de laatste keer gewoon geluk met het verkeer.Het komt niet aan op skill maar op geluk. Dat is ook het kutte van die missie, ik vind dat echt de moeilijkste missie en de eerste keer raakte ik na 200+ pogingen zo over de zeik dat ik de cheat heb gedaan om het verkeer weg te halen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:33 schreef J.Herrer het volgende:
Die laatste rijschool opdracht kun je het beste 's nachts doen, minder verkeer enzo
Over de trambaan rijden, en niet druk maken om die 1:20 (?) want ik had hem in 1:40 ofzo en ik haalde hem nog
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:42 schreef santax het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor. Onder de 2 minuten zak je. Ik had nu, net zoals de laatste keer gewoon geluk met het verkeer.Het komt niet aan op skill maar op geluk. Dat is ook het kutte van die missie, ik vind dat echt de moeilijkste missie en de eerste keer raakte ik na 200+ pogingen zo over de zeik dat ik de cheat heb gedaan om het verkeer weg te halen.
De 2de keer dat ik GTA uitspeelde had ik ook geluk, 15-20 keer voor ik hem had. Vandaag heb ik echt geluk gehad. Maargoed, brons, dus wederom geen 100% game deze keer. Ik heb ook niet de behoefte om die missie op goud te doen.
Maar het is wel een belangrijke missie in het verhaal. Als je die niet doet kun je niet verder met o.a. de garage krijgen om later auto's aan te verpatsen.
Ahhhh *frusti*
Maar blijft een stoer spel! Zelfs na 3 keer![]()
kan niet wachten op de nieuwe trailer, laat staan het nieuwe nieuwe spel![]()
![]()
Nee, ik vind dan die missie waar je in dat scheepsdok door die ringen moet springen met de motor echt veel moeilijker. Of die laatste Chilliad-missie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gewoon karren, zo moeilijk is die missie echt niet
![]()
OMGquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, ik vind dan die missie waar je in dat scheepsdok door die ringen moet springen met de motor echt veel moeilijker. Of die laatste Chilliad-missie.
Ik sprong wel drie gaten in de lucht toen ik die missie had gehaald.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
OMG"
Die missie heb ik tot nu toe nog NOOIT gehaald.Schijtmissie.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik sprong wel drie gaten in de lucht toen ik die missie had gehaald.
Bederf het nou nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En wat wil je dan gaan doen? Beetje kansloos vind je niet?
![]()
't Is dat jij het zegt, anders zou ik het niet gelovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:46 schreef kevin33 het volgende:
Die game is volgens mij in Chicago
dat zei ik in het begin ook. heb hem nu al 3 keer gehaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]ook al spring je één gat in de lucht, zou ik je nog niet geloven!
Alsof de OST van SA om te huilen was, nigga pleasequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef AbeSapien het volgende:
Het zal toch wel weer een oimp negerachtig iets worden. Met een soundtrack om te huilen.
Vind jij, dus het IS nog niet zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei ik in het begin ook. heb hem nu al 3 keer gehaald
verder is de laatste rit van je rijbewijs ook een eitje (sorry hoor maar dat vind ik dus echt)
level 14 firefighter vond ik een stuk lastiger moet ik zeggen!
en de vigilante missies waren weer te simpel voor woorden!
Die vigilante-missie moet je gewoon in een tank doen, ben je zo klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef santax het volgende:
[..]
Vind jij, dus het IS nog niet zo
Tja de firefight missie, zoals al eerder gezegt, die truck kan niet stuk. Ik had ook heel veel tijd over op het laatste. Vigilant vind ik veel lastiger. Heb binnen no-time 4-5 sterren. En om te wachten tot je die copter hebt, tja, dan heb ik alle stukken waarbij ik de armor echt kan gebruiken al gehad lol.
Ik deed die vigilante missies altijd met mijn Apachequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Die vigilante-missie moet je gewoon in een tank doen, ben je zo klaar.
Het irriterende aan die ambulance-missie vind ik dat het bijna een uur kan duren en als je dan na een half uur per ongeluk zo'n *$%*#-patiënt doodrijdt, kan je weer opnieuw beginnen
Het duurt nog 8 maanden ofzo voordat ie uitkomt. We moeten toch wat doen tijdens het wachten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen, dit topic gaat over GTA IV...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |