quote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ja jammer dan.
als ik achteraf hoor dat iemand een enge neo nazi is,, om maar eens iets te noemen wat je niet voelt, verandert dat ook niets aan de sex an sich, maar baal ik toch dat hij er hem bij mij heeft mogen inhangen.
Het is echter vrij onvermijdelijk dat je betreffende persoon ook eens zult zien bij licht.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef milagro het volgende:
als ik een voor mij lelijke vent neuk in het donker, neukt het ook niet anders in principe dan een mooie vent met het licht aan en dus moet ik dat onderscheid maar niet meer maken dan?
Ik vermoed dat minimaal de helft van de transseksuelen ook bij daglicht, ook bloot op geen enkele manier opvallen. Niet iedereen heeft dat geluk helaas.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is echter vrij onvermijdelijk dat je betreffende persoon ook eens zult zien bij licht.
Zolang de transseksueel niets vertelt tijdens de seksrelatie, is er niets aan de hand en blijft het 'donker'.
Daar gaat t niet om toch? Je ziet ook niet of iemand HIV heeftquote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Ik vermoed dat minimaal de helft van de transseksuelen ook bij daglicht, ook bloot op geen enkele manier opvallen.
ja, maar je weet het dus WEL, dennis, en dan knap je dus alsnog af.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is echter vrij onvermijdelijk dat je betreffende persoon ook eens zult zien bij licht.
Zolang de transseksueel niets vertelt tijdens de seksrelatie, is er niets aan de hand en blijft het 'donker'.
Mja, je kunt ook niet zien of iemand te stom is om te schijten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef SunChaser het volgende:
Daar gaat t niet om toch? Je ziet ook niet of iemand HIV heeft
Maar dat maakt ook niet uit als je alleen iemand een beurt wil geven, of ze stom is.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, je kunt ook niet zien of iemand te stom is om te schijten.
Alleen als het licht aangaat. Stel nou dat het licht nooit aan zou gaan...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef milagro het volgende:
ja, maar je weet het dus WEL, dennis, en dan knap je dus alsnog af.
Zolang het licht uitblijft, ja.quote:dan zeg jij : wat een onzin , je had er niets van gemerkt anders, dus je afknappen slaat nergens op.
En de ander geen objectieve schade (AIDS, schaamluis, etc) berokkend wordt.quote:en dát is dus onzin, als je alles afzet tegen wat niet weet wat niet deert, is alles "toegestaan" zolang je je bek maar houdt, en de ander het niet te weten komt.
Dan zou ik maar een hele uitgebreide questionnaire gaan voorbereiden als ik jou was.quote:de vraag is "zou je het willen weten" , dan zeg ik ja, ik zou het willen weten, en of ik er nu iets van voel of niet, iets merk of niet, is geen argument, ik wil geen omgebouwde vrouw als vent, en ik denk dat het net zo moeilijk is te omschrijven waarom niet, als dat ik moet uitleggen waarom ik niet op de ene val maar wel op de ander , is gewoon een gevoeeeeeeeeel, daar is geen rationele reden voor.
Waarom niet? Ik zou 'm er niet in willen hangen als iemand stom is. Dan zou ik me toch belazerd voelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar dat maakt ook niet uit als je alleen iemand een beurt wil geven, of ze stom is.
ja en zolang de man wel degelijk weet dat zij ooit een vent was, en haar enkel maar als curiositeit neukt en niet als vrouw ziet en zich achter haar rug gek lacht met vrienden maar dat niet zegt tegen het transseksule neukertje, is er ook niets aan de hand, en toch zal de transseksueel dat niet prettig vinden zou ze erachter komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hiet zit dan toch ook wel weer iets in, ik zou me toch wel erg naar voelen als ik er achteraf achter kom dat iemand een creepy neo nazi is, zou ik wel mee zitten, zou het iig niet weer doen en denken, he bah waarom toch, waarom ik, waarom niet een ander???????????quote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ja jammer dan.
als ik achteraf hoor dat iemand een enge neo nazi is,, om maar eens iets te noemen wat je niet voelt, verandert dat ook niets aan de sex an sich, maar baal ik toch dat hij er hem bij mij heeft mogen inhangen.
Is het jou wel eens gebeurd dat iemand in een besloten vergadering jou met opzet verkeerd aansprak?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Wat is privé-sfeer, Als ik in een besloten vergadering zit, en iemand zou mij verkeerd aanspreken zou ik er minimaal een opmerking over maken, maar bij meerdere keren zou ik toch aan de rest van de vergadering vinden wat zij er van vinden.
En ik zorg er wel voor dat me dat in privé sfeer niet over komt. Voorkomen is beter dan genezen.
Die vergelijking zou pas opgaan als de transseksueel dergelijke uitlachpartijen in gang zou zetten bij kennissen van die man, achter z'n rug om en 'm bewust zou willen vernederen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
ja en zolang de man wel degelijk weet dat zij ooit een vent was, en haar enkel maar als curiositeit neukt en niet als vrouw ziet en zich achter haar rug gek lacht met vrienden maar dat niet zegt tegen het transseksule neukertje, is er ook niets aan de hand, en toch zal de transseksueel dat niet prettig vinden zou ze erachter komen.
zeg je dan ook: "ah joh, hij heeft je te kakken gezet, misbruikt en vernedert, maar allemaal achter je rug om, dus zeik niet zo, je voelde er niets van tijdens het neuken"
Ik zou het je vertellen, tenzij ik bij voorbaat zou weten dat het een one-night-stand is. Ik krijg nl zelf anders het gevoel dat ik je belazer. Ik vind dat het geen verschil mag uitmaken, maar dat wil niet zeggen dat ik een ander zijn mening niet hoef te respecteren. Respect voor elkaar, dat vind ik gewoon belangrijk. En geen gedoe van omgebouwd etc, ik was ook liever gewoon man of vrouw geweest, helaas heeft dat niet zo mogen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar je weet het dus WEL, dennis, en dan knap je dus alsnog af.
dan zeg jij : wat een onzin , je had er niets van gemerkt anders, dus je afknappen slaat nergens op.
en dát is dus onzin, als je alles afzet tegen wat niet weet wat niet deert, is alles "toegestaan" zolang je je bek maar houdt, en de ander het niet te weten komt.
de vraag is "zou je het willen weten" , dan zeg ik ja, ik zou het willen weten, en of ik er nu iets van voel of niet, iets merk of niet, is geen argument, ik wil geen omgebouwde vrouw als vent, en ik denk dat het net zo moeilijk is te omschrijven waarom niet, als dat ik moet uitleggen waarom ik niet op de ene val maar wel op de ander , is gewoon een gevoeeeeeeeeel, daar is geen rationele reden voor.
het feit dat je bepaalde dingen niet kán verzwijgen omdat het oog het meteen registreert maakt het niet meer valide.
het maakt geen donder uit wat mijn voorkeuren zijn , en of ze a priori of achteraf mijn keuze bepalen (eraan te beginnen of er mee door te gaan)
Dat zou ik denk ik ook wel hebben. Ik verlang bij een one night stand echter niet dat iemand zijn politieke voorkeur aan mij kenbaar maaks alvorens onder de lakens te duiken. Voor een relatie zou ik het wel heel belangrijk vinden, maar met een enge neo nazi zou het al snel op de klippen lopen denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ja jammer dan.
Nee, en ik zie het ook niet makkelijk gebeuren. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt. (nog afgezien van het feit dat ze het in het begin ook niet wisten. Weet ook niet of nu iedereen het weet, Boeit me ook niet)quote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Is het jou wel eens gebeurd dat iemand in een besloten vergadering jou met opzet verkeerd aansprak?
Ik heb zoiets ook niet meegemaakt. Wat ik dan precies zou doen weet ik niet, maar ik denk dat ik het eerder in de informele sfeer zou proberen op te lossen dan in de formele. Een goed 1 op 1 gesprek met iemand is vaak vruchtbaarder dan een berisping van een meerdere of iets in die richting.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Nee, en ik zie het ook niet makkelijk gebeuren. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt. (nog afgezien van het feit dat ze het in het begin ook niet wisten. Weet ook niet of nu iedereen het weet, Boeit me ook niet)
Maar iemand die jou niet wil neuken omdat je een geslachtsverandering hebt ondergaan heeft geen respect voor jequote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef AnnaB het volgende:
. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt.
nee, die gaat sowieso op.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die vergelijking zou pas opgaan als de transseksueel dergelijke uitlachpartijen in gang zou zetten bij kennissen van die man, achter z'n rug om en 'm bewust zou willen vernederen.
Ik vind van niet.quote:
Dat diegene zich 'gekwetst' voelt of gaat 'walgen', zit m.i. tussen zijn oren, is misplaatst en zijn eigen probleem.quote:je verzwijgt iets, dat de ander zou kwetsen of doen walgen, maar waar diegene tijdens de sex niets van merkt.
Het zit niet tussen zijn oren, want hoe je t ook wendt of keert, het blijft iemand die ooit man was. Dus zeker niet misplaatst, wel zijn eigen probleem, omdat hij er mee moet leren leven.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Dat diegene zich 'gekwetst' voelt of gaat 'walgen', zit m.i. tussen zijn oren, is misplaatst en zijn eigen probleem.
Heeft ie ook niet, maar dan kan ik diegene zijn mening wel respecteren.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar iemand die jou niet wil neuken omdat je een geslachtsverandering hebt ondergaan heeft geen respect voor je
daar weet de bespotte toch niets van, het wordt haar niet verteld immers.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind van niet..
[..]
Dat diegene zich 'gekwetst' voelt of gaat 'walgen', zit m.i. tussen zijn oren, is misplaatst en zijn eigen probleem.
Als we rekening moeten gaan houden met iedereen die zich potentieel gekwetst zou kunnen gaan voelen.... Mensen moeten zich niet zo aanstellen.
En ja, da's wat anders dan bewust uitlachen, bespotten en vernederen.
Daar een probleem van maken, zit tussen zijn oren. Het ging om het vlees, de lust, de seks.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Het zit niet tussen zijn oren, want hoe je t ook wendt of keert, het blijft iemand die ooit man was. Dus zeker niet misplaatst, wel zijn eigen probleem, omdat hij er mee moet leren leven.
Eens.quote:Dat een trans niks zegt voor een eenmalige neukpartij, oke, maar als t serieuzer wordt dan is dat misplaatst en een naaistreek.
Dus een geit neuken is net zo normaal?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
Daar een probleem van maken, zit tussen zijn oren. Het ging om het vlees, de lust, de seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |