Nee?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook die zal je moeten huren.
Heb je dat topic van die 2 gozers laatst gelezen?.
Tip, ga eens zoeken in Wageningenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, daarvoor zal ik eerst moeten beslissen waar ik wil gaan studeren.
Ik zal het topic ff opzoeken, ze waren in ieder geval in de veronderstelling dat ze wel ff een huurhuis konden vinden voor begin september voor 2 studenten in Eindhoven.quote:
Nee ik zeg alleen maar dat ik niet heel de dag op mijn reet zit, ook al ben ik niet aan het werk of zit ik niet op school. Jij zegt dat je er niet aan toe komt als je fulltime werkt, maar ook dan heb je vrije tijd dus dat is meer een keuze vind ik. Prioriteiten.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je insinueert dat je het zwaar hebt. Waar lees jij dan dat ik het zo zwaar heb?
Die conclusie was juist hetgeen waar we over begonnen.
Dat je waus bent dat je schoonmaakt(e) voor hem.
Om een reden ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tip, ga eens zoeken in Wageningen.
Daar heb je in no time een huurhuis.
Prioriteiten ja. Ik zeg dat ik inderdaad wel wat beters te doen heb dan het schoonmaken van het huis van mijn vriendin.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen maar dat ik niet heel de dag op mijn reet zit, ook al ben ik niet aan het werk of zit ik niet op school. Jij zegt dat je er niet aan toe komt als je fulltime werkt, maar ook dan heb je vrije tijd dus dat is meer een keuze vind ik. Prioriteiten.
Misschien is dat waus, maar ik zit hier nu, en hij op z'n werk, en ik weet dat het niet meer gaat gebeuren deze week en het is vies. Ik moet geen vies.
Hoi Monica.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen maar dat ik niet heel de dag op mijn reet zit, ook al ben ik niet aan het werk of zit ik niet op school. Jij zegt dat je er niet aan toe komt als je fulltime werkt, maar ook dan heb je vrije tijd dus dat is meer een keuze vind ik. Prioriteiten.
Misschien is dat waus, maar ik zit hier nu, en hij op z'n werk, en ik weet dat het niet meer gaat gebeuren deze week en het is vies. Ik moet geen vies.
Jij liet ranzige pannetjes dagenlang staan, das ook goor.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dat beweert. Verder ben je knettergek dat je daar zoveel schoonmaakt.
Dat had een reden.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jij liet ranzige pannetjes dagenlang staan, das ook goor.
Ik zal hem wel eens wat dingen aanleren.![]()
Serie. 10 jaar. 1994-2004.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik mis iets.
Straks gaat iedereen denken dat ik smetvrees heb.
Ik sta niet ingeschreven bij woonbedrijf en dat heeft nu ook geen zin meer met een wachtlijst van minimaal 3 jaar. Bovendien als je daar kijkt bij vrijkomende woningen dan heeft alles waar ik zou willen wonen al minstens 200 reacties.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of je kan de situatie ook eens van iemand anders kant bekijken en een beetje actief gaan zoeken naar andere woonruimte.
De aloude "wie heeft de hoogste ranzigheids tolerantie graad"-studentenhuizen testquote:
Ja tuurlijk, ik op zich ook wel, maar voor de tiende keer, ik kan daar gewoon niet tegen en daar maakt Flow af en toe handig gebruik van.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Prioriteiten ja. Ik zeg dat ik inderdaad wel wat beters te doen heb dan het schoonmaken van het huis van mijn vriendin.
Maar ook ik zeg nergens dat ik het zwaar heb. En joh, ga de stad in, bel een vriendin op, ga een trui breien. Ga niet vrijwillig schoonmaken
(Of vind je dat leuk?
) .
Dit topic: Woning zoeken in Eindhoven: waar inschrijven?
Anti-kraak? Rondvragen iedereen?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik sta niet ingeschreven bij woonbedrijf en dat heeft nu ook geen zin meer met een wachtlijst van minimaal 3 jaar. Bovendien als je daar kijkt bij vrijkomende woningen dan heeft alles waar ik zou willen wonen al minstens 200 reacties.
Dus andere optie is huren via een makelaar of via iets als Direct Wonen, maar dan zit je dus met het "probleem" dat je de eerste maand driedubbel aan huur betaald![]()
Kopen is voor mij momenteel ook geen optie want ik wil me nu niet aan Eindhoven vastleggen.
Het begon dat ik een pannetje ik geloof 1 dag had laten staan. Daar kreeg ik toen zo'n doorflipreactie op dat ik vanaf toen dat pannetje minimaal 3 dagen liet staanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De aloude "wie heeft de hoogste ranzigheids tolerantie graad"-studentenhuizen test.
Ik verloor aan de Hoogstraat altijd van mijn huisgenoot.
Tokkie homo's uit Veghel zijn niet tof.
Moet je toch iets aan gaan doen hoor. Train je ranzigheidsgraad. Anders ben jij dadelijk de persoon die elke keer het hele studentenhuis aan het poetsen is (En jawel, dikke kans dat je in een studentenhuis terecht komt. Mits je niet bij Floris intrekt, de staatsloterij wint of je stiekum in heel nederland bij woningstichtingen ingeschreven bent door je ouders toen je geboren bent).quote:Op maandag 19 februari 2007 14:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik op zich ook wel, maar voor de tiende keer, ik kan daar gewoon niet tegen en daar maakt Flow af en toe handig gebruik van.
Ik wou inderdaad even de stad in gaan ofzo, maar weinig geld en te veel leuke dingen.
Vriendinnen zitten in Tilburg e.o.
Ik kan wel nog Gilmore Girls kijken en mijn boek uitlezen.
Of boodschappen doen.
Ja maar, ieuw.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je toch iets aan gaan doen hoor. Train je ranzigheidsgraad. Anders ben jij dadelijk de persoon die elke keer het hele studentenhuis aan het poetsen is (En jawel, dikke kans dat je in een studentenhuis terecht komt. Mits je niet bij Floris intrekt, de staatsloterij wint of je stiekum in heel nederland bij woningstichtingen ingeschreven bent door je ouders toen je geboren bent).
Daar huur je een fucking huis vanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Flow, op kamernet staat een appartement 60m2 voor 575 incl.
Daar verrot je pannetje van.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het begon dat ik een pannetje ik geloof 1 dag had laten staan. Daar kreeg ik toen zo'n doorflipreactie op dat ik vanaf toen dat pannetje minimaal 3 dagen liet staan.
Niet van 1 dagquote:
Zo veel kost dat nou eenmaal.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar huur je een fucking huis van. Over 5 jaar
.
link? adres? Ik mag op kamernet nog een keer of 3 reageren namelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Flow, op kamernet staat een appartement 60m2 voor 575 incl.
Jij houdt overigens veel te wijselijk je mond dicht.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
link? adres? Ik mag op kamernet nog een keer of 3 reageren namelijk![]()
Ruim je het wel op daarna?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:14 schreef gurlie het volgende:
Maar nu ga ik even een momentje voor mezelf nemen.
Ik heb tot nu toe 4 flats gezien en een stuk of 10 "huizen" varierend van 3 personen tot 9 personen in een huis en heb maar 1 keer een schoon huis getroffenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar, ieuw.
Dat laatste zou een leuke optie zijn.
Er is trouwens een verschil tussen studentenhuis en studentenhuis. Die flats zijn vaak ranzig, niet mijn ding, dan zoek ik liever een andere oplossing. Zodra het iets kleinschaliger is is het meestal ook een stuk schoner.
zodra je van ingeschreven adres wisselt gaat je inschrijftijd weer naar nul heeft Margot laatst ondervonden geloof ikquote:Op maandag 19 februari 2007 14:13 schreef r8ality het volgende:
Volgens mij (als ik mijn inschrijving even fix, iets met zelfstandige woonruimte, wel of niet) sta ik onderhand 6 jaar ingeschreven bij Woonbedrijf. Ken wel eens hendig zijn.
Gelukkig citeer je me ook compleet goed, lamlulquote:Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, jij wil net als Feb minimaal een flat van 75m2 tot je beschikking.
Lodewijk Napoleonstraat was het geloof ikquote:Op maandag 19 februari 2007 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
link? adres? Ik mag op kamernet nog een keer of 3 reageren namelijk![]()
Dat is exact wat ik moet laten fixen. Ik heb toen aangegeven dat ik zelfstandig ging wonen. Maar dat is onzin want WC, douche en keuken enzo was gedeeld en geen afgesloten kamer. En dan telt je tijd gewoon door.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zodra je van ingeschreven adres wisselt gaat je inschrijftijd weer naar nul heeft Margot laatst ondervonden geloof ik.
Klopt. Studentenhuis telt niet als zelfstandig wonen.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik moet laten fixen. Ik heb toen aangegeven dat ik zelfstandig ging wonen. Maar dat is onzin want WC, douche en keuken enzo was gedeeld en geen afgesloten kamer. En dan telt je tijd gewoon door.
De vorige keer had je het over een zelfstandige woonruimte zoals Taal. Die woont toch in iets als dat van mij?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:17 schreef febster het volgende:
[..]
Gelukkig citeer je me ook compleet goed, lamlul
Ik heb gezegd dat k een kamer/dingetje wil ongeveer net zo groot als waar ik nu zit (20m2) en als het even kan of een douche op je kamer of een keukentje. (of beiden maar das onmogelijk) en dat lijkt me imho niet zo mega onrealistisch.
Tnx. Gevindquote:Op maandag 19 februari 2007 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lodewijk Napoleonstraat was het geloof ik
Ow, dat scheelt wel danquote:Op maandag 19 februari 2007 14:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik moet laten fixen. Ik heb toen aangegeven dat ik zelfstandig ging wonen. Maar dat is onzin want WC, douche en keuken enzo was gedeeld en geen afgesloten kamer. En dan telt je tijd gewoon door.
Jay!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
nou bb, je aaipod is zojuist opgehaald
Je gaat vanaaf weer verder?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef febster het volgende:
Ik besta volgens mij uit alcohol op het moment... *dode cavia smaak probeert weg te spoelen*
Juist, want dat betekent dat het weer voorbij isquote:Op maandag 19 februari 2007 14:31 schreef r8ality het volgende:
Het enige positieve aan carnaval is 's woendags haringhappen.
Yep, vanaaf en morgen nog en dan is het weer voorbij... Heel misschien zo naar Maastricht maar ik denk dat ik daar te lam voor ben, en morgen is het feesten met Arsenal supporters.. Die zullen ook wel raar staan kijken vermoed ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |