Oh das balenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef DuchessX het volgende:
Gemiddelde wachttijd: 5 tot 7 jaar![]()
Voor de goedkopere woning althans
Via woonbedrijf. com duurt het gemiddeld 5-7 jaar. (Zelf 5,5 jaar gewacht) Ik geloof dat Domein met inschrijven en loten werkt, kennis van mij heeft een jaar gewacht. Direct wonen is duur, maar wel snel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:33 schreef da_micha_man het volgende:
Er zullen toch wel meer mensen zijn die op een snellere manier een huis kunnen fixen. Het lijkt mij dat de wachttijd best kan verschillen tussen verschillende woningcorporaties. Dan zouden we iig de snelste moeten uitzoeken.
Wat is de kans dat we een woning vinden als we maximaal een jaar hebben om te wachten?
Ik dacht er nog aan dat ook erbij te vragen in de OP. Dank voor de tips.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:08 schreef Caelum het volgende:
Je kunt ook anti-kraak proberen? Interveste.nl of Stichting Camelot.
Dat was wel plan, dus zolang dat mogelijk is doen we dat. Dankjewel voor de tips.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef Cyan het volgende:
Direct Wonen verhuurd ook woningen van particulieren dus dat betekent dat je niet op een wachtlijst komt te staan maar vaak snel een woning vind. Je betaald wel 2 maanden huur (1 maand is borg en krijg je dus terug als je het huurcontract beëindigd).
Je zou inderdaad ook anti-kraak kunnen gaan wonen. Of kijk eens op Marktplaats, daar worden ook aardig wat huizen aangeboden. Je kan ook via Funda kijken want veel makelaars hebben ook huizen in hun aanbod die verhuurd worden.
Plaatsen in de buurt waar je ook nog eens zou kunnen kijken zijn Veldhoven, Geldrop en Waalre. Kamernet is ook een optie maar daar worden vaak huisgenoten gevraagd. Ik weet niet of het per se een vereiste is dat je samen met je vriend in 1 huis trekt?
En in Eindhovenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Een huis met 2 slaapkamers op stufi + bijbaantje particulier
Wachttijd is daar ook 7 jaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef Gripper het volgende:
In Veldhoven is Aert Swaens de woningbouwcorporatie.
www.aertswaens.nl
Dat is onderhand nog goedkoper dan hurenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
een woning kopen in eindhoven van stufi en een bijbaantje
kan wel zijn, maar je krijgt toch geen hypotheek. en 100.000 euro zal de TS wel niet op zn spaarrekening hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:19 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat is onderhand nog goedkoper dan huren![]()
Volgens mij was dat 30m2 voor 750 euroquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |