quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
De rotonde bij de Karel de Grotelaan was gewoon helemaal leeg om 8:30quote:Op maandag 19 februari 2007 09:56 schreef bleiblei het volgende:
Is iedereen nu aan het uitkateren/slapen of hard aan het werk? Hier voor kantoor is de halve parkeerplaats leeg.
Gangbang?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef bleiblei het volgende:
Gaan we iets doen voor ons 1000ste jubileum?![]()
Dat zag er zo uit?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef FlowDesign het volgende:
Zaterdag in de Aloïs was er een gast verkleed als Vivian van The Young Ones![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Om een lang verhaal kort te maken:quote:Op maandag 19 februari 2007 05:16 schreef febster het volgende:
[..]
WE-RE-LDS
Echt te heerlijk... kwam het broertje van Gr8w8 nog tegen, die me uitmaakte voor Okke... Maar echt, inzuipen, wazige shit, doorgaan op straat en dan naar stratum heerlijk...
Overigens heeft Theo Maassen echt de hit in handen, tering wat gaan de kroegen los op zijn nr... Nog meer vette nr's die ik gehoord heb: Mijn boot in de Amstel, Er zit een klein vliegje op mijn neus, als het gras 2 kantjes hoog is, en nog vele andere
![]()
Kwam een vrouw aan, kreeg een stempel 'vleeskeuring", zij zo, ja, jij bent goed gekeurd door de vleeskeuring.. Serpetines om mijn nek gedrappeerd, echt werelds... Flink wat flugel in mijn broekzak, goed van gezopen,, Kwam nog een Oeteldonker tegen, mee staan zeveren... Later nog iemand uit Groningen of ik ene Linda kende uit Geldrop, ik gewoon volop mee lullen alsof ik der kende
.. Moet der nu de groeten doen want ze ligt met "griep" op bed
... Hehehehe... mijn broek is echt zo smerig.. had trouwens 2 kettingen om, 1tje met een gitaar, andere met een kroon erop, kijk aan het eind van de avond, de hals van mijn gitaar is pleitte, en mijn kroon is van mijn ding weg, waardoor ik nu nog maar 2 halve sieraden om had.. De "Geef Pauw een Douw" traditie is overigens wederom voortgezet, het 2e jaar in sucsessie... Nog staan kletsen met een vrouwtje uit Maastricht, ene Maaike, best een tof vrouwtje, alleen zat ze op een of andere campus ding en niet bij de grote studentenvereningen (dus niet na te checken wie ze is).. Maar goed, aan al het goede kwam een einde, t werd wederom 4 uur, vriendin thuis gebracht, en daarna eens rustig hier heen gepeddeld... Maar echt, carnaval, die vibe, dat gevoel, echt zo werelds
.. Iedereen is relaxed ende chill, overal valt goed te zeveren, op straat is het goed aan, alles zit in plastic dus je kunt overal zuipen+het zuipt relaxter.. .En ja, weet niet,
Carnaval
Logisch, de meeste mannen die de Aloys op frequente basis bezoeken zien er niet uitquote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, die gast in de Aloïs leek echt op Vivian![]()
Neen, "Echt werelds"quote:Op maandag 19 februari 2007 11:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken:
Je hebt dus alweer niet geneukt![]()
Achjaa... voor een 23 of 24-jarige in wie nu pas de puber naar boven komt is carnaval waarschijnlijk idd 'Echt we-re-lds'quote:
Dat zeg je toch niet over je "eigen volk"?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Logisch, de meeste mannen die de Aloys op frequente basis bezoeken zien er niet uit![]()
Ten eerste kom ik al een hele tijd niet meer in de Aloys.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over je "eigen volk"?![]()
![]()
Begin jij ook al te Okkenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb Okke en Hans zaterdag echt werelds ingemaakt met Cartagena
Nou vooruit, ik heb het al ge-editquote:
Naja, eigenlijk boeit het me niet zoveel. Moet ik alleen wat voorzichtiger zijn met mijn mening @ Fokquote:Op maandag 19 februari 2007 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb het al ge-edit
Maar dan moet je mij ook niet meer Megoooooo-en hoor![]()
Je noemt me toch altijd honingbeertje in je sms-jes?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, eigenlijk boeit het me niet zoveel. Moet ik alleen wat voorzichtiger zijn met mijn mening @ Fok.
Mag ik ook niet Megoooo-en in smsjes enzo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |