quote:
Nee hoor, gerechtigheid.quote:
Ik vind dit wel flauw hoor, ookal is het maar een geintje en maar een TT.quote:
Ik ben ook omkoopbaar hoor. Zeg maar wat je wil.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind dit wel flauw hoor, ookal is het maar een geintje en maar een TT.
Als je een negatieve Richy-titel had gewild, had je het topic maar eerder moeten openen.![]()
Volgens mij niemand hierquote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef Woelli het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand?
De oude terugzetten. Zij heeft het topic geopend.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook omkoopbaar hoor. Zeg maar wat je wil.
Nee, iets van 'met Sharon en Richy in de finale'quote:Op maandag 19 februari 2007 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben voor, maar wat was het ook al weer?
Iets van 'Richy back on track' of zo?
Tuurlijk niet, Sharon wint toch!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Back on track betekent natuurlijk niet dat ie ook daadwerkelijk gaat winnen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Sharon wint toch!![]()
Klopt, met een ! erachter.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben voor, maar wat was het ook al weer?
Iets van 'Richy back on track' of zo?
Tot de topic vol zitquote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef --Globe-- het volgende:
Jeuj mn TT is weer terug. Benieuwd hoe lang 't duurt dit keer.
ik ga kijkenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Tot de topic vol zit![]()
Hey straks de Xclusive party online, ff kijken of het wat is...
Ik denk 1,5 uur... Het begint om 20.00quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga kijken
hoelang duurt het eigenlijk?
Dus toch geen deo gekocht??quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga kijken
hoelang duurt het eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |