Had het eigenlijk wel verwacht..quote:Op zondag 18 februari 2007 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke exit was dit.. Jammer van X6, maar verrassend.
Neu, wel verwacht inderdaad. X6 stond al 2 keer in de singoff...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem helemaal niet zo verrassend.
Nee hoor, Henk en Hj hadden voor Richy gekozen.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef Woelli het volgende:
Was er deze week ook maar een singoff, dan waren ze door geweest![]()
Maar ik denk juist dat Richy 47% hadquote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Nee hoor, Henk en Hj hadden voor Richy gekozen.
Dan had Sharon toch wel van X6 gewonnen?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ik denk juist dat Richy 47% had
Je hebt niet eens gekeken! Geen recht van spreken dus!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Must. Resist. Mag. TT. Niet. Veranderen.
Van mij mag hetquote:Op zondag 18 februari 2007 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Must. Resist. Mag. TT. Niet. Veranderen.
Dan mag ik Koala-face nog wel verafschuwen als finalist.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gekeken! Geen recht van spreken dus!
Nee want Henk had Sharon denk ik naar huis gestuurdquote:Op zondag 18 februari 2007 23:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dan had Sharon toch wel van X6 gewonnen?
Jepquote:Op zondag 18 februari 2007 23:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee want Henk had Sharon denk ik naar huis gestuurd
Slaapsequote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef --Globe-- het volgende:
Censuur is verboden in dit land.![]()
En nu ga ik echt slapen.
En Peertje op mn dak krijgen zeker?quote:
Ach joh, stuur haar een lief mailtje en ze is omquote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En Peertje op mn dak krijgen zeker?
Geef 'r chocola en een foto van Shiny Toy Guns, dan mag je 'r alles maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En Peertje op mn dak krijgen zeker?
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef 'r chocola en een foto van Shiny Toy Guns, dan mag je 'r alles maken.
Donequote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef superhero87 het volgende:
OK nu de TT veranderen graag, ik kan het niet aanzien![]()
Je kan toch wel tegen een grapjequote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
Laat die TT gewoon wat hij was zeg.
Het zal mij een worst wezen allemaalquote:Op zondag 18 februari 2007 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een grapje?
Het was eenpositieve TT overRichy, dat is dus wel lekekr foutquote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
Eens met BVO!
Wie het topic opent heeft de mazzel de TT te kunnen maken en als dat toevallig niet jouw mening is, is dat pech, maar zonder dat er echt hele foute dingen in staan verander je die gewoon niet...
We zijn maar wat aan het geinen.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
Eens met BVO!
Wie het topic opent heeft de mazzel de TT te kunnen maken en als dat toevallig niet jouw mening is, is dat pech, maar zonder dat er echt hele foute dingen in staan verander je die gewoon niet...
Mijn bescheiden mening!
Weet ik, maar het is wel flauw tov degene die de TT neer heeft gezet...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We zijn maar wat aan het geinen.
[al is de Richy-afkeer wel echt.]
Globe kan best wat hebben!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is wel flauw tov degene die de TT neer heeft gezet...
Maar goed, mss ben ik te saai voor dit soort dingen.
BE heeft m veranderd hoor!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar toch heb je het alweer verandert CDP, gemiste kans...![]()
Vind ik ook.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
Laat die TT gewoon wat hij was zeg.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nu ga ik ff beschuit eten en series kijken! Ik heb trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |