Mij eigenlijk ook niet, ben blij dat het afgelopen is.... volgend jaar Idols terugquote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Richy mag door, voor het gezeik hier. X6 mag afvallen, ben dat brave groepje zat en die X6 fannetjes ook. Sharon mag afvallen, omdat dat gewoon een verrassende wending zou zijn. In feite makt het me eigenlijk geen ruk uit.
Ik ben nu bij seizoen 6, maar wil de finale graag kijken want die schijnt wel erg goed te zijn... ik wil weten voor wie joey kiestquote:Op zondag 18 februari 2007 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerste seizoenen waren nog wel oke (hoewel juist dát de tienertijd was, maar goed toen was ik ook 18 ofzo), maar toen ze eenmaal gingen studeren enzo ging 't hard achteruit. Heb nog geprobeerd alsnog dit laatste seizoen te kijken (nu op net5), maar 't kon me echt niet meer boeien.
Heb alleen nog wat stukjes uit de allerlaatste aflevering gezien, op youtube. Dat had dan wel weer wat!
oh reclame afgelopen
Maar wel lieve-tv.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef babette21 het volgende:
Wendy is lief![]()
ze mag alleen nóóit meer live-tv doen
Het Hind-effect.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
zal me niks verbazen als Sharon er (onterecht) uit moet, omdat men denkt dat zij toch geen stemmen nodig heeft...
je maakt me bangquote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
zal me niks verbazen als Sharon er (onterecht) uit moet, omdat men denkt dat zij toch geen stemmen nodig heeft...
same herequote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
In feite makt het me eigenlijk geen ruk uit.
Sharon mag de schoenen van Hind nog niet poetsenquote:
Vanwege dat gebash hoop ik juist dat 'ie wint.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef babette21 het volgende:
maar het is leuk om Richy te bashen enzo![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
"Witsjie, je zingt als een swiffer, ziet er uit als een bedreigde diersoort, maar de br33zahs vinden je g31l dus je mag door."
Whehe.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
"Witsjie, je zingt als een swiffer, ziet er uit als een bedreigde diersoort, maar de br33zahs vinden je g31l dus je mag door."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |