"de markt"quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ben het ook met Marianne eens. Ik had net dezelfde gedachten. Als je kijkt naar "de markt" zou X6 eigenlijk moeten winnen.
Wendy is gewoon weer heel vervelend vanavond.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
wendy trouwens net maar haar 'in de pocket'kreeg een hele vervelende flashback
eensquote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Wendy is gewoon weer heel vervelend vanavond.
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
"de markt"Nee daarom scoorde raffish ook zo goed he
misschien ze de eo jongerendag wel plat jah... maar niet nederlandquote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.
Zie jij ergens een blauwequote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef babette21 het volgende:
oh er kwam tóch 'n topic aan....
maar ik vind de mijne eigenlijk mooier, mag ik in niet in m'n Richy-TT-vrije topic doorposten?!
Graag zelfs.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef babette21 het volgende:
mag ik in niet in m'n Richy-TT-vrije topic doorposten?!
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie jij ergens een blauwe?
Ah, CDP is er.
CDP kijk je niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie jij ergens een blauwe?
Ah, CDP is er.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, zangeresjes zoals Sharon zijn er genoeg, net zoals Richies. Succesvolle christelijke meidengroepjes kom je daarentegen niet vaak tegen. Het zou moeten kunnen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |