Erm..ik heb misschien 1 keer iemand in de homoscenee zien lopen met zo'n shirt lolquote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
Zo'n wit hemdje.... dat is toch speciaal een wit hemdje voor de homoscene?
Waarom trekt brainless dat aan nu er tig homo's aan het streamen en kijken zijn?
Beetje doorzichtig?
Omdat er heel veel die die zijn vuile streken meer dan zat zijn en omdat het veel gespreksstof (en kijkcijfers?) oplevert, denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou Brian in godsnaam belangrijk voor het programma zijn
Eerst dat pokeren, nu dat schaken.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, dat schaakbord moet echt WEG!!!!!!!!!!!
Hintsquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Eerst dat pokeren, nu dat schaken.
What's next? Cluedo?
NEEEEEEquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef crohntje het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen want het mocht hier geloof ik niet meer maarrrrrrr; heeft AmanDEL haar haar al gewassen?![]()
Ik voorspel dat hij voor eind volgende maand tot de conclusie komt dat hij God moet zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Brian denkt nu zelfs dat ie les kan geven.
Hij wordt steeds gekker.
Dat Natasia er niet uit mag kan ik nog enigszins begrijpen, maar van Brian begrijp ik dat echt niet. Die jongen voegt niet echt wat toe volgens mij, behalve dan misschien op seksgebied. Dus misschien is dat het wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat er heel veel die die zijn vuile streken meer dan zat zijn en omdat het veel gespreksstof (en kijkcijfers?) oplevert, denk ik.
Tuurlijk welquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Die oefeningen met de benen doe ik ze niet na trouwens
ik denk dat dat heel weinig zin heeft john de mol heeft vrij veel macht in de media, en uiteindelijk bereikt-ie hier nog meer publiciteit mee. je raakt hem hier zeker niet mee, integendeel.....hij zal er alleen om lachenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef crohntje het volgende:
[..]
Privé : redactie@prive.nl
Story : www.story.nl bij "stuur een tip"
Weekend : redactie@weekend.audax.nl
![]()
Het zit anders, er is al een fysiek geweld-exit geweest van Nathanael, die kant wil DGK kennelijk niet nog eens op.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou Brian in godsnaam belangrijk voor het programma zijn
Nee sorryquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef crohntje het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen want het mocht hier geloof ik niet meer maarrrrrrr; heeft AmanDEL haar haar al gewassen?![]()
Over een paar maandjes zien we er vast vogeltjes uit komenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef crohntje het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef crohntje het volgende:
Hoeveelste stond hij eigenlijk bij de laatste kijkerspoll?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Natasia er niet uit mag kan ik nog enigszins begrijpen, maar van Brian begrijp ik dat echt niet. Die jongen voegt niet echt wat toe volgens mij, behalve dan misschien op seksgebied. Dus misschien is dat het wel.
En dan benoemd hij Natasia tot de Heilige Maagd ........quote:Op zondag 18 februari 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij voor eind volgende maand tot de conclusie komt dat hij God moet zijn.![]()
Niet geschoten is altijd mis. En John heeft echt geen macht bij de bladen...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat dat heel weinig zin heeft john de mol heeft vrij veel macht in de media, en uiteindelijk bereikt-ie hier nog meer publiciteit mee. je raakt hem hier zeker niet mee, integendeel.....hij zal er alleen om lachen
Op 2 na laatste volgens mij.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveelste stond hij eigenlijk bij de laatste kijkerspoll?
boulevard zond ook het stuk over de endstra tapes uit..in de party stond een heel stuk over dat natasia mogelijk een hoer is geweest en ga zo maar door. John de moll heeft misschien veel macht...hij heeft ook veel vijanden.,quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat dat heel weinig zin heeft john de mol heeft vrij veel macht in de media, en uiteindelijk bereikt-ie hier nog meer publiciteit mee. je raakt hem hier zeker niet mee, integendeel.....hij zal er alleen om lachen
Maak bij hem niet veel uit hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. Ik bedoelde natuurlijk dat ie z'n schaamhaar onder z'n neus kan vastlijmen.
Onder z'n lip heeft weinig nut.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |