Nee, ik ga professionele moordenaar wordenquote:
stop met denken, ga werk zoeken!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zat even te denken he
Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op zondag 18 februari 2007 18:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, ik ga professionele moordenaar worden![]()
Heb je carnavalsverlof of zoquote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar ik moet met een lijst beginnen als professionele moordenaar, dus neem ik alle namen die in dit topic posten, leek mij wel zo makkelijk.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:44 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Heb je carnavalsverlof of zo.
Dat was je vader ook, toen je moeder pertinent abortie weigerde toen jij in haar buikje groeide.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben boos
ze heeft een aantal jaren geleden er wel spijt van gehad..quote:Op zondag 18 februari 2007 19:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat was je vader ook, toen je moeder pertinent abortie weigerde toen jij in haar buikje groeide.
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat was je vader ook, toen je moeder pertinent abortie weigerde toen jij in haar buikje groeide.
Het heeft ook zijn voordelenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:23 schreef remlof het volgende:
als je nog als enige mens leeft is het best wel saai volgens mij
Ik ben benieuwd wie je daar voor gaat meebrengen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Vinden jullie het helemaal niet erg dat ik jullie schedels ga verzamellen?
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Er is één goed woord voor TS; verward.
Cool. Wanneer zijn de bezoekuren? Dan kom ik wel een keer langs.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
JediMindTricks doe ik wel als eerste, ik vind hem aardig.
Cd's hebben in het midden zo'n leuk rond gat.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb je 50cents cdtjes? hoeveel kun je daarvan in je luchtpijp krijgen vraag ik me af..
Ik denk dat de zijkanten te scherp zijn en de cd's te groot en dat je alsnog stikt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:46 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Cd's hebben in het midden zo'n leuk rond gat.
Dus hoeveel ik er ook in m'n luchtpijp stop, ik zal toch kunnen blijven ademhalen.
lollerpwnd
in de rij staan? en wie maakt en bedient de dingen waar je in de rij voor wilt gaan staan?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen
Nooit in de rij staan.
Nooit ruzie
Lekker rustig
Ok nu kan je me oprapenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:46 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Cd's hebben in het midden zo'n leuk rond gat.
Dus hoeveel ik er ook in m'n luchtpijp stop, ik zal toch kunnen blijven ademhalen.
lollerpwnd
Als je ook gaat stelen, mensen die je aankijken wat je niet beval neerschiet en iedereen met een stungun bewerkt die in een straal van 5 meter bij je komt heb je daar ook geen last van.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen
Nooit in de rij staan.
Nooit ruzie
Lekker rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |