Rita is ook wel een vent hoor...quote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
... heeft cojones. Zou hij wellicht de enige man zijn in onze volksvertegenwoordiging?
Je vergeet Rita. Zij heeft meer cojones dan Geert ooit zal hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
... heeft cojones. Zou hij wellicht de enige man zijn in onze volksvertegenwoordiging?
Hotlinken vanaf imageshack werkt gewoon niet op Fok. Dat jij hem wel ziet, o digibeet, komt omdat hij in jouw cache staat.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:24 schreef Godslasteraar het volgende:
plaatje werkte bij mij uitstekend, maar goed, slinkse computertjes hebben wellicht wat moeite met het weergeven van Wilders. El Cheapo computertjes van de Aldi wellicht ook![]()
Oh, die trip waar Wilders zich ook gewoon voor aangemeld had, bedoel je?quote:Maar goed, ik moet zeggen dat ik voor Wilders een zekere sympathie begin te ontwikkelen, hij doet het toch maar! Terwijl over enige tijd kamerleden hielen gaan likken in Jihad-central cq Pakistan zegt Wilders gewoon waar het op staat!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |