abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46486415
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Archiee het volgende:

[..]

Bron. voetbalprimeur.nl

dit is best grappig..
AZ
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:38:22 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46486438
Ja kan er wel om lachen, maar AZ timmert aardig aan de weg. Ze hebben tenminste ambities. Bij Ajax lijkt het wel een beetje pappen en nathouden de laatste tijd.

Ik zie het nu nog niet gebeuren, maar ik zou er niet vreemd van opkijken. Bij Ajax gaat alles volkomen de mist in en AZ gaat elk jaar beter...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:38:42 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46486453
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

AZ
Voetbalprimeur he? Al is die idioot die daar de touwtjes in handen heeft wereldvreemd genoeg om het ook echt door proberen te zetten. Dan mag er wel een nulletje achter, natuurlijk. Gewoon omdat 't AZ is
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:39:45 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46486486
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan er wel om lachen, maar AZ timmert aardig aan de weg. Ze hebben tenminste ambities. Bij Ajax lijkt het wel een beetje pappen en nathouden de laatste tijd.
Ajax wil ook Ronaldinho hoor. Ik noem dat niet ambities hebben, ik noem dat wereldvreemd zijn.
pi_46486500
Voetbalprimeur
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:42:59 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46486563
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef twi het volgende:

[..]

Ajax wil ook Ronaldinho hoor. Ik noem dat niet ambities hebben, ik noem dat wereldvreemd zijn.
Tuurlijk, ze overdrijven het nog wel een tikje .

Maar bij Ajax breken ze alleen maar spelers af op het moment, Perez, KJH, allemaal spelers die niet lekker in hun vel zitten op dit moment...
Get woke, go broke!
pi_46486565
De bron is dus Sportweek he slimmerds.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:45:44 #208
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46486640
Als Ten Cate Huntelaar blijft behandelen zoals hij dat op dit moment doet vind ik het nog niet eens zo'n verkeerde gedachte van AZ om Huntelaar bij ajax te willen wegplukken.

Kan me zo voorstellen dat Huntelaar als dit nog even doorgaat ook wel zal gaan morren, en terecht.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:46:11 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46486657
Hij had beter Ajax kunnen kopen, denk dat dat makkelijker had geweest.
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:45 schreef PyTh het volgende:
Als Ten Cate Huntelaar blijft behandelen zoals hij dat op dit moment doet vind ik het nog niet eens zo'n verkeerde gedachte van AZ om Huntelaar bij ajax te willen wegplukken.

Kan me zo voorstellen dat Huntelaar als dit nog even doorgaat ook wel zal gaan morren, en terecht.
Ja natuurlijk, hij gaat morren omdat hij een aanbieding krijgt van AZ. Als het nou Manchester United of Real Madrid was... Bovendien, als je gaat morren na 2 wedstrijden op de bank ben je een grote kneus.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:51:50 #210
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46486800
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef twi het volgende:
Hij had beter Ajax kunnen kopen, denk dat dat makkelijker had geweest.
[..]

Ja natuurlijk, hij gaat morren omdat hij een aanbieding krijgt van AZ. Als het nou Manchester United of Real Madrid was... Bovendien, als je gaat morren na 2 wedstrijden op de bank ben je een grote kneus.
Moet jij maar eens opletten als AZ ten faveure van ajax voorronde CL haalt alwetende twi.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:52:57 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46486835
Tuurlijk gaat ie niet naar AZ, dan gaat ie idd wel naar het buitenland.

Maar de gedachte opzich, dat spelers nu naast naar PSV ook liever naar AZ gaan vind ik niet zo'n gekke.

Het rommelt al jaren bij Ajax, spelers gaan ontevreden weg (vd Vaart, de Jong, Pienaar, Rosenberg etc etc) en de resultaten blijven uit.

De supporters morren, de sfeer is kut etc...

Ajax moet heel snel iets aan de structuur gaan doen anders gaat het nooit meer goedkomen...
Get woke, go broke!
pi_46486858
Huntelaar gaat echt niet naar AZ hoor. Bij AZ is de concurrentie met Dembele, Koevermans en Arveladze bovendien alleen maar groter.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:55:11 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46486898
Huntelaar naar AZ of soortgelijke transfers gebeuren niet. Dat is net zo belachelijk als wanneer AZ nu bij PSV komt en 2 miljoen voor Farfan biedt. Als Huntelaar wil vertrekken naar een CL ploeg zijn er genoeg clubs uit Spanje, Italie, Engeland en Duitsland die 9 miljoen voor hem op kunnen hoesten waar hij liever heen zou gaan.
pi_46486905
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Wat een onzin dat AZ een kansloze missie is
We zullen het zondag wel zien. Ik heb er iig weinig vertrouwen in.

En Ajax zou wel gestoord zijn om Huntelaar naar AZ te laten vertrekken.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:55:35 #215
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46486919
Ajax heeft toch gewoon laten weten geen spelers naar az te laten vertrekken?
pi_46486922
Ik heb huntelaar niet hore morren, ook nergens wat over gelezen dat ie dat gedaan zou hebben. Ik ben wel van mening dat ten Cate Huntelaar toptaal verkeerd gebruikt.
pi_46486998
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk gaat ie niet naar AZ, dan gaat ie idd wel naar het buitenland.

Maar de gedachte opzich, dat spelers nu naast naar PSV ook liever naar AZ gaan vind ik niet zo'n gekke.

Het rommelt al jaren bij Ajax, spelers gaan ontevreden weg (vd Vaart, de Jong, Pienaar, Rosenberg etc etc) en de resultaten blijven uit.

De supporters morren, de sfeer is kut etc...

Ajax moet heel snel iets aan de structuur gaan doen anders gaat het nooit meer goedkomen...
En zo is het.
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:30:37 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46487910
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

Moet jij maar eens opletten als AZ ten faveure van ajax voorronde CL haalt alwetende twi.
Als Ajax dan kampioen wordt, is het niet zo'n probleem.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46488343
En nu moet je die scheringa juist hard aanpakken. In elk interview laat ie zijn afkeer blijken tegen die club uit Amsterdam en nu wilt ie één van de betere spelers hebben.
Buiten het ridicule idee om zou je hem een veeg uit de pan moeten geven als Ajax zijnde.
Hoe kan een provincieclubje nou interesse hebben in zo'n speler, alsof hij werkelijk naar zo'n club wilt gaan. Geen historie, geen succes en wel leuk voetbal spelen maar ze hebben nog geen enkele prijs gepakt de recente jaren.

Ik kots op die eikel van een Scheringa, steeds maar onrust proberen te zaaien bij Ajax.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:48:35 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46488481
Er zijn maar weinig mensen die van mij onder een bus mogen komen, maar hij is er zeker eentje van.
pi_46488598
Moest wel een beetje lachen om de foto die voetbalzone bij het bericht heeft staan..

Wat een kop..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46488624
Laten we de ik rem niet voor Dirk Scheringa stickers maar weer uit de kast halen
Porcupine Tee - Normal
pi_46488741
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als Ajax dan kampioen wordt, is het niet zo'n probleem.
Dan haalt AZ niet ten faveure van Ajax de voorronde CL
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46488744
Het is leuk voor het niveau van de Nederlandse competitie dat Scheringa daar er wat geld in stopt maar hij moet natuurlijk van ajax spelers afblijven.
lollig
pi_46488759
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:52 schreef StarGazer het volgende:
Laten we de ik rem niet voor Dirk Scheringa stickers maar weer uit de kast halen
Ach, die man is ambitieus, laat hem lekker.
Hij heeft wel wat op weten te bouwen.

Laten we vooral naar Ajax kijken en wat daar allemaal niet goed is, in plaats van AZ en Scheringa uitlachen.
Voorlopig zie ik namelijk meer perspectief in AZ dan in Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')