quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Archiee het volgende:
[..]
Bron. voetbalprimeur.nl
dit is best grappig..
Voetbalprimeur he? Al is die idioot die daar de touwtjes in handen heeft wereldvreemd genoeg om het ook echt door proberen te zetten. Dan mag er wel een nulletje achter, natuurlijk. Gewoon omdat 't AZ isquote:
Ajax wil ook Ronaldinho hoor. Ik noem dat niet ambities hebben, ik noem dat wereldvreemd zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja kan er wel om lachen, maar AZ timmert aardig aan de weg. Ze hebben tenminste ambities. Bij Ajax lijkt het wel een beetje pappen en nathouden de laatste tijd.
Tuurlijk, ze overdrijven het nog wel een tikjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax wil ook Ronaldinho hoor. Ik noem dat niet ambities hebben, ik noem dat wereldvreemd zijn.
Ja natuurlijk, hij gaat morren omdat hij een aanbieding krijgt van AZ. Als het nou Manchester United of Real Madrid was... Bovendien, als je gaat morren na 2 wedstrijden op de bank ben je een grote kneus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:45 schreef PyTh het volgende:
Als Ten Cate Huntelaar blijft behandelen zoals hij dat op dit moment doet vind ik het nog niet eens zo'n verkeerde gedachte van AZ om Huntelaar bij ajax te willen wegplukken.
Kan me zo voorstellen dat Huntelaar als dit nog even doorgaat ook wel zal gaan morren, en terecht.
Moet jij maar eens opletten als AZ ten faveure van ajax voorronde CL haalt alwetende twi.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef twi het volgende:
Hij had beter Ajax kunnen kopen, denk dat dat makkelijker had geweest.
[..]
Ja natuurlijk, hij gaat morren omdat hij een aanbieding krijgt van AZ. Als het nou Manchester United of Real Madrid was... Bovendien, als je gaat morren na 2 wedstrijden op de bank ben je een grote kneus.
We zullen het zondag wel zien. Ik heb er iig weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat een onzin dat AZ een kansloze missie is
En zo is het.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk gaat ie niet naar AZ, dan gaat ie idd wel naar het buitenland.
Maar de gedachte opzich, dat spelers nu naast naar PSV ook liever naar AZ gaan vind ik niet zo'n gekke.
Het rommelt al jaren bij Ajax, spelers gaan ontevreden weg (vd Vaart, de Jong, Pienaar, Rosenberg etc etc) en de resultaten blijven uit.
De supporters morren, de sfeer is kut etc...
Ajax moet heel snel iets aan de structuur gaan doen anders gaat het nooit meer goedkomen...
Als Ajax dan kampioen wordt, is het niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet jij maar eens opletten als AZ ten faveure van ajax voorronde CL haalt alwetende twi.
Dan haalt AZ niet ten faveure van Ajax de voorronde CLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Ajax dan kampioen wordt, is het niet zo'n probleem.
Ach, die man is ambitieus, laat hem lekker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:52 schreef StarGazer het volgende:
Laten we de ik rem niet voor Dirk Scheringa stickers maar weer uit de kast halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |