abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46454042
Jongens er is nog niks verloren.

Als PSV volgende week verliest en wij winnen hebben we het gewoon weer in eigen hand, zo simpel is het.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 19 februari 2007 @ 12:34:07 #102
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46454121
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:

Als PSV volgende week verliest en wij winnen hebben we het gewoon weer in eigen hand, zo simpel is het.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 19 februari 2007 @ 12:35:25 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46454152
quote:

Ja, dhuuuh .

Alleen in deze vorm moeten we vrezen niet met 10-0 van twente klop te krijgen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46454195
Ajax gaat echt niet met dezelfde instelling als gisteren het veld op tegen Werder, AZ en Twente. Tegen Excelsior denkt de helft van het team dat ze een lekker rustig middagje krijgen en met 5-0 winst de bus in gaan. Ze kunnen in al hun zelf verzonnen superioriteit gewoon niet omgaan met mindere tegenstanders. In dat opzicht zullen ze het ook wel nooit leren. Het kost ze niet alleen elk seizoen punten in de competitie, maar dit jaar zelfs Champions League omdat ze het 'lachertje' Kopenhagen wel even zouden oprollen. Allemaal misplaatste arrogantie.

Maar ze weten echt wel dat ze tegen AZ en Werder niet zullen wegkomen met zomeravondvoetbal, dus dan zullen ze dat ook niet gaan spelen. Dat komt wel weer, gok ik, tegen Heracles of RKC.
Woo-loo-loo!
pi_46454518
quote:

Geloof jij in sprookjes? Ik niet iig. Psv verliest ten eerste niet van Groningen en ten tweede zie ik dit Ajax echt niet bij AZ winnen. Laat staan in Eindhoven of in Enschede.

Psv wordt kampioen. Wederom.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46454591
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Geloof jij in sprookjes?
Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 19 februari 2007 @ 12:55:52 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46454638
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?
nee, en het leek ook wel wat beter te gaan met Ajax, maar het is nu echt weer zo slecht...
Get woke, go broke!
  maandag 19 februari 2007 @ 12:56:00 #108
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46454642
Als je het positief wilt bekijken zouden we sowieso 2 wedstrijden moeten winnen want psv heeft een veel beter doelsaldo.
Jawel, je keek.
pi_46454669
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Net zo min dat ik had verwacht dat Ajax kansloos bij Sparta zou verliezen, dat Ajax een 2-0 ruststand bij Vitesse uit handen zou geven, en een wanprestatie thuis tegen Excelsior zou afleveren.

Een Ajax met zo'n mentaliteit zal nimmer kampioen worden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46454911
quote:

En als we gisteren hadden gewonnen was het nog wat makkelijker geweest .
Secrets never die. Only people.
pi_46455246
21 Juli GAE - Ajax .
Secrets never die. Only people.
pi_46455418
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:21 schreef PizzaSalami het volgende:
21 Juli GAE - Ajax .
Leuk wedstrijdje.
pi_46455777
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef StarGazer het volgende:

. Psv verliest ten eerste niet van Groningen
Ow nee.........................
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46455791
Ten Cate reageerde wel een beetje lauwtjes overigens vond ik. Deed me denken aan Koeman die bij ons na de nederlaag tegen Roda een zelfde reactie gaf.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46455910
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ten Cate reageerde wel een beetje lauwtjes overigens vond ik. Deed me denken aan Koeman die bij ons na de nederlaag tegen Roda een zelfde reactie gaf.
Ja, Ten Cate vond voor de winterstop dat hij wel eens te kritisch is geweest. Sindsdien heb ik hem niet meer echt kritisch gehoord, bij verlies was hij vooral gelaten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 19 februari 2007 @ 14:03:09 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46456429
Ten Cate begint langzaam krediet te verliezen en houdt wijselijk z'n mond.
pi_46461505
Maarrrr Edje heeft iig gescoord.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46461708
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef twi het volgende:
Ten Cate begint langzaam krediet te verliezen en houdt wijselijk z'n mond.
Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.
lollig
  maandag 19 februari 2007 @ 16:59:25 #119
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46461736
ik ga geen kaart halen voor donderdag. Ga wel ergens lam zijn ofzo.
pi_46461754
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.
Hier hetzelfde
Houd van een lijntje.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:02:04 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46461821
Ik weet het allemaal niet meer hoor. We kunnen nou wel weer HtC gaat ontslaan, maar ligt het wel aan hem?

OK, hij wisselt wat vaag soms, en stelt soms wat vaag op. Maar komop zeg, de opstelling van Zondag moet toch ruim in staat zijn om van Excelsior te kunnen winnen??
Get woke, go broke!
pi_46462031
Jullie willen echt dat Ten Cate ontslagen wordt? Gebaseerd op wat? Dat hij een Huntelaar uit vorm een paar wedstrijden niet heeft opgesteld? Dat hij Sneijder vaak boven Perez prefereert?

Nee, Ten Cate ontslaan is de oplossing jonens, dan gaat het opeens goedkomen met Ajax hoor.
pi_46462048
Ik geef Henk tot het einde van het jaar de kans om de ploeg beter te laten voetballen.
Dan heeft hij een heel jaar gehad om eraan te sleutelen en als het dan niet loopt is het zijn schuld.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_46462068
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hier ook
  maandag 19 februari 2007 @ 17:10:21 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46462079
Het is zo makkelijk. Maar hij heeft opzich de juiste mensen gehaald.

Die lamballen vertikken het gewoon om te werken, klaar.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')