quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Jongens er is nog niks verloren.
Als PSV volgende week verliest en wij winnen hebben we het gewoon weer in eigen hand, zo simpel is het.
Ja, dhuuuhquote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Als PSV volgende week verliest en wij winnen hebben we het gewoon weer in eigen hand, zo simpel is het.
Geloof jij in sprookjes? Ik niet iig. Psv verliest ten eerste niet van Groningen en ten tweede zie ik dit Ajax echt niet bij AZ winnen. Laat staan in Eindhoven of in Enschede.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?quote:
nee, en het leek ook wel wat beter te gaan met Ajax, maar het is nu echt weer zo slecht...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?
Net zo min dat ik had verwacht dat Ajax kansloos bij Sparta zou verliezen, dat Ajax een 2-0 ruststand bij Vitesse uit handen zou geven, en een wanprestatie thuis tegen Excelsior zou afleveren.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?
En als we gisteren hadden gewonnen was het nog wat makkelijker geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Ow nee.........................quote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef StarGazer het volgende:
. Psv verliest ten eerste niet van Groningen
Ja, Ten Cate vond voor de winterstop dat hij wel eens te kritisch is geweest. Sindsdien heb ik hem niet meer echt kritisch gehoord, bij verlies was hij vooral gelaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ten Cate reageerde wel een beetje lauwtjes overigens vond ik. Deed me denken aan Koeman die bij ons na de nederlaag tegen Roda een zelfde reactie gaf.
Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef twi het volgende:
Ten Cate begint langzaam krediet te verliezen en houdt wijselijk z'n mond.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.
Hier ookquote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |