Daar zat meer achter natuurlijk... Van Geel die inside info had etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Tjonge wat een misplaatste ambitie zeg bij dat AZ.
Een grotere hypocriet dan Scheringa is er niet te vinden, je had 'm een jaar geleden moeten horen.
misschien wel, maar t is niet onlogisch dat directie/trainers spelers meenemen van hun vorige club (Gabri).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zat meer achter natuurlijk... Van Geel die inside info had etc.
Dat is toch net iets anders aangezien een (assistent)-trainer de inhoud van de contracten e.d. niet kent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:21 schreef toma het volgende:
misschien wel, maar t is niet onlogisch dat directie/trainers spelers meenemen van hun vorige club (Gabri).
Wat is er smerig aan de aankoop van Dembele???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:21 schreef toma het volgende:
[..]
misschien wel, maar t is niet onlogisch dat directie/trainers spelers meenemen van hun vorige club (Gabri).
Maar die Scheringa is gewoon smerige nsb'r ; Eerst Dembele voor veel geld wegkopen bij WillemII om dan vervolgens een poging te doen om KjH voor 9 miljoen los te weken.
ik kots op die vent, smerige hufter
maar AZ heeft dus hetzelfde gedaan bij Willem II en dan nog een stukje erger (ook met v Geel wat misschien eigenlijk gewoon een misselijk mannetje is).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch net iets anders aangezien een (assistent)-trainer de inhoud van de contracten e.d. niet kent.
Scheringa heeft zelf ook geprofiteerd van Van Geel door spelers van Willem II over te nemen (Landzaat, Mathijsen, Ramzi, Sektioui).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zat meer achter natuurlijk... Van Geel die inside info had etc.
AZ heeft afgelopen 4 jaar meer spelers gekocht van WillemII dan dat Feyenoord mislukte aankopen heeft gedaan in die tijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan de aankoop van Dembele???
En van Geel heeft ook geen schone handen, want die had ook opeens interesse in allemaal AZ spelers. Daar door kwamen er veel geruchten in de wereld.
Willem 2 heeft toch gewoon een grote zak geld gekregen van AZ voor Dembele? Ze hebben El Hamdaoui er voor terug kunnen kopen. Dus wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
AZ heeft afgelopen 4 jaar meer spelers gekocht van WillemII dan dat Feyenoord mislukte aankopen heeft gedaan in die tijd.
Precies. Gewoon ontopic verder weer graag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie FB topic, ga nou niet allemaal op die kakkerlak in...
Flapdrolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Scheringa best duidelijk willen maken dat ie hiermee moet oprotten. En dan wil ik ver gaan..
Wat wil je doen dan? Hem in elkaar slaan? Dreigbrieven sturen of zo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Scheringa best duidelijk willen maken dat ie hiermee moet oprotten. En dan wil ik ver gaan..
Dreigmails waarschijnljk, of stoer doen op het AZ-forum.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Hem in elkaar slaan? Dreigbrieven sturen of zo?
Opzich niet, maar hij maakt zich wel belachelijk soms. Niet door wat hij wil, maar vooral door zijn gedrag en uitspraken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:46 schreef koningdavid het volgende:
Ach, wat je nou ook van AZ/Scheringa vindt, je kan Scheringa het toch moeilijk kwalijk nemen dat hij het probeert?
Het gaat met name om de manier waarop...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:46 schreef koningdavid het volgende:
Ach, wat je nou ook van AZ/Scheringa vindt, je kan Scheringa het toch moeilijk kwalijk nemen dat hij het probeert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |