Waarom? Wij doen het toch ook bij hem? Als ze willen dan gaan ze echt wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Het is leuk voor het niveau van de Nederlandse competitie dat Scheringa daar er wat geld in stopt maar hij moet natuurlijk van ajax spelers afblijven.
Begrijpend lezen valt af en toe niet meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan haalt AZ niet ten faveure van Ajax de voorronde CL
Edgar, Edgar, Edgar....quote:Een loslopende pitbull heeft maandag vijf kinderen van basisschool ’t Palet aangevallen. De jonge slachtoffers maakten deel uit van een groep van 25 leerlingen, die op excursie naar een politiebureau ging.
HAHAHAHAHAH AZquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Archiee het volgende:
[..]
Bron. voetbalprimeur.nl
dit is best grappig..
Weet niet of het er al stond, zaghet zo snel nietquote:River Plate maakt toch nog kans op Rosales
20/2/2007 13:33
De soap rond de transfer van Mauro Rosales van Ajax naar River Plate heeft er weer een aflevering bij. Na een oorspronkelijk definitief nee op vrijdag, staat de deur nu weer gedeeltelijk open.
Ajax' technisch directeur Martin van Geel vertelde tijdens het programma Godenzonen op AT5 dat de transfer mogelijk alsnog plaatsvindt omdat River uitstel heeft gekregen.
De Argentijnse club moet voor donderdag aanstaande de transfersom - naar verluidt 1,8 miljoen euro - hebben betaald aan de Amsterdammers. Bovendien moet Rosales zijn persoonlijke akkoord met River nog bezegelen.
Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Begrijpend lezen valt af en toe niet mee
Misschien omdat Ajax toch kansloos is, en een veredeld B-team de voorkeur krijgt. Al zie ik dat zelf liever niet, op naar de 4-0.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:32 schreef keijz het volgende:
Huntelaar gaat echt niet weg hoor, ik denk dat hij tegen Werder weer gewoon in de basis staat
Hoe kansloos het ook lijkt, ze moeten er gewoon de volle 100% voor gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien omdat Ajax toch kansloos is, en een veredeld B-team de voorkeur krijgt. Al zie ik dat zelf liever niet, op naar de 4-0.
Met zn oud team genoten Samaras en Trabelsi bij Man. City op de bank zitten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:34 schreef Radegast het volgende:
Ik verwacht wel dat Huntelaar vertrekt in de zomer, maar dan wel richting PL.
AZ
![]()
Hem afrekenen op zijn eerste jaar bij Heerenveen vind ik niet terecht. Eerste echte jaar in de eredivisie is denk ik voor iedereen lastig, maar hij maakte er toch 17 (plus veel in UEFA Cup).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Alleen in zijn jaar bij agovv en vorig jaar bij Heerenveen/Ajax heeft ie echt veel gescoord. 20+
Samaras is gewoon een basiskracht, Trabelsi speelt ook veel hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met zn oud team genoten Samaras en Trabelsi bij Man. City op de bank zitten?
Nee, bij Manchester United in de basis. Huntelaar is goud waard in de 16 en waardeloos buiten de 16. Gevalletje Nistelrooy. Past daar dus prima.quote:
Wel als je zegt dat hij altijd en overal aan de lopende band scoorde. Want dat vind ik dus wel meevallen. Zeker bij de Graafschap raakte hij geen pepernoot.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef RayMania het volgende:
Hem afrekenen op zijn eerste jaar bij Heerenveen vind ik niet terecht. Eerste echte jaar in de eredivisie is denk ik voor iedereen lastig, maar hij maakte er toch 17 (plus veel in UEFA Cup).
Wtf, dat is op 5 minuten lopen van m'n ouders...quote:
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Tjonge wat een misplaatste ambitie zeg bij dat AZ.
Een grotere hypocriet dan Scheringa is er niet te vinden, je had 'm een jaar geleden moeten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |